Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

áá még egy kérdés a corsánk 2000 es évjáratú 1.0 es motorral, de mondjuk így is jól megy és asszem 13 colos gumik vannak rajta ráadásul téli és repedezett... akarok új gumikat venni és akkor már új alufelnit is egyben valami használt jóállapotút olcsón.. az lenne a kérdés hogy 165/65/R14 es gumi jó lenne 14 es felnire és mennyire befolyásolná a fogyasztást, gyorsulást és stb... szerény véleményem szerint nemnagyon, de azért kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is! Köszönöm!

Az enyém ugyan dízel, de a 165/65 R14-es gumikkal hozza a gyári fogyasztási adatokat, sőt, még talán nincs is annyi. Ez amúgy is váltómérete a 155/70 R13-nak (asszem ez a gyári 13"-os méret). Szóba jöhet még 175/65 R14, vagy esetleg 185/60 R14. Ez utóbbi kettőt nem javaslom az 1.0-ás motorhoz. A 165-öst különösebb gond nélkül elvinné.

Link to comment
Megosztás:

áá még egy kérdés a corsánk 2000 es évjáratú 1.0 es motorral, de mondjuk így is jól megy és asszem 13 colos gumik vannak rajta ráadásul téli és repedezett... akarok új gumikat venni és akkor már új alufelnit is egyben valami használt jóállapotút olcsón.. az lenne a kérdés hogy 165/65/R14 es gumi jó lenne 14 es felnire és mennyire befolyásolná a fogyasztást, gyorsulást és stb... szerény véleményem szerint nemnagyon, de azért kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is! Köszönöm!

Helló!

Az enyémen is 165/65 14 van és télen 145/80 r13 volt alatta,azzal megette a 6ot a nyárival viszont csak 5.2 fogyaszt. (45LE)

Múlt héten voltam a gumisnál 20ért akart hozzámvágni egy ugyanolyan gyári alugarnitúrát jó gumikkal.

Szóval akármelyik gumisnál találsz ilyen méretet gombokért szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól látom, ebbe van be épített pót-fék lámpa. Élőbe még nem láttam ilyet....

Élőben még én sem láttam,ez az első mióta keresgélem, és némi utánna olvasás után rájöttem h ilyenhez nagyon nehezen jutnék hozzá, eddig egyetlen egy megoldást találtam a megvételére az pedig az h eBay röl megrendelem, de ez elég költséges lenne.sajna:(, de ha találtok itt M.o-n azért szóljatok:D:D

Link to comment
Megosztás:

Élőben még én sem láttam,ez az első mióta keresgélem, és némi utánna olvasás után rájöttem h ilyenhez nagyon nehezen jutnék hozzá, eddig egyetlen egy megoldást találtam a megvételére az pedig az h eBay röl megrendelem, de ez elég költséges lenne.sajna:(, de ha találtok itt M.o-n azért szóljatok:D:D

Sziasztok!

Szárnyat lehet egy jó pár tuning boltban kapni, vagy aukciós oldalon: itt egy : 5 ajtos szarny

Link to comment
Megosztás:

Ha csak gyújtásig fordítod az indítókulcsot, akkor a motorkontroll lámpa (az a bizonyos sárga) kigyullad aztán pár másodperccel később elalszik ahogy rendesen kéne neki, avagy ki sem gyullad, esetleg kigyullad, de nem alszik el?

Mert ha ez a helyzet akkor én cserélnék egy AC-relét a helyedben... :)

kigyullad a sárga lámpa de nem alszik el.

én ugy emlékszem (de lehet hogy rosszul) hogy csak akkor aludt el ha beindult a motor.

amúgy melyik az ac-relé és mi a szerepe?

Link to comment
Megosztás:

Nekem 175/70 r13 a téli és 195/50 r15 a nyári. Fogyasztás jókora 1 lityi szerintem van igaz cserébe a knyarban nem szálsz el mint a sóhaly. A 14" az elég és ha 4 évnél idősebb a csere erősen ajánlott! ha repedezett egyenesen kuka mivel életveszélyes.

Az a 15-ös felni nem fogja le a verdát? Mekkora motor van benne? Én is hezitáltam ezen anno, és maradtam a 14-es méretnél, mert hogy az biztosan befér alá. Így is jobban ugrik a télivel, mert az csak 13"-os.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kapok B Corsához pótkerék leszorító csavart? Az előző műanyag volt, eltörött. :) Kaptam hozzá egy fémet, de az meg túl rövid... szerintem Astrához vagy máshoz való.

Előre is köszi.

Pl csergő.

Katalógus száma:1418458

1291ft ,csak rendelésre

Link to comment
Megosztás:

Az a 15-ös felni nem fogja le a verdát? Mekkora motor van benne? Én is hezitáltam ezen anno, és maradtam a 14-es méretnél, mert hogy az biztosan befér alá. Így is jobban ugrik a télivel, mert az csak 13"-os.

X14XE Motorkód alap 90 lovacska aztán van egy ilyen kis RAM INJECTIN motortuningoló+direktszürő nyáron+sportkipufogó....bőven 100 ló felett vagyok vele és hogy lefogja-e a kocsit...lehet de nem érzem egyetlen dolog ami zavar, hogy vinni kell állítani a futómüvet meg a szervót felejthetem el. Legalábbis a r13 mérethez képest sokkal nehezebb kormányozni. Cserébe a kanyarokat úgy veszi hogy csak nincs halálfélelmem hogy megcsúszok-e. Igaz a 1.9 TDI superb-t igencsak megfogtuk vele...úgy 150-ig :) tovább nem volt szivem

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy hol kapok B Corsához pótkerék leszorító csavart? Az előző műanyag volt, eltörött. :) Kaptam hozzá egy fémet, de az meg túl rövid... szerintem Astrához vagy máshoz való.

Előre is köszi.

Esetleg hegeszthetnél rá egy menetes szárat:D és kész esetleg köracél a szárának a végére a menet :D

Link to comment
Megosztás:

X14XE Motorkód alap 90 lovacska aztán van egy ilyen kis RAM INJECTIN motortuningoló+direktszürő nyáron+sportkipufogó....bőven 100 ló felett vagyok vele és hogy lefogja-e a kocsit...lehet de nem érzem egyetlen dolog ami zavar, hogy vinni kell állítani a futómüvet meg a szervót felejthetem el. Legalábbis a r13 mérethez képest sokkal nehezebb kormányozni. Cserébe a kanyarokat úgy veszi hogy csak nincs halálfélelmem hogy megcsúszok-e. Igaz a 1.9 TDI superb-t igencsak megfogtuk vele...úgy 150-ig :) tovább nem volt szivem

Akkor azt hiszem nem mondok nagy hülyeséget, ha arra tippelek hogy 60 pacival nem kell nagyon erőltetni azt a 15"-t. Viszont a 14-es bőven jó alá, így is elkocog kényelmesen 130-at. A bmw felniknek köszönhetően meg szélesebbnek tűnik mint a hagyományos, és olyan kis vaddisznós :D

Link to comment
Megosztás:

Laccci neked hanyas motor van eredetileg a kocsidban hogy alapból 90 lóerős+még a tuning? :) az már komoly ekkora kaszninál. Nekünk a végsebesség az olyan 155 de ott már kalapál a kocsi szíve rendesen, nekem nincs szívem motort tuningolni mert nem kifingatni akarom a faterékat hanem megtartni :D , így jobban a biztonságra megyek rá. Néztem videókat nem a legjobb a kocsi töréstesztje.. mondjuk a plusz nyomaték jól jönne előzésnél, biztonságosabb... nincs valami ötletetek hogyan lehetne növelni? a miénk asszem 84Nm

Link to comment
Megosztás:

Laccci neked hanyas motor van eredetileg a kocsidban hogy alapból 90 lóerős+még a tuning? :) az már komoly ekkora kaszninál. Nekünk a végsebesség az olyan 155 de ott már kalapál a kocsi szíve rendesen, nekem nincs szívem motort tuningolni mert nem kifingatni akarom a faterékat hanem megtartni :D , így jobban a biztonságra megyek rá. Néztem videókat nem a legjobb a kocsi töréstesztje.. mondjuk a plusz nyomaték jól jönne előzésnél, biztonságosabb... nincs valami ötletetek hogyan lehetne növelni? a miénk asszem 84Nm

Gyárilag 90+ Ram injection 5000rpm felett ad neki 20at + levegőszürő sport+kipuf nemtudom mennyi a nyomaték...végsebesség...hát 160-nál még menni akart. Énse kinyírnom...de azért ha előzni akarok egyet akkor ne keljen már "autópályás kamionelőzős" játékot játszani. Egyébként 1.4-es.

Töréstesztet nézhetsz nyugodtan, nem meghalni akarok benne csak élvezni az autózást...Egyébként meg akármilyen törésteszt lehet meg függönylégzsák meg akármi...ha 100km/h-nál kiballag eléd a bambi és telibecsókolod...akkor ott akárhány csillag lehet...ám ha belédjönnek arról nem te tehetsz. SZERINTEM. Egyéni véleményem szerint biztonságosabb mint az ASTRA F és abba raktak is nagyobb motorokat...

Ám ha dinamikusabbat akarsz csak simán veszel egy sport szürőt nagoynsokat számít rettentően dinamikusabb a kocsi el se hinné az ember.

Link to comment
Megosztás:

Gyárilag 90+ Ram injection 5000rpm felett ad neki 20at + levegőszürő sport+kipuf nemtudom mennyi a nyomaték...végsebesség...hát 160-nál még menni akart. Énse kinyírnom...de azért ha előzni akarok egyet akkor ne kelljen már "autópályás kamionelőzős" játékot játszani. Egyébként 1.4-es.

Töréstesztet nézhetsz nyugodtan, nem meghalni akarok benne csak élvezni az autózást...Egyébként meg akármilyen törésteszt lehet meg függönylégzsák meg akármi...ha 100km/h-nál kiballag eléd a bambi és telibecsókolod...akkor ott akárhány csillag lehet...ám ha belédjönnek arról nem te tehetsz. SZERINTEM. Egyéni véleményem szerint biztonságosabb mint az ASTRA F és abba raktak is nagyobb motorokat...

Ám ha dinamikusabbat akarsz csak simán veszel egy sport szürőt nagoynsokat számít rettentően dinamikusabb a kocsi el se hinné az ember.

Nem értek veled egyet több ponton sem.

Az astra jobb törésmutatóban,már csak az alatta lévő bölcső miatt is.Ez jól látszott a karambolomnál.

A direktszűrő pedig nem ad plusz lovat,csak érzetre.Nekem kifejezetten erőtlen lett az XE magas fordulaton tőle melegen,nem éreztem 3000 felett azt a kellemes lórugást,mint a gyári szűrővel.A hangja muris volt,de ennyi.Ki is vettem belőle.

Ja és szóltam már a helyesírás miatt,most megteszem mégegyszer.Továbbiakban nem javítgatom...

Link to comment
Megosztás:

Nem értek veled egyet több ponton sem.

Az astra jobb törésmutatóban,már csak az alatta lévő bölcső miatt is.Ez jól látszott a karambolomnál.

A direktszűrő pedig nem ad plusz lovat,csak érzetre.Nekem kifejezetten erőtlen lett az XE magas fordulaton tőle melegen,nem éreztem 3000 felett azt a kellemes lórugást,mint a gyári szűrővel.A hangja muris volt,de ennyi.Ki is vettem belőle.

Ja és szóltam már a helyesírás miatt,most megteszem mégegyszer.Továbbiakban nem javítgatom...

Egyet értek veled ,hogy a sportlégszűrőtől +erő lenne. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem értek veled egyet több ponton sem.

Az astra jobb törésmutatóban,már csak az alatta lévő bölcső miatt is.Ez jól látszott a karambolomnál.

A direktszűrő pedig nem ad plusz lovat,csak érzetre.Nekem kifejezetten erőtlen lett az XE magas fordulaton tőle melegen,nem éreztem 3000 felett azt a kellemes lórugást,mint a gyári szűrővel.A hangja muris volt,de ennyi.Ki is vettem belőle.

Ja és szóltam már a helyesírás miatt,most megteszem mégegyszer.Továbbiakban nem javítgatom...

Hát én nem tudom. Én szívesen használom. Mivel az alacsonyabb tartományban 1000rpm-től már húz, de rendesen 3000rpm-től többet meg úgyse pörgetem, mert ugysincs értelme. A nyomatékot viszont 4200-nál adja le, ahogy olvastam a gyári füzetében. Tehát haszna van érzem mégha ez nem is mérhető és én ajánlom, a hangja milyen hát én jobban szeretem ha csendes.

Helyesírás ellenőrző programot kellene beépíteni a fórummotorba:D

Link to comment
Megosztás:

A direktszűrő pedig nem ad plusz lovat,csak érzetre.Nekem kifejezetten erőtlen lett az XE magas fordulaton tőle melegen,nem éreztem 3000 felett azt a kellemes lórugást,mint a gyári szűrővel.A hangja muris volt,de ennyi.Ki is vettem belőle.

Haverom is be rakott F Astrába egy direkt szűrőt. Hát semmi változást nem érzek, hogy jobban húzna vagy ilyesmi. Ő azt mondja érzi....de hát nem is tudom. Hangját meg nem is hallani, hogy ha szív! Bár ő mondjuk a direkt szűrő szájához hozzá tette a gyári légszűrőből ki jövő csövet, ami az orrából szívja el a levegőt, nem a motort térből. Szerintem azért nem érezni a hatását. Mondtam neki hogy vegye le, mert hogy ha ügyesen el rendezni, nem fogja annyira a meleg levegőt szívni, de akkor legalább volt értelme a direkt szűrőnek. Mert igy semmi értelme nincs... :)

Szerk.: kb 2-3 hete van benne, és valamelyik nap mondta, hogy nem úgy húz mint régen :D Most lehet hogy valami más baja van a motornak, vagy szorul neki az eggyik féltengely (ő arra gyanakszik) de én nem tudom, mondtam neki hogy ne rakja bele a direkt szűrőt!

Link to comment
Megosztás:

Haverom is be rakott F Astrába egy direkt szűrőt. Hát semmi változást nem érzek, hogy jobban húzna vagy ilyesmi. Ő azt mondja érzi....de hát nem is tudom. Hangját meg nem is hallani, hogy ha szív! Bár ő mondjuk a direkt szűrő szájához hozzá tette a gyári légszűrőből ki jövő csövet, ami az orrából szívja el a levegőt, nem a motort térből. Szerintem azért nem érezni a hatását. Mondtam neki hogy vegye le, mert hogy ha ügyesen el rendezni, nem fogja annyira a meleg levegőt szívni, de akkor legalább volt értelme a direkt szűrőnek. Mert igy semmi értelme nincs... :)

Gondoljuk végig akkor együtt.

Van egy gyári konfig,aminek elég hosszú a szívó oldala.Ha jól megnézitek a légszűrőháztól az injektorokig kb 1métert megtesz a levegő.Ez egy átgondolt,kiszámolt szívó oldal.Ha ennek a beömlését megváltoztatod,de a kipuff oldalon nem növeled az átömlést,semmit nem fogsz elérni.

A Mantzel cucc is csak akkor ér igazán valamit,ha a kipuff oldal is hozzá van igazítva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.