Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

hm.. nekem is rángatott.. de én nemrég gyertyát is cseréltem :)Nálam olyan volt hogy csak tartottam a pedált és rángatott 1et 2 öt.. és az oldotta meg igazán, bár ki tudja..

Igazán idegesítő tud lenni a dolog ha előzni akarnál azt kihuzakodsz és csak rángat a kocsi :S

Meg ha rosszul van a gyertya becsavarva akkor is rángathat szerintem, de 19 éves pulya vagyok szóval.. ez csak az én véleményem xD

Szerk:Ö és mikor válaszolsz akkor nem kell kitörölni a szöveg elöl a quote name=sanyi1104' post='668283' date='2010-07-12 - 14:14]és a végéről a[/quote :rolleyes:

oké! többet nem teszem.

A gyertyákat is hamarosan kiszedem és ha szar állapotban vannak akkor azokat is cserélem.

Link to comment
Megosztás:

Nna, hát ha már mindenki benzinszûrôt csereberél, akkor lehet, hogy én is nekifekszem. Lehet, hogy a rángatás kétezres fordulatig amiatt van?

Ennek is sztorija van ám:

Akik eladták nekem a kocsit tavaly, adtak egy benzinsz^rôt pluszban, hogy nem találták a kocsin, hol van a b.sz. Na persze hengerfejtömítést tudtak (báár rendesen tudtak volna :rolleyes: ) cserélni, a benzinszûrôhöz már gyengék voltak.

Aztán kiderült, hogy miért "nem találták": mikor szétszedtem, kiderült, hogy nem Corsához való amit adtak.... <_< Ami a legszebb az egészben, hogy akkor elmentem a boltba, és magam akartam venni, nekem is egy pont ugyanolyan akadt a kezembe B-s Corsa címkével :) Szóval egyik hülye, másik eb. Vagy mi -_-

Szóval akkor hamarosan tipli a boltba normális szûrôért. :D

Szép napot! B)

Link to comment
Megosztás:

Nna, hát ha már mindenki benzinsz&ucirc;rôt csereberél, akkor lehet, hogy én is nekifekszem. Lehet, hogy a rángatás kétezres fordulatig amiatt van?

Ennek is sztorija van ám:

Akik eladták nekem a kocsit tavaly, adtak egy benzinsz^rôt pluszban, hogy nem találták a kocsin, hol van a b.sz. Na persze hengerfejtömítést tudtak (báár rendesen tudtak volna :rolleyes: ) cserélni, a benzinsz&ucirc;rôhöz már gyengék voltak.

Aztán kiderült, hogy miért "nem találták": mikor szétszedtem, kiderült, hogy nem Corsához való amit adtak.... <_< Ami a legszebb az egészben, hogy akkor elmentem a boltba, és magam akartam venni, nekem is egy pont ugyanolyan akadt a kezembe B-s Corsa címkével :) Szóval egyik hülye, másik eb. Vagy mi -_-

Szóval akkor hamarosan tipli a boltba normális sz&ucirc;rôért. :D

Szép napot! B)

Nekem is kb 2000-ig rángat. Ki cseréltem a szűrőt és 15 perc alatt kész lett, tényleg nem volt nehéz. Majd később fogom kipróbálni az úton de szerintem még gyertyát is cserélek hamarosan.

Link to comment
Megosztás:

asszonynak megmutattam a macskákat,azt mondja igényt tart mindegyikre :rolleyes:

Szerintem ezt ö se gondolta ezt komolyan <_<

Nekem is kb 2000-ig rángat. Ki cseréltem a szűrőt és 15 perc alatt kész lett, tényleg nem volt nehéz. Majd később fogom kipróbálni az úton de szerintem még gyertyát is cserélek hamarosan.

hellyes -_-

Most jut eszembe! Mekkora gyertyakulcs kell hozzá mert azt is vennem kell?!

16os :D

Corsa B 2.0 16V 0-150 km/h

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A segítségeteket szeretném kérni...

Autó vásárlását tervezem és találtam egy OPEL CORSA Sport 1.4i 16V-t.

Azt szeretném kérdezni hogy mire kell különösebben figyelni ennél a típusnál, vannak-e típushibái?

Ezenkívül bármilyen infó érdekel!

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A segítségeteket szeretném kérni...

Autó vásárlását tervezem és találtam egy OPEL CORSA Sport 1.4i 16V-t.

Azt szeretném kérdezni hogy mire kell különösebben figyelni ennél a típusnál, vannak-e típushibái?

Ezenkívül bármilyen infó érdekel!

Előre is köszönöm!

Hi!

Vannak itt nálam nagyobb szakértői is ennek a típusnak és szerintem egyetértünk abban,hogy rengeteg hibalehetőség van ezzel a motorral (x14xe),ha elhanyagolták.Az ára nagyban tükrözi,hogy mennyire tartotta karban a tulaja,szerintem 550 eFt alatt nem nagyon adnak normális darabot,amit ilyen 380-4kiló környékén hirdetnek azt felejtsd el ha nem akarsz sokszor a fórumra kétségbeesetten írogatni megmagyarázhatatlan hibák forrása után kutatva :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Vannak itt nálam nagyobb szakértői is ennek a típusnak és szerintem egyetértünk abban,hogy rengeteg hibalehetőség van ezzel a motorral (x14xe),ha elhanyagolták.Az ára nagyban tükrözi,hogy mennyire tartotta karban a tulaja,szerintem 550 eFt alatt nem nagyon adnak normális darabot,amit ilyen 380-4kiló környékén hirdetnek azt felejtsd el ha nem akarsz sokszor a fórumra kétségbeesetten írogatni megmagyarázhatatlan hibák forrása után kutatva -_-

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4i_16v-3991225

Ez mondjuk egész jól néz ki így képről <_< Én amikor tavaly válogattam 650.ért akartak olyan x10xe-t adni,amelyen nem ment csak két henger :rolleyes: viszont egész jól nézett ki képen!

Persze van 350-400ért is normális de az gyengébb c12nz,c14nz,x12sz.

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4i_16v-3991225

Ez mondjuk egész jól néz ki így képről <_< Én amikor tavaly válogattam 650.ért akartak olyan x10xe-t adni,amelyen nem ment csak két henger :rolleyes: viszont egész jól nézett ki képen!

Persze van 350-400ért is normális de az gyengébb c12nz,c14nz,x12sz.

Ez is úgy néz ki,mint amelyiknek volt gazdája:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa..._klimas-3790250

Ahogy nézegetem a hírdetéseket feltűnik,hogy x14xe-t szinte csak nepperek árulnak...ez mit jelent vajon?

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4i_16v-3991225

Ez mondjuk egész jól néz ki így képről -_- Én amikor tavaly válogattam 650.ért akartak olyan x10xe-t adni,amelyen nem ment csak két henger <_< viszont egész jól nézett ki képen!

Persze van 350-400ért is normális de az gyengébb c12nz,c14nz,x12sz.

Értem. Az autót 575e-ért hírdetik, '96-os, kívülről és belülről is egész jól néz ki (korához képest). Kilométer sajnos relatív sok van benn 170.000 :rolleyes:

Ami aggaszt az a motor és a futómű ezekről szeretnék minél több infót...

Link to comment
Megosztás:

Értem. Az autót 575e-ért hírdetik, '96-os, kívülről és belülről is egész jól néz ki (korához képest). Kilométer sajnos relatív sok van benn 170.000 :rolleyes:

Ami aggaszt az a motor és a futómű ezekről szeretnék minél több infót...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4i_16v-3967023

Jól néz ki! 14éves autótól egyáltalán nem sok 170.000km!

A kipufogórendszert is nézd át,aztán a küszöbök szoktak még nagyon sunyin rohadni belűlről a facelift előtti változatoknál.

A lengéscsillapítókat nézd meg,hogy nem folyik-e az olaj belőlük,összes szilentre,gömbfejre nézz rá,kormányholtjátéknak nem nagyon szabad lennie.A futómű bírja elég jól,meg amúgy is szinte gombokért van hozzá minden!

Amúgy meg látszik,hogy nem trágyát hordtak vele,megbecsülték,szerintem vedd meg!

Jah igen a vesszőparipám: ha a motorolaj olyan piros színű,akkor Finish benne és akkor számíthatsz olajcsere után hidrotőkecsattogásra,olajfolyásra!

Ha bármelyik hibát felfedezed szerintem inkább alkudj belőle,mert ritka az ilyen szép tizenéves autó manapság!

A motornál meg egy vásárlás előtti CO mérés sokat elárul,rögtön látszik,hogy valamelyik jeladó nem frankó!

Plusz járasd hidegen is,melegen is persze szépen,rángatás nélkül kell járnia és próbaúton toljad neki.Várd meg,hogy beindul-e a hűtő ventilátor!Szerintem ennél jobban a CSI Miami helyszínelők sem tudják lecsekkolni <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Ma beszéltem egy autószerelővel a hidrotőke és az olajfolyás ügyében valamint a jobb első kerék kopogásának ügyében.

Megsasolta a gépet és a következőket mondta A kopogás valószinű a féltengely miatt van de lengéscsillapitó csere sem árt aztmondta ,hidrotőke ha már szétszedi akkor fog többet tudni mondani evidens :rolleyes:. Olajfolyásom szerinte az olajteknő vagy mi a csuda annak a tömitése rossz De ha már korbebontjuk a motort akkor cseréljünk mindenhol tömitést .Összeg 30-60ezerig plussz 20 munkadij ha egyszerre csináltatom meg. Ja és mondta hogy járhatok vele de hosszú utra ne menjek.

Sokat segit ez a fórum is . Nagyon köszi mindenkienk .

Link to comment
Megosztás:

Ha most vetted az autót akkor érdemes (inkább kötelező) vezérműszíjat+feszítőgörgőt+vízpumpát cserélni,mert ha az szakad,átugrik akkor extrém esetben kuka a motor! Kérdezd tecnodome kollégát! <_<

Holnap (kedd) szedi szét a szerelőm a verdát. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Az a furcsa az egészben ,hogy amikor megvettem a kocsit akkor ahogy az használtautónál lenni szokott kicseréltettem a vezérműszíjat+görgőket+vízpumpát. Alig tettem bele 10ezer km-t és lám ez lett a vége.

Egyszerűen nem hiszem el hogy egy satuzásnál (ami visszagondolva nem is volt olyan durva) nekem ott leessen vagy nemistudom mitc sináljon a szíj!!

Holnap okosabb leszek, megosztom tapasztalatként. Addig meg remélem a legjobbakat :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Holnap (kedd) szedi szét a szerelőm a verdát. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Az a furcsa az egészben ,hogy amikor megvettem a kocsit akkor ahogy az használtautónál lenni szokott kicseréltettem a vezérműszíjat+görgőket+vízpumpát. Alig tettem bele 10ezer km-t és lám ez lett a vége.

Egyszerűen nem hiszem el hogy egy satuzásnál (ami visszagondolva nem is volt olyan durva) nekem ott leessen vagy nemistudom mitc sináljon a szíj!!

Holnap okosabb leszek, megosztom tapasztalatként. Addig meg remélem a legjobbakat :rolleyes:

Ez dúrva bázz. én is kb 15.000km-t mentem mióta cseréltük...ez kész rémálom így 10.000km után <_<

Mondjuk ha az eleje blokkol,akkor az egész motor blokkol,majd mikor újra gurul,akkor újra forog a motor is.Tehát elég extrém terhelést kellett elviselnie...pont mikor be akarják tolni a verdát!

Link to comment
Megosztás:

Ez dúrva bázz. én is kb 15.000km-t mentem mióta cseréltük...ez kész rémálom így 10.000km után <_<

Mondjuk ha az eleje blokkol,akkor az egész motor blokkol,majd mikor újra gurul,akkor újra forog a motor is.Tehát elég extrém terhelést kellett elviselnie...pont mikor be akarják tolni a verdát!

Na igen. Elméletileg ha alapjáraton ketyeg rendesen a verda akkor "olyan" nagy baj nem lehet mert akkor nem kuka a moci, vagy ez hülyeség ? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

egyszer a nagyon sokadik munkaórám végén kicsréltem a főtg szimeringet meg a vez szíjjat c12nz-n. sajna több mint 20 órája dolgoztam fáradt voltam. sikerült nem felraknom a főtg csavart és indításnál leugrott a szíjtárcsa. eredmény: 2 szelep kuka . kicserélés csavar berak vezérlés ellenőriz ( kézzel körbeteker :rolleyes: ) és indítás.

szal nagy gáz nem lehet. de ez még tínó koromban volt. felejtsétek is el <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ! SRácok uj témát nem tudok nyitni, mindegy remélem elérem a választ így is.

A baj a következő: ezzel Corsa B 93 C14nz.....

tehát valami fém hang jön a váltobol, vizes murván toltam neki olyan 400 métert, aztán jelentkezett, kuplung kinyomásra jön elő. ma kinyomócsapágyat cseréltünk, de minden maradt a régiben.

Jah és kanyarban ha jobbra szedem sokkal intenzívebben jön, talán letörhetett valami rudó a kuplungtárcsánál, valakinek valami új ötlet, vagy tapasztalat?

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa....4i_16v-3967023

Jól néz ki! 14éves autótól egyáltalán nem sok 170.000km!

A kipufogórendszert is nézd át,aztán a küszöbök szoktak még nagyon sunyin rohadni belűlről a facelift előtti változatoknál.

A lengéscsillapítókat nézd meg,hogy nem folyik-e az olaj belőlük,összes szilentre,gömbfejre nézz rá,kormányholtjátéknak nem nagyon szabad lennie.A futómű bírja elég jól,meg amúgy is szinte gombokért van hozzá minden!

Amúgy meg látszik,hogy nem trágyát hordtak vele,megbecsülték,szerintem vedd meg!

Jah igen a vesszőparipám: ha a motorolaj olyan piros színű,akkor Finish benne és akkor számíthatsz olajcsere után hidrotőkecsattogásra,olajfolyásra!

Ha bármelyik hibát felfedezed szerintem inkább alkudj belőle,mert ritka az ilyen szép tizenéves autó manapság!

A motornál meg egy vásárlás előtti CO mérés sokat elárul,rögtön látszik,hogy valamelyik jeladó nem frankó!

Plusz járasd hidegen is,melegen is persze szépen,rángatás nélkül kell járnia és próbaúton toljad neki.Várd meg,hogy beindul-e a hűtő ventilátor!Szerintem ennél jobban a CSI Miami helyszínelők sem tudják lecsekkolni <_<

Köszi az infókat! Lenne még egy kérdésem, ez pedig a fogyasztás... Olvasgattam több "tesztet" is és nagyon eltérőek a tapasztalatok. Van aki állítja 6l körül fogyaszt, mások szerint 9-10l-t :rolleyes: ... Tudom ez vezetési stílustól is nagyban függ, de normál használat mellett kb. mennyi? Esetleg ez ügyben v.ki valami biztosabb infóval tudna szolgálni?

Link to comment
Megosztás:

Mi ökrök, de van erő a kis corzába <_< 1.0 es motorral. :D corsa

Ez se kompot gyerek

Youtubiról töltöm lefele a Corsa B -s videókat már van vagy 30-35db -_- mindenki kapartassa :) :rolleyes:

SzerK: Most nézem, egészen pontosan 40db videó van eddig. Majdnem eltaláltam xD (146MB)

Szerk2 Nekem is X14Xe motorkódú motor van, átlaghasználatnál 8l mondanék (ezt inkább városi használat)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.