Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

De akkor mi lehet a baj? Ha a lambda szonda szart be akkor azt hogy lehet kideríteni?Vigyem be szervizbe ahol majd jól átb@sznak hogy ez nem jó az nem jó aztán fizetek mint a katonatiszt:-) szakács vagy főzni sütni tudok de a kocsikhoz nem értek:-)

Ha elosztófedeles gyújtásod van,akkor esetleg az előgyújtást elfelejtették visszaállítani a normál benyához.Szóval a gyújtásra érdemes ránézni.

Az etanol miatt nagyobb befecskendezési idővel működik az injektor,azt meg az ECU szabályozza motorfordulatszám,fojtószelep-állás,szívócsőnyomás,motorhőmérséklet függvényében.

Elképzelhetőnek tartom,hogy a nagyobb befecskendezési időnél "maradt" az injektor.

Vagy a szívócsőben van az a hideg/meleg levegő terelő,nos annak hideg motornál a kipufogó-leömlő felöl kell engedni a levegőt.A légszűrő alatt te is megtudod nézni,hogy működik-e.

Egyébként ha alkoholból és benyából is ugyanannyit fogyaszt,akkor miért nem jársz e85-tel? A motorodat akkor is fel kellett volna újítani,ha benzinnel jársz szvsz.

Próbálj más kutat is,hogy abból mennyit kér. (magánkutakon rossz nyelvek szerint előfordul,hogy a 10m3 tartályba becsusszan 1-2 m3 gázolaj,Luk-oil sem olyan jó azt mondják)

Link to comment
Megosztás:

Ez a motor leállós dolog kicsit aggasztott. Bár azóta nem állt le alattam. :) Egyik autószerelő munkatársamat megkérdeztem ő azt mondta hogy főfékhenger tán.. :o ha jól emlékszem meg MAP szenzort mondta így láthatatlanba.

Jó gyújtás elektronikus dolog minden.. gondolom szétnézek már a motortérben kábeltöréseket egyebeket keresve.

rögtön az aksi sarujára rámenő kábel pont még az illesztés előtt le volt szakadva róla a szigetelés. és elég durván koszos volt.

Nah, de ha már szétszedtem az ottani kábeleket sarukat és még amik rácsatlakoznak megtisztítottam a jobb oldali sarura rögtön 3 kisebb kábel is csatlakozik. :D

Hogy mik azok nem tudom. Jah az egyik ami alulról csatlakozik nem vettem le a sarubilincsről még a képen az a másik oldalra ment valami dűgajba

link1

Majd kicsit meg tavatazsírozva visszatettem a kábeleket.

link2

link3

Majd a MAP-szenzor csatlakozóját is. Kb törni lehetett lefele róla a régi szigetélőszállagot. Szétszedtem szépen kicsit megfújkáltam nagyon nem mertem piszkálni majd szépen rátekertem egy kis szigetelőszalagot.

link4

Azóta mondanom se kell szinte alig teker az aksi már be is indult a kis corza. Érezhető volt rajta a változás.

Ma még a gumishoz is elmentem. Mert eset itt egy kis eső azt 3masba ha nyomtam simán egy bő gázt olyan 4Eres fordulatszámnál már tekerte a gumit. Kicsit lapos volt.

Volt még régebben egy elég erős felniütésem. Még a pótkerékkel járkáltam bár már beszereztem a bontóból még akkoriban egy azt pótoló felnit.

A potal amit felraktam a patkázáskor már olyan 100-110 felett már remegett a kormányom mindig is azt hittem hogy futóműbeállítás orvosolja majd, de azt nem akartam csinálni addig míg a hídtest nincs kicserélve.

Nagy meglepetésemre a rajta lévő téli gumikat mindet átnézetve megcentírozva már nem remeg a kormány. Szóva nagy a HEPPY END!

De ahogy én észrevettem meg ahogy a gumis srác is mondta. Szerinte minél előbb meg kéne csinálni nekem a hátsó hídtest csereéjét.

Valaki megtudja mondani hogy gondolom, csak lehet állítani a hátsó hídtestén valamennyit hogy ne tartson szét a kerék? hány fokot?

Link to comment
Megosztás:

Egyik autószerelő munkatársamat megkérdeztem ő azt mondta hogy főfékhenger tán.. :o ha jól emlékszem meg MAP szenzort mondta így láthatatlanba.

Féktől leáll a motor? :D Hát ez LOL!

MAP-tól sem áll le,max hibát dob rá és nagyon egyenetlen lesz az alapjárat,terhelésen nem fog menni stb.

Mielőtt az autószerelő haverod nyilatkozik szerintem olvassa el,hogy mi is az a MAP szenzor és miért vannak különböző nyomásértékre gyárottak is. :)

Inkább az AC körül keresd a hibát. :)

Link to comment
Megosztás:

Féktől leáll a motor? :o Hát ez LOL!

MAP-tól sem áll le,max hibát dob rá és nagyon egyenetlen lesz az alapjárat,terhelésen nem fog menni stb.

Mielőtt az autószerelő haverod nyilatkozik szerintem olvassa el,hogy mi is az a MAP szenzor és miért vannak különböző nyomásértékre gyárottak is. :)

:D :) De legalább megy verda.

Link to comment
Megosztás:

Féktől leáll a motor? :o Hát ez LOL!

MAP-tól sem áll le,max hibát dob rá és nagyon egyenetlen lesz az alapjárat,terhelésen nem fog menni stb.

Nem tudom lehet félreértettem. Mindig leszóltok mind1 :D Corsa így is meg úgy is leégeti a gumit :) Hu-hu még nagyon el is van vadulva majd csinálok már egy új vidit de nem mutatom meg XD

Link to comment
Megosztás:

c12nz 1.2es corsába milyen hosszú a pollenszűrő? Nincs kedvem kiszedni és megmérni, inkább megkérdezem, hátha vki tudja.

Ki kéne cserélnem mert egyre jobban párásodik a belső tér és kitudja mikor volt cserélve utoljára

415mm , 433mm vagy 419? különböző márkák különböző méretekkel :o

Alco,Wix stb...

Link to comment
Megosztás:

c12nz 1.2es corsába milyen hosszú a pollenszűrő? Nincs kedvem kiszedni és megmérni, inkább megkérdezem, hátha vki tudja.

Ki kéne cserélnem mert egyre jobban párásodik a belső tér és kitudja mikor volt cserélve utoljára

415mm , 433mm vagy 419? különböző márkák különböző méretekkel :o

Alco,Wix stb...

mann filter honlap jó, itt válogathatsz méret is van

http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...tlg_01_mdrsl=13

Link to comment
Megosztás:

Féktől leáll a motor? :o Hát ez LOL!

MAP-tól sem áll le,max hibát dob rá és nagyon egyenetlen lesz az alapjárat,terhelésen nem fog menni stb.

Mielőtt az autószerelő haverod nyilatkozik szerintem olvassa el,hogy mi is az a MAP szenzor és miért vannak különböző nyomásértékre gyárottak is. :D

Inkább az AC körül keresd a hibát. :)

Szvsz a fékmembrán,vákumcső,vákumdob tömítetlenségtől leállhat,elveszhet az alapjárat.

Szerintem a tankszellőztető lesz,de már leírtam korábban is az elméletet.

Bélahh figyeljh rámh! Koncentráljh,erősenh, gondoljh a Corsádrah nem fog többet leállni!

Rakd a kezed a monitorrah!!!

Egy...Ketőőh....Harohm...MÚKODJJJJ!

Link to comment
Megosztás:

Szvsz a fékmembrán,vákumcső,vákumdob tömítetlenségtől leállhat,elveszhet az alapjárat.

Szerintem a tankszellőztető lesz,de már leírtam korábban is az elméletet.

Jah-jah ö is valami ilyesmiket gagyogót nekem membrán meg miegymás.

Egy...Ketőőh....Harohm...MÚKODJJJJ!

Ahhh.. a működéssel nincs gond, megy mint a mérgezett egér :o

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Én pont most cseréltem fékrásegítőt. Kicsit lukas volt a membránja, ott sziszegett a lábamnál majdnem a cipőmet is beszívta. :o

Kb 1 éve kikötöttem a vákumcsövet és levakítottam. Megvolt a bontott csak most szántam rá magam a cserére. Amúgy az alapjáratot zavarta nagyon, néha annyira hogy le is állt.

Teljesen megszoktam hogy állat módjára kell nyomni a féket.

Amikor átültem a másik kocsiba, az első fékezéskor mindig bólintott a család. :D

Link to comment
Megosztás:

ne mán most megint elakadtam :o Volu által adott címen meglestem a pollenszűrő méreteit és olyat marhára nem találok a Bárdinál! (2 utcányira van tőlem, és van kedvezmény azért nézem ott)

Én is a Bárdinál vettem az enyémbe, 95-ös c12nz. (ALC MS6105)

Link to comment
Megosztás:

ne mán most megint elakadtam :o Volu által adott címen meglestem a pollenszűrő méreteit és olyat marhára nem találok a Bárdinál! (2 utcányira van tőlem, és van kedvezmény azért nézem ott)

Nehéz ám lemenni és felfeszíteni a műanyagburkolatot,hogy lemérd pontosan... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.