Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Akkor bocs, engem az szívatott meg...olajnyomás és kopogás szenzor vezetéke lett felcserélve.Check lámpa nem volt, de nem indult.

Azért nagyon szépen köszönöm, már kezdtem örülni hogy lehet :lol: de nem :S Itt sztem nem lett összekeverve kábel, mert mindegyik adja magát

Csak ilyen készlet kellene(19e Ft):

LAS-3580.jpg

Enélkül nem hiszem hogy pontosan vissza lehet állítani a vezérlést, igaz be van vonalkázva de akkor is :/

Link to comment
Megosztás:

Azért nagyon szépen köszönöm, már kezdtem örülni hogy lehet :lol: de nem :S Itt sztem nem lett összekeverve kábel, mert mindegyik adja magát

Csak ilyen készlet kellene(19e Ft):

Enélkül nem hiszem hogy pontosan vissza lehet állítani a vezérlést, igaz be van vonalkázva de akkor is :/

meglehet azt csinálni anélkül is :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Corsa B 2000-es évjáratú (X10XE) szerkezetből mivel lehet kinyerni a hibakódokat?

Ez OBDI vagy OBDII?

Egy elm327-re épülő interfészem van, de ez elakad a kiolvasáskor. (A 2004-es Astránkat viszi gond nélkül)

Az a fura, hogy a csatlakozáskor a busz felismerés megvan, be is zöldül, de a hibakódok kiolvasásakor hibát dob: a jármű nem válaszol. (Easy OBDII progival)

Esetleg valami kapcsolási rajz, amivel ki lehetne olvastatni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Műszerfal világítást és középkonzol világítást szeretnék cserélni B Corsa-n. Már majdnem mind kiégett. Tudtok segíteni valamilyen leírással, vagy dokumentációval?

talán Robz linkelt be régebben egy képes útmutatót ezzel kapcsolatban,meg ha visszaolvasol írtunk is egy csomót erről...undorító meló :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Műszerfal világítást és középkonzol világítást szeretnék cserélni B Corsa-n. Már majdnem mind kiégett. Tudtok segíteni valamilyen leírással, vagy dokumentációval?

Hello! Itt van egy leírása. link a leíráshoz Várj vele míg nem lesz fagy a műanyag könnyen törik ilyenkor. Kicsit türelemjáték.. szóval készülj fel rá. :lol:

Szerkesztés: Hátha segítségedre lesz itt van egy pár kép. link A Km számlálón van egy fülecske azt magad fele meghúzod és a kábelt hátra a motor fele tolod. ja és T5ös izzok mindenütt. ILYEN Ezt meg úgy veszed ki a foglalatból hogy magadféle húzod jó erősen.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat, akkor még felkészülök lelkileg is, addig melegedjen az idő! Köszi!

A km óránál nekem a pici hely okozott kellemetlenséget. a km spirált alig tudtam visszadugni a helyére, de sikerül :lol: A középkonzol egy kicsit bonyolultabb de nincs lehetetlen. Tavasszal ha jobb idő lesz akkor én is nekiállok a közpső résznek. Már múltkor elmentettem a képeket amiket Volu belinkelt. (Köszönet érte a "linkelőnek" illetve a képek készítőjének )

Persze Bécinek is thanks a képekért :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! egy kis gondom lenne csak, a hátsó fékdobban lévő szimering méretét tudja esetleg valaki ? meg venném külön a csapágy boltban,

még annyi hogy megvettem a kézifékköteleket és néztem ha beakasztom a kéziféknél az oké, de ha megyek hátrafelé kb 20-30cm re van valami fém rész (a kötélen)amit nem látok a lemez alatt ott is nézni kell majd valamit? még annyira nem volt időm ezt megnézni segítségeteket előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! egy kis gondom lenne csak, a hátsó fékdobban lévő szimering méretét tudja esetleg valaki ? meg venném külön a csapágy boltban,

még annyi hogy megvettem a kézifékköteleket és néztem ha beakasztom a kéziféknél az oké, de ha megyek hátrafelé kb 20-30cm re van valami fém rész (a kötélen)amit nem látok a lemez alatt ott is nézni kell majd valamit? még annyira nem volt időm ezt megnézni segítségeteket előre is köszönöm

A csapágyboltból ócsóé vett szimeringek csapágyakról nem sok jót hallottam ha autóba építik őket.

Én nem sajnálnám azt a párszáz forintot a gyári szimeringre,főleg,hogy nem két perc kicserélni.

Link to comment
Megosztás:

A csapágyboltból ócsóé vett szimeringek csapágyakról nem sok jót hallottam ha autóba építik őket.

Én nem sajnálnám azt a párszáz forintot a gyári szimeringre,főleg,hogy nem két perc kicserélni.

már jártam úgy a sebváltókar szimeringel mivel nem tudtam milyen kell bele muszáj volt megvenni azt amit adnak az autósboltba talán 4-500 ft ért nem emlékszem, elvittem a csapágyboltba és ott ugyanazt megvettem talán 100 ft ért persze van ocsó médinkína is,de hidd el minőségi volt amit vettem,de így van ez a kerékcsapággyal is most amit legutobb vettem 3700 ft volt és nincs vele gond én úgy gondolom, de volt már skf is az meg fél év alatt megadta magát 8000 ezerért

Link to comment
Megosztás:

Hello! Itt van egy leírása. link a leíráshoz Várj vele míg nem lesz fagy a műanyag könnyen törik ilyenkor. Kicsit türelemjáték.. szóval készülj fel rá. :lol:

Szerkesztés: Hátha segítségedre lesz itt van egy pár kép. link A Km számlálón van egy fülecske azt magad fele meghúzod és a kábelt hátra a motor fele tolod. ja és T5ös izzok mindenütt. ILYEN Ezt meg úgy veszed ki a foglalatból hogy magadféle húzod jó erősen.

Hány Watt-os izzók kellenek hozzá? 1,5; 2?

szerk: a km óránál is foglalat nélküli izzók vannak? Ott nem műanyag foglalatos bajonett záras?

Link to comment
Megosztás:

Hány Watt-os izzók kellenek hozzá? 1,5; 2?

szerk: a km óránál is foglalat nélküli izzók vannak? Ott nem műanyag foglalatos bajonett záras?

Hello! 1,2W van ráírva az enyémre. Pirosal karikázva a kis háttérvilágítás foglalatja.

Még ugyan ezen a képen ha megnézed a zöld foglalat tetejét na azokba kell a 2,0 es :lol:

A következő képekböl meglátsz mindent. A fehér műszerfalhéjból kitekered foglalatostól úgy tudod kicserélni.

Jut eszembe nekem meg 1 ilyen Zöldszemű foglalat kéne 1et pótolni(a ködfényszóró visszajelzését)

EZT NÉZZÉTEK!

van a fickónak több vidije is feltöltve nézzétek meg nagyon durva.

Megteltek a könyvjelzőim Corsa B-s gyorsulási videókkal. XD

Link to comment
Megosztás:

Hello! 1,2W van ráírva az enyémre. Pirosal karikázva a kis háttérvilágítás foglalatja.

Még ugyan ezen a képen ha megnézed a zöld foglalat tetejét na azokba kell a 2,0 es :lol:

A következő képekböl meglátsz mindent. A fehér műszerfalhéjból kitekered foglalatostól úgy tudod kicserélni.

Jut eszembe nekem meg 1 ilyen Zöldszemű foglalat kéne 1et pótolni(a ködfényszóró visszajelzését)

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Corsa B 2000-es évjáratú (X10XE) szerkezetből mivel lehet kinyerni a hibakódokat?

Ez OBDI vagy OBDII?

Egy elm327-re épülő interfészem van, de ez elakad a kiolvasáskor. (A 2004-es Astránkat viszi gond nélkül)

Az a fura, hogy a csatlakozáskor a busz felismerés megvan, be is zöldül, de a hibakódok kiolvasásakor hibát dob: a jármű nem válaszol. (Easy OBDII progival)

Esetleg valami kapcsolási rajz, amivel ki lehetne olvastatni?

Segítek. Neked OBD2 van (gondolom 16 pines) és op-comal lehet legegyszerübben kiolvasni.

Ha kézzel akarod akkor tessék

Keresd a OBD2-t :lol:

Link to comment
Megosztás:

A csapágyboltból ócsóé vett szimeringek csapágyakról nem sok jót hallottam ha autóba építik őket.

Én nem sajnálnám azt a párszáz forintot a gyári szimeringre,főleg,hogy nem két perc kicserélni.

Miféle szimering???

Én a hátsó dobban nem találtam semmiféle szimeringet...

Link to comment
Megosztás:

Valahogy éreztem, hogy nem fog tetszeni :D Motorilag kíváncsi lennék, hogy mit tehetett (ha egyáltalán tett) bele.

Ízlések és pofonok B)

Én az összeszerelés fázisban is egy 1.2 vagy 1.4nz-t látok benne. :D

Biztos jó lehet az elől 195 körüli,hátul min 225 kerekekkel. :D

Az a fényezés is nagyon szép munka.

Öcsémmel szebbet csináltunk 12éves koromban a terep-bmx-ére! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.