Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között.

Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm!

Más: alváz- üregvédelmen vagyok túl, és körbekenték a külső műanyag karosszéria-elemeket valami trutymóval, amibe ragad minden szösz, bogár, de egységesen sötét színt kapott újra a kocsi (cserélve lett az első és a hátsó lökhárító, és nem mutatott túl jól a kiszürkült kerékív-borító elemekkel). Mi lehetett ez az anyag? Szilikonzsír? Állítólag egy lekenés után rendszeresen át kell vele kenni a felületeket, mert máskülönben utána kifakulnak.

Vannak ilyen lökhárítóra kenhető cuccok amik javítanak a színen de hát halottnak a csók ha szépre szeretnéd szedd le és fényeztesd le. De leszedés nagyon nehéz B) Én is gondoltam már hogy lefújatom de én a kocsin gondoltam kimaszkolni és úgy de hát úgy meg lehet nem lesz valami szép. Én már cseréltem a 4 ívet miért nem akkor jutott nekem ez is eszembe istenem....:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával.

Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen.

A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az.

De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni.

Előre is köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával.

Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen.

A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az.

De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni.

Előre is köszi a segítséget.

Ha nem értesz hozzá mit érünk el a távgyógyítással? :D B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával.

Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen.

A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az.

De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni.

Előre is köszi a segítséget.

Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.)

Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott.

Link to comment
Megosztás:

Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között.

Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm!

Más: alváz- üregvédelmen vagyok túl, és körbekenték a külső műanyag karosszéria-elemeket valami trutymóval, amibe ragad minden szösz, bogár, de egységesen sötét színt kapott újra a kocsi (cserélve lett az első és a hátsó lökhárító, és nem mutatott túl jól a kiszürkült kerékív-borító elemekkel). Mi lehetett ez az anyag? Szilikonzsír? Állítólag egy lekenés után rendszeresen át kell vele kenni a felületeket, mert máskülönben utána kifakulnak.

Az anyag ami neked kell: Turtle Wax - Black Trim Wax, ha megszáradt akkor egy kis szilikon. Nagyon jó szer.

Link to comment
Megosztás:

Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.)

Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott.

Aki tárcsát cserél és nem cserél betétet hát az no comment B)

Link to comment
Megosztás:

A tárcsa esztergáltatva lett, arra gondolok hogy lehet nem egyenletesen lett megesztergáltatva és azért csinálja, majd visszaviszem az esztergályosnak hogy csinálja meg rendesen.

Ha akkor sem javul akkor nem tudom mi van.

Amúgy köszi a segítséget:-)

Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.)

Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott.

Link to comment
Megosztás:

A tárcsa esztergáltatva lett, arra gondolok hogy lehet nem egyenletesen lett megesztergáltatva és azért csinálja, majd visszaviszem az esztergályosnak hogy csinálja meg rendesen.

Ha akkor sem javul akkor nem tudom mi van.

Amúgy köszi a segítséget:-)

Tessék kicserélni, nem olyan drága, mint a tolószék! B)

Link to comment
Megosztás:

Aki tárcsát cserél és nem cserél betétet hát az no comment B)

Ha tudnád hányan jönnek ilyen minimálköltségvetéssel az autóra címszóval. Ne cseréljek ablaktörlő lapátot csak a gumit fűzzem át benne meg olyan kerékcsapágynál ami 2db kúpgörgős csapágyból áll csak az egyiket cseréljük ki. (a dobozba eleve benne van a készlet)

Link to comment
Megosztás:

Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között.

Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm!

szia !

ez a szimering méret jó ! egy sima csapágy boltban máris hozzád vágnak egyet kb 150-200 ft -ért ,autósboltban elkérnek érte úgy 800 ft is,és ügyelj arra hogy ne magyar minőség legyen ugyanis az hamar bekeményedik ,a kulissza alatt cseréld a vékony tömítést , filléres dolog az is, sok sikert !

Link to comment
Megosztás:

szia !

ez a szimering méret jó ! egy sima csapágy boltban máris hozzád vágnak egyet kb 150-200 ft -ért ,autósboltban elkérnek érte úgy 800 ft is,és ügyelj arra hogy ne magyar minőség legyen ugyanis az hamar bekeményedik ,a kulissza alatt cseréld a vékony tömítést , filléres dolog az is, sok sikert !

OK, úgy lesz. Köszöntem! B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B)

Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni?

Választ előre is köszi! :D

Üdv, Robi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B)

Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni?

Választ előre is köszi! :D

Üdv, Robi!

A hifi topikban ez már kivolt tárgyalva. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B)

Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni?

Választ előre is köszi! :D

Üdv, Robi!

Kell keret és 16,5 minek kisebb? Már 10-15 körül minőségiek kaphatók ami nem hasonlítható össze a gyárival :)

Link to comment
Megosztás:

Techdome! Kérlek a 3ik linked küld el privibe mert j0hnny barátunk törölte pedig már csak 5 perc kellett volna, hogy lementsem.

Miért nem lehet ezt pü-ben intézni? :D

Nagyon nehéz megérteni, hogy a fórumszabályzat tiltja az ilyesfajta tevékenységet úgy látom... B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.