Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Miért is?

Ugyanolyan motorral szerelt Astrának és Calibrának (C20NE, C20XE, X20XEV, más közös motorjuk nem volt itt Európában) ugyanaz a féktárcsája és a féknyerge, cikkszám szerint is. Szóval tökmindegy hogy Calibra vagy Astra, csak 256-os fék legyen.

256-os fék van két féle, nem mindegy, hogy melyiket veszed. Az tuti, hogy gyakoribb az, ami a Calibrákon is van, de Astrákon és talán A vectrákon is létezett pl. 1.8i-vel olyan 256-os fék, ami kis féknyerges, olyasmi mint a 236-os (lehet ugyanaz is), csak nagyobb a tartókonzol és vékonyabb a tárcsa is hozzá. Na azoktól tuti jobb a másik 256-os.

tegnap körbenyálaztam egy A corsát amiben egy 3liter V6 volt...beindította a srác és az orgazmus új értelmet nyert az életemben :P

most elkezdek spórolni... :D

Elég jó hangja volt már az elején is, amikor átépítettem, most talán valamit faragtak is a rendszeren, hogy jobb hangja legyen. :lol:

aaaazt :lol:

bár a srác nem volt ott csak aki mókolja, olyan volt a gyerek mint egy szórakozott professzor :lol:

Akkor az a Tomi volt. :D Jó arc a srác, eléggé képben van! :D Van neki egy elég patika 205 GTI-je. :D

Link to comment
Megosztás:

Elég jó hangja volt már az elején is, amikor átépítettem, most talán valamit faragtak is a rendszeren, hogy jobb hangja legyen. :lol:

Akkor az a Tomi volt. :lol: Jó arc a srác, eléggé képben van! :D Van neki egy elég patika 205 GTI-je. :D

ööö,na most akkor ki építette azt a mocit bele? :D

Igen a Tomira gondoltam, tényleg elképesztő milyen agya van a srácnak :P és bár a pözsók nem tetszenek,de az övé tényleg nagyon rendben van, annak ellenére hogy az udvaron fényezte telibe :lol:

Link to comment
Megosztás:

256-os fék van két féle, nem mindegy, hogy melyiket veszed. Az tuti, hogy gyakoribb az, ami a Calibrákon is van, de Astrákon és talán A vectrákon is létezett pl. 1.8i-vel olyan 256-os fék, ami kis féknyerges, olyasmi mint a 236-os (lehet ugyanaz is), csak nagyobb a tartókonzol és vékonyabb a tárcsa is hozzá. Na azoktól tuti jobb a másik 256-os.

Na szépen leírtad, azt amit most nem volt kedvem! :D

Link to comment
Megosztás:

ööö,na most akkor ki építette azt a mocit bele? :D

Én. :D

Eddig 2db V6-os A Corsa létezik itthon, mind a kettő itt készült nálam. B Corsa is talán csak kettő készült eddig V6-al, de azokhoz nem volt közöm, az egyik már el is bomlott, a másik pedig csak gyorsulási versenyekre lett csinálva.

=nem belső hűtésű? Mert akkor nem alternatívája a másik 256-os féknek, hiába átmérőre ugyanakkora. :D

De, belső hűtésű, de talán csak 19mm a vastagsága.

Link to comment
Megosztás:

Másik kérdésem az lenne, hogy alapból eléggé magas felépítése van a corsának, tehát valahogy úgy szeretném megoldani hogy "pattogjon" az úton, és legyen eléggé alacsony. Ezt futóművileg gondolom csak egy állíthatóval lehet megoldani. Erre van valami javaslat? Vagy valami tipp hogy majd mire figyeljek meg ilyesmi?

Bocsi ha sokat kérdezek alap dolgokat, de eddig csak 2 keréken éltem a napjaim versenypályán, most viszont ideje mellé valami tökös négykerekűt is csinálni.

előre is köszi

üdv JAMAL

Link to comment
Megosztás:

Akkjor csak jól rémlik...a "normál" 256 pedig 24mm ha jól rémlik.

Nekem 22 rémlik, de ez most lényegtelen. :D

Másik kérdésem az lenne, hogy alapból eléggé magas felépítése van a corsának, tehát valahogy úgy szeretném megoldani hogy "pattogjon" az úton, és legyen eléggé alacsony. Ezt futóművileg gondolom csak egy állíthatóval lehet megoldani. Erre van valami javaslat? Vagy valami tipp hogy majd mire figyeljek meg ilyesmi?

Bocsi ha sokat kérdezek alap dolgokat, de eddig csak 2 keréken éltem a napjaim versenypályán, most viszont ideje mellé valami tökös négykerekűt is csinálni.

előre is köszi

üdv JAMAL

Vagy egy 60-as fix futómű lengéscsillapítókkal, vagy egy állítható. Mindkettő esetében ajánlom, a német ebayt, még mielőtt FK-t, TA-t, vagy valami más vackot veszel. :D

Link to comment
Megosztás:

Vagy egy 60-as fix futómű lengéscsillapítókkal, vagy egy állítható. Mindkettő esetében ajánlom, a német ebayt, még mielőtt FK-t, TA-t, vagy valami más vackot veszel. :D

Pont egy FK-t néztem valami 60 körül asszem.. szóval akkor azt mondod az felejtős?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bár már Mc-Elek-kel megvan beszélve egy diag a hétvégére (remélem nem változik az időpont), azért feldobom itt is a témát, hátha akad itt egy Corsa professzor.

Corsa B X10Xe motorral, gyújtást ráadom és a sárga hibajelző lámpa villog folyamatosan. Nem gyorsul, nem lassul, ugyanolyan ütemben és végtelen ciklusban. Mielőtt rávágnátok, hogy indításgátló: a motor beindul, de a lámpa továbbra is villog és nincs alapjárat, pontosabban ingadozik mint állat, és rángatja a kasztnit a motor.

Egyetlen észrevehető apróság, hogy ha lehúzom az alapjárati motort, és ráadom a gyújtást, nem villog a lámpa. Gyújtásnál az alapjárati motor nem mozgatja meg a gázkart (vagy tudjátok mit), hanem csak zúg egy pár másodpercig, mint pl. egy relé, aztán elhallgat. Viszont kicseréltem egy régebbről megmaradt alapjárati motorra, aminek csak annyi hibája volt, hogy nem tartotta stabilan az alapjáratot (apróbb ingadozások, más hibajelenséggel), és ugyanazt a hibát produkálja vele.

Légyszi segítsetek, mert az utóbbi egy évben csak költöttem erre a sz*rra, de menni alig tudtunk vele! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bár már Mc-Elek-kel megvan beszélve egy diag a hétvégére (remélem nem változik az időpont), azért feldobom itt is a témát, hátha akad itt egy Corsa professzor.

ez azért erős túlzás... :D

gyújtás hiba...

imo nem lehet mert indul..

lehetséges bajok...

trafó sor, gyertya, szelepszorulás.. injektor..

és egyéb finom dolgok amik égés kimaradást okoznak..

de hétvégén meg nézzük ...

ugye megvan a régi trafó ??

Link to comment
Megosztás:

ez azért erős túlzás... :D

gyújtás hiba...

imo nem lehet mert indul..

lehetséges bajok...

trafó sor, gyertya, szelepszorulás.. injektor..

és egyéb finom dolgok amik égés kimaradást okoznak..

de hétvégén meg nézzük ...

ugye megvan a régi trafó ??

Ugye nem felejtettél el ? Vmikor össze tudjuk hozni az óra bekötést ? :D

Link to comment
Megosztás:

ez azért erős túlzás... :D

gyújtás hiba...

imo nem lehet mert indul..

lehetséges bajok...

trafó sor, gyertya, szelepszorulás.. injektor..

és egyéb finom dolgok amik égés kimaradást okoznak..

de hétvégén meg nézzük ...

ugye megvan a régi trafó ??

persze, megvan. De tudod, hogy most volt cserélve...

Kicseréljem hétvégéig? Akkor azt is kizárhatjuk.:D

Meg esetleg tehetek bele kis adalékanyagot, hátha a szelepeket kicsit letisztítja egy kis járatás után.(?)

Link to comment
Megosztás:

persze, megvan. De tudod, hogy most volt cserélve...

Kicseréljem hétvégéig? Akkor azt is kizárhatjuk.:D

Meg esetleg tehetek bele kis adalékanyagot, hátha a szelepeket kicsit letisztítja egy kis járatás után.(?)

ahogy érzed...

tudod hogy után gyártott...

Link to comment
Megosztás:

Nekem 22 rémlik, de ez most lényegtelen. :D

Vagy egy 60-as fix futómű lengéscsillapítókkal, vagy egy állítható. Mindkettő esetében ajánlom, a német ebayt, még mielőtt FK-t, TA-t, vagy valami más vackot veszel. :D

hömm...nekem 3-4éve van bent az FK szett, lengéscsillapítók + rugók és lekopogom de eddig semmi baja, tökéletesen müxik és eddig a szar pesti utak sem nyírták ki...

Link to comment
Megosztás:

hömm...nekem 3-4éve van bent az FK szett, lengéscsillapítók + rugók és lekopogom de eddig semmi baja, tökéletesen müxik és eddig a szar pesti utak sem nyírták ki...

A különbség akkor fog feltűnni, ha egyszer rászánod magad, hogy benevezz egy H&R, KW, Koni, stb. futóműre. Amíg nekem is Powertech wolt, addig nekem is jó volt, de utána jött a feleszmélés. :D

Link to comment
Megosztás:

A különbség akkor fog feltűnni, ha egyszer rászánod magad, hogy benevezz egy H&R, KW, Koni, stb. futóműre. Amíg nekem is Powertech wolt, addig nekem is jó volt, de utána jött a feleszmélés. :D

OMG. hogy beindult a fórum volt mit olvasni legalább ezt már szeretem. Demó téged meg már rég nem láttalak ide írni van szabadidőd? :D:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.