Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

igen értem köszönöm! Én nem akarok minden félét villogtatni stb., elég hangosan működik, a fülem meg jó! :lol: Gondolom a villogók, meg a beltéri vil. nem feltétele a működésnek? Esetleg így illik?

Ha én már csinálok valamit akkor jól szoktam én erre ennyit tudok mondani. Nekem alapfeltétel a belső világítás + az AC egyébként magától vissza élesedik és riaszt menet közbe meg is meg nem érzékeli mikor van nyitva az ajtó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem még az is be van kötve ha elindulok becsukja az ajtókat és pont ezen agyaltam, hogy ez is jó dolog. Ugyanis ismerjük a kéregető csöveseket + a brazilok pofátlanságát simán kinézek belőlük, hogy képesek rányitni bárkire. Ha pl lennének gyerekeim fixen ez bent lenne. :lol:

Igazatok van, jogos a két pont. Rászánok egy jó fél napot, és meg lesz minden.(remélem)

Más:Nem jöttem rá, hogyan lehet képet betallózni ide, pedig meg akartam mutatni hogy néz ki a riasztó + van egy instrukcióm is(rárajzolták) a bekötésre. Azért akartam megmutatni, hogy ha valami szerintetek nem jó, akkor esetleg megbeszéljük. Csak netről tud képet betallózni?

Link to comment
Megosztás:

Igazatok van, jogos a két pont. Rászánok egy jó fél napot, és meg lesz minden.(remélem)

Más:Nem jöttem rá, hogyan lehet képet betallózni ide, pedig meg akartam mutatni hogy néz ki a riasztó + van egy instrukcióm is(rárajzolták) a bekötésre. Azért akartam megmutatni, hogy ha valami szerintetek nem jó, akkor esetleg megbeszéljük. Csak netről tud képet betallózni?

Kephost.com itt feltöltöd hozzászólást írsz és felül van egy kis kép ikon rte-image-button.png erre rányomsz és belemásolod az oldal linkjét. Ennyi én így szoktam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az egyik közeli ismerősöm egy ötajtós B Corsát szeretne vásárolni. 300-350 ezer Ft-ot tudna rászánni, maximum 400-at (átiratás költsége nélkül természetesen). Ebből, ahogy nézegettük az eladó autókat, egy 93-95 közötti példány fér bele. Mindenképpen benzines kell, 1,2 vagy 1,4 motorral, az igazából mindegy.

Extrákat nem várunk el, de azért jó lenne, ha rádió, centrálzár, meg villanyablak lenne benne. De egyik sem feltétel. Rádiót azt tudnánk bele rakni, a másik kettő meg nem számít annyira.

Mire kell figyelni egy ilyen autó megvásárlásakor, milyen típushibák vannak, illetve mi az amit szerintetek megpróbál az eladó eltakarni? Hajlamso a kasztni rohadásra? Ha igen hol, és mennyire vészesen?

Természetesen nem várunk egy ennyi idős autótól csodát, mindössze egy olcsó fenntartású városi autó kellene, évi kevés futásteljesítményre (max 3-5 ezer km/év), apróbb hibák nem számítanak, mindössze annyi kell, hogy üzembiztos legyen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az egyik közeli ismerősöm egy ötajtós B Corsát szeretne vásárolni. 300-350 ezer Ft-ot tudna rászánni, maximum 400-at (átiratás költsége nélkül természetesen). Ebből, ahogy nézegettük az eladó autókat, egy 93-95 közötti példány fér bele. Mindenképpen benzines kell, 1,2 vagy 1,4 motorral, az igazából mindegy.

Extrákat nem várunk el, de azért jó lenne, ha rádió, centrálzár, meg villanyablak lenne benne. De egyik sem feltétel. Rádiót azt tudnánk bele rakni, a másik kettő meg nem számít annyira.

Mire kell figyelni egy ilyen autó megvásárlásakor, milyen típushibák vannak, illetve mi az amit szerintetek megpróbál az eladó eltakarni? Hajlamso a kasztni rohadásra? Ha igen hol, és mennyire vészesen?

Természetesen nem várunk egy ennyi idős autótól csodát, mindössze egy olcsó fenntartású városi autó kellene, évi kevés futásteljesítményre (max 3-5 ezer km/év), apróbb hibák nem számítanak, mindössze annyi kell, hogy üzembiztos legyen.

Alá kell feküdni és az első kereszttartókat kell nézni mert kb minden modellen elvan rohadva így meg se venném őket. :lol: Mindehol rohad sárvédőívek motorháztető sarkai küszöb hátsó ajtó.. :lol: 300 ezerért felejtsétek is el a rozsdamentes kategóriát nyugodtan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az egyik közeli ismerősöm egy ötajtós B Corsát szeretne vásárolni. 300-350 ezer Ft-ot tudna rászánni, maximum 400-at (átiratás költsége nélkül természetesen). Ebből, ahogy nézegettük az eladó autókat, egy 93-95 közötti példány fér bele. Mindenképpen benzines kell, 1,2 vagy 1,4 motorral, az igazából mindegy.

Extrákat nem várunk el, de azért jó lenne, ha rádió, centrálzár, meg villanyablak lenne benne. De egyik sem feltétel. Rádiót azt tudnánk bele rakni, a másik kettő meg nem számít annyira.

Mire kell figyelni egy ilyen autó megvásárlásakor, milyen típushibák vannak, illetve mi az amit szerintetek megpróbál az eladó eltakarni? Hajlamso a kasztni rohadásra? Ha igen hol, és mennyire vészesen?

Természetesen nem várunk egy ennyi idős autótól csodát, mindössze egy olcsó fenntartású városi autó kellene, évi kevés futásteljesítményre (max 3-5 ezer km/év), apróbb hibák nem számítanak, mindössze annyi kell, hogy üzembiztos legyen.

Ez annyira egyszerű autó,hogy eltakarni semmit sem lehet. :lol: Már ha veszed a fáradtságot és alánézel, próbakört teszel vele, megnézed,hogy túráztatva sem füstöl. Egyenesen megy,megáll, gurul. :lol:

Ezeket megnézed nagy baja nem lehet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az egyik közeli ismerősöm egy ötajtós B Corsát szeretne vásárolni. 300-350 ezer Ft-ot tudna rászánni, maximum 400-at (átiratás költsége nélkül természetesen). Ebből, ahogy nézegettük az eladó autókat, egy 93-95 közötti példány fér bele. Mindenképpen benzines kell, 1,2 vagy 1,4 motorral, az igazából mindegy.

Extrákat nem várunk el, de azért jó lenne, ha rádió, centrálzár, meg villanyablak lenne benne. De egyik sem feltétel. Rádiót azt tudnánk bele rakni, a másik kettő meg nem számít annyira.

Mire kell figyelni egy ilyen autó megvásárlásakor, milyen típushibák vannak, illetve mi az amit szerintetek megpróbál az eladó eltakarni? Hajlamso a kasztni rohadásra? Ha igen hol, és mennyire vészesen?

Természetesen nem várunk egy ennyi idős autótól csodát, mindössze egy olcsó fenntartású városi autó kellene, évi kevés futásteljesítményre (max 3-5 ezer km/év), apróbb hibák nem számítanak, mindössze annyi kell, hogy üzembiztos legyen.

Hát lehet nálunk más az árfolyam de ugyanezen célból 330ért sikerült vennem egy 3 ajtós 1.0 12v-t(99eset) magánszemélytől 2009 decemberben(Szlovákia). Szóval majdnem 2 éve, azóta 10.000 ment bele, most lett rá először költve 15e(gyertya+olaj+szürő), és egyszer volt féklámpakapcsoló csere, alkatrész 2000. Csak szervó meg rádió van benne, fogyasztás nyáron 6L, télen 7L városban, országúton lazán 5L alatt, 80-90el csak 4L.

Megvételkor volt rajta 3 ujjhegynyi rozsdafolt(vezetőajtó, küszöb, csomagtérajtó). Ezek ma kb. 3-4 ujjhegynyiek. Szóval ha olcsó autó kell bele lehet ugrani, azt használni amíg elrohad v. bontott alkatrésszel kipótolni.

Punto 1-el is van tapasztalat (1.1i), jó 1-1,5 literrel mindenhol többet fogyaszt mint a Corsa, kicsit csendesebb, nem rohad ha nem volt törve, alkatrész drágább mint a Corsára de nem nagyon kell.

Felénk kis szerencsével 1500 eurótól már lehet 2000 körüli Punto 2est is venni, az 1,2es 8 szelepes nagyon jó, modernebb, tágasabb és kultúráltabb autó mint a B Corsa, az elekromos szervójára hallottam panaszokat, arra oda kell figyelni mert drága. Cserébe még sokáig rozsdamentes lesz.

Link to comment
Megosztás:

Hát lehet nálunk más az árfolyam de ugyanezen célból 330ért sikerült vennem egy 3 ajtós 1.0 12v-t(99eset) magánszemélytől 2009 decemberben(Szlovákia). Szóval majdnem 2 éve, azóta 10.000 ment bele, most lett rá először költve 15e(gyertya+olaj+szürő), és egyszer volt féklámpakapcsoló csere, alkatrész 2000. Csak szervó meg rádió van benne, fogyasztás nyáron 6L, télen 7L városban, országúton lazán 5L alatt, 80-90el csak 4L.

Más bizony.

Ugyanakkor vettem én az enyémet,500-ért. 600ért néztem 98 1.0 12V,de sortrafó hibás volt és csak két henger ment. Magyarországon lehet a legdrágábban sz*r autót venni.

Link to comment
Megosztás:

Fűnyíró motortól, hogy várod el hogy csendes legyen? :lol: Ezeket nem értem.

Mondanám hogy igazad van de újként a 4 hengeres alap-Puntók nem voltak drágábbak mint a 3 hengeres alap Corsák. Mindenesetre a szaki ma az olajcserén megdícsérte az autót. Sok 1.2es háromhengeres Fabiát visznek hozzá, aszonta azokkal sok a gond, pedig újabbak.

Link to comment
Megosztás:

Más bizony.

Ugyanakkor vettem én az enyémet,500-ért. 600ért néztem 98 1.0 12V,de sortrafó hibás volt és csak két henger ment. Magyarországon lehet a legdrágábban sz*r autót venni.

Érdekes módon az alkatrészek pl. olcsóbbak Magyarországon, a Fordot pl. Komáromban szervizeltetem márkaszervizben. És mivel most olcsó lett a forint, nekem meg eurós jövedelmem van(Pesten...), majd a soppingolást is Mo-n csinálom mindig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Latom mar feldobtak elottem a riasztoszereles kerdeset. Ez a tema nalam is aktualis, mivel ma megvettem a riasztot es a kozponti zarat is. Thunder a markaja, egy ismerostol vettem aki ilyennel foglalkozik es allitolag jok.

Na mar most szuksegem volna nehany tanacsra, tippre a beszerelessel kapcsolatban:

- hol es hogy tudom atvinni bal oldalrol a jobb ajtoba (3 ajtos corsa-rol van szo) a kozpontizar 2 vezeteket? Milyen muveleteket kell elvegezzek es miket kell kiszedjek?

- hol es hogy tudom a motorterbol a szirena vezeteket atfuzni a tuzfalon?

- honnan erdemes a legegyszerubben konstans +/-12V leszedni

- a kabin vilagitashoz hol kapcsolodjak ra? Ha jol tudom akkor le kell szedni a szelvedo melletti muanyag boritast is

- meg milyen boritasokat kell mindenkepp levegyek az egesz szereleshez. (ket ajtoboritast, bal kuszobboritast, szelvedo mellett bal felol, fent bal oldalon hogy a csomagtarto ajtohoz is tudjak vinni vezeteket es meg??)

Az ajtoboritas leszerelesekor valamire kell figyelni? Dirty te emlitetted, hogy ha nem elektromos az ablak akkor cumi van, ezt konkretan mire ertetted? Tudom, hogy a kozponti 5 szalanak behuzasahoz ki kell furni az ajto kapcsolo melletti reszt, mivel maskepp nem tudom a gumicsobe behuzni a szalakat.

Egyelore ennyi jutott eszembe, holnap reggel esunk neki a haverral. Jo moka lesz, el fog tartani egy ideig amig meglesz.

Minden eszrevetelt es hozzaszolast szivesen fogadok es elore is koszonom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Latom mar feldobtak elottem a riasztoszereles kerdeset. Ez a tema nalam is aktualis, mivel ma megvettem a riasztot es a kozponti zarat is. Thunder a markaja, egy ismerostol vettem aki ilyennel foglalkozik es allitolag jok.

Na mar most szuksegem volna nehany tanacsra, tippre a beszerelessel kapcsolatban:

- hol es hogy tudom atvinni bal oldalrol a jobb ajtoba (3 ajtos corsa-rol van szo) a kozpontizar 2 vezeteket? Milyen muveleteket kell elvegezzek es miket kell kiszedjek?

- hol es hogy tudom a motorterbol a szirena vezeteket atfuzni a tuzfalon?

- honnan erdemes a legegyszerubben konstans +/-12V leszedni

- a kabin vilagitashoz hol kapcsolodjak ra? Ha jol tudom akkor le kell szedni a szelvedo melletti muanyag boritast is

- meg milyen boritasokat kell mindenkepp levegyek az egesz szereleshez. (ket ajtoboritast, bal kuszobboritast, szelvedo mellett bal felol, fent bal oldalon hogy a csomagtarto ajtohoz is tudjak vinni vezeteket es meg??)

Az ajtoboritas leszerelesekor valamire kell figyelni? Dirty te emlitetted, hogy ha nem elektromos az ablak akkor cumi van, ezt konkretan mire ertetted? Tudom, hogy a kozponti 5 szalanak behuzasahoz ki kell furni az ajto kapcsolo melletti reszt, mivel maskepp nem tudom a gumicsobe behuzni a szalakat.

Egyelore ennyi jutott eszembe, holnap reggel esunk neki a haverral. Jo moka lesz, el fog tartani egy ideig amig meglesz.

Minden eszrevetelt es hozzaszolast szivesen fogadok es elore is koszonom.

Az, hogy van az idióta ablak tekerő kar amiatt nehezebb leszedni az ajtókárpitot. Bocs én letudnám neked ezeket írni de már nincs kedvem ugyanis én semmihez se értek. :lol: Kezdem már nagyon unni ami itt megy így most tuti megint nem írok 1 ideig. Holnap megkapom a cuccom és szerintem töröltetem is magam, persze még előtte 1 srác lefoglalt 1 kárpitot azt elintézem. :lol: Sikeresen felbosszantott megint egy nagyokos. Mert itt mindenki annyira jó.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is thunder típus van már egy éve!

Egy két idegesítő tulajdonságát, ha megszokod nincs baj vele :lol:

Bár nem én szereltem be, de a sziréna kábelét a pedáloktól balra fent, a gumidugón kellett áthuzni, ide szerelték a borítás alá a főegységet is.

A műszerfal mögött lett elvezetve a másik ajtóhoz, a többiben meg segítenek majd a nagyobb tudású kollegák :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.