Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

alapjárati motor? vagy map senzor is csinálhatja szerintem, ha nem majd javítanak a többiek. ha elengeded a gázt az alapjárati motor felel az alapjáratért, ha a map senzor /ha nem légtömegmérös nekem X14Xe van az mapos/ akkor mikor nincs gáz tuzottan elveszi a kaját, de várd meg még megerősitenek vagy azt mondják mellék uton járok nem vagyok szerelő de sztem valami ilyesmi lehet.

Ha jól tudom légtömegmérős mert azt cseréltek benne 3 hete vettem a kocsit 1999. astra g 1.2 16v X12XE

EGR szelep csinálhat ilyen hibát?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A fék légtelenítésre tud valaki valamit? Fontos lenne! Köszönöm szépen! G.

csinálj egy szivattut nem tom hogy átforudl e a kör, a motoroknál bevált ablakspricni motorral kergettük a folyadékot a légtelenítő és a tartály között, ott nem tudsz a kis dugattyúval annyit nyomni hogy kinyomja a levegőt. Habár itt nem tudom hogy vannak e visszacsapók vagy a fékerő szabályzó hogy enged át.

Link to comment
Megosztás:

Bocs, de ezt nem nagyon értem! G.

Nem kell szivattyú..

2 emberes, egyik bennt ül a volán mögött, nyomkodja a féket (járó motornál könnyebb de drágább-->benzin) szóval úgy is jó hogy nem jár a motor csak valaki izmosabbat ültess..

Megnyomja 3X 4X a 4-re bennt tartja! addíg mig bennt van a pedál addíg a 2.ik ember a problémás féknél a légtelenítő csavart megnyitja (nem kell kitekerni) csak hogy meginduljon a folyadék, (érdemes ráhúzni egy csövet/slaggot), és a kifolyó folyadékot felfogni egy üvegbe, ha nem koszos ami ki jött vissza lehet önteni esetleg egy finomabb szűrőn át ha koszos akkor, gyűjtőhelyen leadni!

Nos ha már nem jön több olaj vagy levegő akkor gyorsan visszazár a légtelenítő és csak akkor engedi vissza a peált a bennt Ülő!

Ezután ugyan így 3X-4X "felpumpál", benntart, légtelenítő nyit, kifolyt, Zár, pedál elenged...

Na ugyan ez mindaddig mig tisztán láthatóan olaj nem jön a rendszerből....

Link to comment
Megosztás:

Nem kell szivattyú..

2 emberes, egyik bennt ül a volán mögött, nyomkodja a féket (járó motornál könnyebb de drágább-->benzin) szóval úgy is jó hogy nem jár a motor csak valaki izmosabbat ültess..

Megnyomja 3X 4X a 4-re bennt tartja! addíg mig bennt van a pedál addíg a 2.ik ember a problémás féknél a légtelenítő csavart megnyitja (nem kell kitekerni) csak hogy meginduljon a folyadék, (érdemes ráhúzni egy csövet/slaggot), és a kifolyó folyadékot felfogni egy üvegbe, ha nem koszos ami ki jött vissza lehet önteni esetleg egy finomabb szűrőn át ha koszos akkor, gyűjtőhelyen leadni!

Nos ha már nem jön több olaj vagy levegő akkor gyorsan visszazár a légtelenítő és csak akkor engedi vissza a peált a bennt Ülő!

Ezután ugyan így 3X-4X "felpumpál", benntart, légtelenítő nyit, kifolyt, Zár, pedál elenged...

Na ugyan ez mindaddig mig tisztán láthatóan olaj nem jön a rendszerből....

Azt már probálta előrébb irta, hogy még mindig levegős már kinyomott vagy egy liter olajat de még mindig.

Link to comment
Megosztás:

ezt nem értem.

A szekunder levegőnek ehhez semmi köze.

Nálam sajnos van leirom mire gondolok. :(

Mivel az egr vagy agr mindegy nem zár így visszaáramlik a füst a szívósorba de ha megy a sec levegő akkor nagyobb a nyomás a kifupogó rendszerben ergó több füstgáz+ a sec által benyomott levegő árlamlik vissza és ez emeli az alapjáratot, szerintem, amint a sec megáll lesik 1400 ről 900 ra.

Erre gondoltam.

Hülyeség lenne?

Link to comment
Megosztás:

Az egy műgyantába öntött sima embléma ami csak fel volt ragasztva, azt hiszem egy irányzó tüske volt még rajta hogy ne legyen ferde, de a neten párszáz ft-ért kapsz másikat, akkora méretben.

A 3 és az 5 ajtós különbözik, a 3 ajtósé szűkebb, és a vége is befelé hajlik az 5 ajtósé végig egyenes.

Köszi az infókat, már okosabb lettem, olyan matricát találtam a neten, csak azt nem értem, hogy autósboltban miért mondott 9ezer forintot az emblémára, pedig mondtam is neki, hogy nem a krómos és nem ráccsal. Ez van, akkor beszerzek egy gyantásat.
Link to comment
Megosztás:

Ahogy azt Feces társunk is írta, már próbáltam légteleníteni, tudom hogyan kell, csináltam is már régebben, akkor működött. Most azonban hiába pumpáltam át már több mint egy liter olajat, még mindig levegős a drága. Valaki említett nekem valami olyat, hogy szorítsam el valahogy a fékcsövet, de ezt nem sikerült pontosan megjegyeznem! Azt mondta, hogy szívhat vissza levegőt úgy, hogy észre sem veszem! Erről hallott már valaki? Köszi szépen! G.

Link to comment
Megosztás:

Hali egy kérdés,ha az alapjárati motoron mozog a tolórúd tehát szabájozza az alapjáratot akkor az az alapjárati motor jó vagy ennek ellenére lehet vele valami probléma? Mert nekem alapjárati problémám van a kocsival(nagyon leengedi a fordulatot fulladásig) de az alapjárati vissza is nyomja a megfelelő értékre csak először nagyon leengedi. Mi lehet a probléma akkor? (gépre dugva az összes mért érték megfelelő)

Link to comment
Megosztás:

Hali egy kérdés,ha az alapjárati motoron mozog a tolórúd tehát szabájozza az alapjáratot akkor az az alapjárati motor jó vagy ennek ellenére lehet vele valami probléma? Mert nekem alapjárati problémám van a kocsival(nagyon leengedi a fordulatot fulladásig) de az alapjárati vissza is nyomja a megfelelő értékre csak először nagyon leengedi. Mi lehet a probléma akkor? (gépre dugva az összes mért érték megfelelő)

icm modul reset megvolt???

Link to comment
Megosztás:

részben ez tárolja a tanult értékeket ... elszokták felejteni nullázni ha valamit cserélnek

és régi rossz értékkel próbál meg üzemelni a motor..

3 hete vettem a kocsit és állítólag légtömegmérőt cseréltek benne. Lehet hogy még a régi adatokkal dolgozik és azért nem jó? ill ez a légtömegmérő befolyásolja az alapjáratot? a hiba nem mindíg van, általában motorfék után kuplungolok és akkor engedi le nagyon fulladásig üzemmeleg motornál. Hidegen semmi probléma nincs

Link to comment
Megosztás:

Nálam sajnos van leirom mire gondolok. :(

Mivel az egr vagy agr mindegy nem zár így visszaáramlik a füst a szívósorba de ha megy a sec levegő akkor nagyobb a nyomás a kifupogó rendszerben ergó több füstgáz+ a sec által benyomott levegő árlamlik vissza és ez emeli az alapjáratot, szerintem, amint a sec megáll lesik 1400 ről 900 ra.

Erre gondoltam.

Hülyeség lenne?

A normál alapjárat 900rpm.

A felragadó, vagy koromtól kitamszott EGR, ami nem tud motorfék/részterhelés után visszazárni, az pedig 0 rpm! :)

A szekunder levegő befújó a kipuffleömlőbe fúj bele, hogy feldúsult/hidegüzemódi kipuffgáz, ne tegye tönkre a katalizátort.

Nincs köze a hideg/meleg alapjárati fordszámhoz.

Link to comment
Megosztás:

3 hete vettem a kocsit és állítólag légtömegmérőt cseréltek benne. Lehet hogy még a régi adatokkal dolgozik és azért nem jó? ill ez a légtömegmérő befolyásolja az alapjáratot? a hiba nem mindíg van, általában motorfék után kuplungolok és akkor engedi le nagyon fulladásig üzemmeleg motornál. Hidegen semmi probléma nincs

csináljátok meg ;)

baj nincs belőle

és igen lehet ilyen tünet

Link to comment
Megosztás:

A normál alapjárat 900rpm.

A felragadó, vagy koromtól kitamszott EGR, ami nem tud motorfék/részterhelés után visszazárni, az pedig 0 rpm! :)

A szekunder levegő befújó a kipuffleömlőbe fúj bele, hogy feldúsult/hidegüzemódi kipuffgáz, ne tegye tönkre a katalizátort.

Nincs köze a hideg/meleg alapjárati fordszámhoz.

Azt vágom hogy a szekunder mire van oxigén juttatt a kipuffba hogy a kati hamarabb melegedjen de ez a feldusult kipuffgáz mivel nem zár az egr nyomást csinál a szívócsőben(mint egy feltöltő).

eddig nem volt gond az alapjárattal csak mióta kitisztítottam az egrt de most átenged valahogy be kéne csiszolnom újra a kúpot mert nem tömít szerlepcsiszoló pasztával valahogy megoldom csak rá kéne kössek vmi áramot hogy zárjon az egr nyomja a kúpot hogy egy 25 torxal meg a pasztával tudjam csiszolni. :(

csak tul sok a csatin a láb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Na ma végre kiderült a hiba forrása!!!!! EGR szelep! Éjszakás vagyok a héten és ma volt időm agyalni a dolgokon és arra jutottam hogy kipróbálom a kocsit úgy,hogy lehúzom a csatlakozót az egr-ről. Elindultam a kocsival,bemelegedett (90C), és minden körülmény között stabil az alapjárat kb 900. :-) mostmár hazáig jöhetek motorfékkel, akkor se engedi le 800-900 alá XD. Csak ugye most állandóan világít a hibajelző lámpa amire megoldást kéne találni,mert így ha lesz valami más hiba is akkor nem fogom tudni, na meg persze idegesítő. Bár nem annyira mint az alapjárati probléma volt. Hallottam egy szerkezetről amit rádugva az egr csatlakozóra, ugymont átvágja az ECU-t és tökéletes egr müködést imitál. Találtam a neten 12000 HUF-ért. Ilyesmiről valakinek tapasztalat? Megéri?

http://bolthely.hu/obddiag/id/23034_Opel_EGR_emulator_I__X10XE__X12XE_motorkodhoz_

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.