Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

mé, nincs? :huh:

Hi

Megmozgatam nem áll le.Megint csinálta, gondtalanul elment vagy 15-20 km s 4-esben vagy 50-60km/h megint leállt.

Lehet hogy bizonyos fordulatszámnál csinálná? Lehethogy hülyeség csak kérdem.

Gondolok én arra hogy 4-esben 50-60-nál közelálhat az alapjárati ford.számhoz. Nem tom.

So hol van az a fötengely jeladó, ha van? Vezérműszij oldalán vagy a kuplungnál?

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem, tényleg nincs főtengely jeladó rajta :huh:

Szal akkor valószínű a gyújtás modul, vagy a vezérműtengelynél levő hall jeladós rész lesz a kehés.

Esetleg még az AC relé jöhetne szóba szerintem.

ac relé esélyes ilyenkor...

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem, tényleg nincs főtengely jeladó rajta :lol:

Szal akkor valószínű a gyújtás modul, vagy a vezérműtengelynél levő hall jeladós rész lesz a kehés.

Esetleg még az AC relé jöhetne szóba szerintem.

Ezért kérdeztem vissza :huh:

Az SE-n van, a főtengely ékszíjtárcsájánál, lényegében csak az hiányzik nekem még az SE-re való átalakításhoz.

Én a gyújtásmodulra tippelek, alattam is állt már le a kocsi amiatt. Kérd el attól a haverodtól, akit írtál, hogy összetört a kocsija, már ha abban nem DIS gyújtás van.

Link to comment
Megosztás:

Hi

A haver autója astra, csak bizok benne hogy van olyan alkatrész benne ami jó az enyémbe

Erröl nem beszéltem vele még, lábadozik.

So tehát van gyujtásmodul,hall jeladó, s legutóljára a AC relé.

Az a biztositék dobozban van? Egyépként zug/visit az AC-m de azt mondták amig megy adig jó.(nem kell rá költeni :huh: )

Még egy kérdés az AC-nak mindig kell zugnia? Pl.: ráadom a gyujtást ugye zug, leveszem ráadom s párszor eljátszom nem zug.

A kis könyvben aszt olvastam AC-nak mindig kell zugnia ha ráadom a gyújtást, vagy nem gondolták hogy a hülyegyerek evvel fog "játzsani"?

A modult találtam 20e körül van, a hall-t semilyen néven nemtaláltam, mi a böcssületes neve?

Kiszedtem a kocsiból amiben benne van ("fém henger szerüség")de a hall jeladót nem tudtam kiszedni bellöle mert a tárcsa utban volt. Nem akkartam feszengetni/kiütni, szar de még müködik az auto.

Link to comment
Megosztás:

Hi

A haver autója astra, csak bizok benne hogy van olyan alkatrész benne ami jó az enyémbe

Erröl nem beszéltem vele még, lábadozik.

So tehát van gyujtásmodul,hall jeladó, s legutóljára a AC relé.

Az a biztositék dobozban van? Egyépként zug/visit az AC-m de azt mondták amig megy adig jó.(nem kell rá költeni :huh: )

Még egy kérdés az AC-nak mindig kell zugnia? Pl.: ráadom a gyujtást ugye zug, leveszem ráadom s párszor eljátszom nem zug.

A kis könyvben aszt olvastam AC-nak mindig kell zugnia ha ráadom a gyújtást, vagy nem gondolták hogy a hülyegyerek evvel fog "játzsani"?

A modult találtam 20e körül van, a hall-t semilyen néven nemtaláltam, mi a böcssületes neve?

Kiszedtem a kocsiból amiben benne van ("fém henger szerüség")de a hall jeladót nem tudtam kiszedni bellöle mert a tárcsa utban volt. Nem akkartam feszengetni/kiütni, szar de még müködik az auto.

Sztem először a gyújtásmodult próbáld meg, könnyebb átszerelni, és nekem az a gyanúsabb.

Azt a fémhenger szerűséget egyben is átrakhatod, ha ugyanolyan, nem kell szétszedni. Lehet kapni a Hall-jeladót pl. a UNIX-nál is, "Elektronikus gyújtás jeladó" néven a gyújtás alkatrészek között (16e Ft).

Link to comment
Megosztás:

Az AC meg megoszló vélemény. De nálam pl. asszem nem megy mindig.. gyújtás ráad.. feltölti... megvan a nyomás leáll.. minek menjen.. aztán ha beindít kocsi.. kell benya.. indúl az is..

Reléje meg az anyós oldali A oszlop alatt van.. az oldalamon van egy chpicsere leírás abban vannak képek.. ott látszik is pl...

De itt is: csak kicsit rossz lett a kép. a fókusz valahova elment vadászni :huh:

33288983.jpg

Az a fekete relé.. viszont asszem van valami más szinben is.. valami bugyi lila-rózsaszin vagy mi rémlik :lol: nah jó.. komolyra fordítva mintha valaki valahol írta volna...

Link to comment
Megosztás:

Hi

A haver autója astra, csak bizok benne hogy van olyan alkatrész benne ami jó az enyémbe

Erröl nem beszéltem vele még, lábadozik.

So tehát van gyujtásmodul,hall jeladó, s legutóljára a AC relé.

Az a biztositék dobozban van? Egyépként zug/visit az AC-m de azt mondták amig megy adig jó.(nem kell rá költeni :huh: )

Még egy kérdés az AC-nak mindig kell zugnia? Pl.: ráadom a gyujtást ugye zug, leveszem ráadom s párszor eljátszom nem zug.

A kis könyvben aszt olvastam AC-nak mindig kell zugnia ha ráadom a gyújtást, vagy nem gondolták hogy a hülyegyerek evvel fog "játzsani"?

A modult találtam 20e körül van, a hall-t semilyen néven nemtaláltam, mi a böcssületes neve?

Kiszedtem a kocsiból amiben benne van ("fém henger szerüség")de a hall jeladót nem tudtam kiszedni bellöle mert a tárcsa utban volt. Nem akkartam feszengetni/kiütni, szar de még müködik az auto.

Az AC csak akkor műxik, ha van gyujtásimpulzus. Tehát akkor neked vmi nem OK az AC körül.

Link to comment
Megosztás:

Az AC csak akkor műxik, ha van gyujtásimpulzus. Tehát akkor neked vmi nem OK az AC körül.

Tehát az AC nyomásfüggetlen,ha jól értelmezem az írásodból. Szóval ahányszor fordítom a kulcsot anyíszor bugnia kell. Gondolok én töbszöri gyújtás ráadásra(nem indítózásra).

Laci4 rakot fel képet nem láttom a lényeget, de csinálok az enyíméről hátha segit.

Ja fit prg. ilyenek jelöli az AC relét, be linkelem ha sikerűl: http://kep.szabi25.fotoalbum.hu/galleryview

Egyépkénr + találltam igyen néz ki: http://kep.szabi25.fotoalbum.hu/galleryview

tsak még nem tom hogy jön le, de megoldjuk, oszt megvizsgáljuk, smajd irok hogy mit láttam.

Link to comment
Megosztás:

Tehát az AC nyomásfüggetlen,ha jól értelmezem az írásodból. Szóval ahányszor fordítom a kulcsot anyíszor bugnia kell. Gondolok én töbszöri gyújtás ráadásra(nem indítózásra).

Laci4 rakot fel képet nem láttom a lényeget, de csinálok az enyíméről hátha segit.

Ja fit prg. ilyenek jelöli az AC relét, be linkelem ha sikerűl: http://kep.szabi25.fotoalbum.hu/galleryview

Egyépkénr + találltam igyen néz ki: http://kep.szabi25.fotoalbum.hu/galleryview

tsak még nem tom hogy jön le, de megoldjuk, oszt megvizsgáljuk, smajd irok hogy mit láttam.

Félreértettél, nem nem a gyujtás ráadásáról beszéltem, hanem a gyujtószikra meglétéről. A relét pedig csak ki kell húzni a foglalatból.

Link to comment
Megosztás:

Hmm.. akkor lehet nálam is csak igy van? nah majd ma megpróbálom megfülelni.. bár annyira halk, lehet nem fogom hallani..

Lehet akkor az OFF xr3i-mmel keverem..

Azt nem tom, hogy a tiédnek hogy kéne működnie. Az biztos, hogy az enyémnek igen. Bár sztem ez álltalános, mert biztonságtechnikai okai vannak.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy gondolom, hogy az AC folyamatosan megy, de nem búg. Gyújtáskor az alapjáratit halljuk inkább, ahogy pozicionál.

Már csak azért is gondolom, hogy folyamatos az AC, mert a nyomásszabályzóról/ra, és a környékről semmisem megy az ecu-ba, hogy ennyi a nyomás, kapcsold a pumpát.

A nyomásszabályzó a folyamatosan menő ac által nyomott benyát belövi x bárra, a felesleg meg megy vissza a tankba.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Sajna új cucokat, sőt még a használt cuccokat se tudtam kölcsön kérni, hogy próbára megnézném hogy mi a rosz.

Ezért kitaláltam egy kütyüt és egy müszerész segitséggel meg építettem(1eft) egy hall és egy gyujtásmodul figyelő eletronikát ami a

a leadot jeleket vissza vilogtatja ledekre, s amikor nem fog indulni a ledekből megtudom nézni meilyk nem komunikál tehát mi nem jó idöként.

Enyi majd szólok mi lesz a bünüs, biztos van akit még érdekell.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hi Mindenki

Na szóval kész lett a kütyű, és jelezte is hogy ez ECU nem ad gyujtás jellet a modulnak, ezt megcsináltam.

Csatlakozási gubancok voltak az ECU-nál.

Örültem is :) Próbaként mentem vele vagy 100km-et, semmi kondja nem volt.

Na de ismét leáll!

Nem tom miért, mostmár van szikra de nem indult.

A befecskendezés azaz az inyektor kapot e áramot azt nemtom. Melóból jönék haza fele(12ó útán) beindul/ melegítem (egy cigi) s leáll. Gondolom volt már ilyen :) . Na szóval próba egy: teker-teker nem indul. Motorháztető fel, főkábel ki, teker van szikra. Főkábel vissza nem indul, aztán hibakód csekkolás, de nincs. Várok kb.: fél percet aztán teker és beindul. Az alapjárat gondolt egyet és az egekbe felment nem akart vissza esni. Na de beindult "örülök" de nem sokáig ,megint leállt.Aztán megint teker indul, normális alapjárat stb. és haza hozott.

Volt egy tippem hogy talán benzinszürő, kevés benzin.Haza fele tapostam neki 2-ben szabájig megse torpan tehát ezt kicsuktam.

Na erre megint valami ötlett.

Mert úgye ha megint az ECU csatnál lenne a gubanc akkor megint nem adot volna gyújtás jelett mint eddig, de volt.

Na mindegy szétlököm holnap az injektort, azt még ugyse láttam belülről :)

Már ideje lesz, van ott olyan kütyű amire figyelnikel jobban mint pl.: egy karbi szétkapásánál.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.