Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

astrabandic18xe

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    32
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

astrabandic18xe névjegye

  • Születésnap 1987-07-30

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Signum Irmscher Z19DTH, Astra F c20xe Astra F c18xe - a múlt...
  • Város
    Tatabánya

astrabandic18xe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Helló! Mit gondoltok, 1,9CDTI Z19DTH-val egy kb 1000-1200kg össztömeget kellene húznom, autópályán, de nem sík terepen, és vagy 8-900km-re. Simán elbírná, vagy inkább béreljek valami kistehert? Mit gondoltok?
  2. Köszönöm válaszod Gee, és nem kötekedésből, csak indokold meg, hogy miből gondolod?! Ugye a nyomáskülönbség érzékelő miatt biztos nem, mert ha nincs benne filter ami eldugul, akkor szabadon áramlik ki a gáz és nulla a különbség érték. Más meg ott mi van még? Még egy érzékelő, de már nem emlékszem mi az, hőmérséklet érzékelő, vagy lambda szonda, de az is talán a katalizátor résznél... Jó lenne valami biztosat tudni, mert ráfaragni se akarok, de kezd idegesíteni, hogy 20ezer km-enként újra és újra egy 60 lóerős szarba érzem magam ami füstöl! Pedig csak jó minőséget tankolok, és 80%-ban autópályán használom. Üdv, Bandi
  3. Heló! Van valaki aki már kiszedte a z19dth-jából a részecskeszűrőt? Folyton ezzel a DPF-fel van problémám. A dobból kiszedem a filtert majd visszahegesztem, az úgy működőképes? Nyomáskülönbség érték 0-1kPa aztán soha többet regenerálás meg miegymás?! Vagy meg van ez trükközve valahogy? Érdekelne ez részletesen, akinek van tapasztalata, légyszíves ossza meg velem. Köszi! Bandi
  4. Sziasztok! Segítsetek nekem légyszíves! Van egy ELM 327 obd olvasós ketyerém, de nem tudom szóra bírni! Több programot is próbáltam... Win7 van a gépemen. Beállításokkal elvben nincs gond (gondolok itt a portrz, stb). Írjátok meg milyen progival használjátok, és milyen oprendszerrel ha valaki használ ilyet. Köszönöm! Másik kérdésem, hogy küzdök én is egy ideje a dpf szűrőmmel. Különösebben nem beteg, csak utálom, hogy váratlanul kapcsol be, és akkor lehet menni még egy kört,vagy 10 percet... Pedig napi 60-160km-t tekerek vele amiból 20km tisztán lakottterületen kivüli főút, és hát megyek rendesen. Bár autópályázás ritka, szerintem ezidő alatt lenne ideje kiégni. A kérdésem , hogy valaki kirámolta-e már az autóból ezt a hibaforrást? Érdekelne a menete autó viselkedése, és az emissziós értékek változása! Nah meg kivel és mennyiért csináltatta! Gondolom páran még kiváncsiak erre! Sorry a majdani lassú reagálásokért, de csak telefonos netem van! Üdv!
  5. Köszi a tanácsot! Hát én is úgy gondolom, hogy szerencsém volt és nem valahol a főúton esett ki 100 felett! Üdv!
  6. Sziasztok! Kiesett a bal tükörlapom... Ki lehet pattintani a tükörházból ezt a műanyag miújságot? Vissza akarom ragasztani, de ilyen hidegbe muszáj bevinnem a házba, mert a garázsom sajnos nem fűtött. Remélem nem kell levennem komplett a tükröt, akkor bonthatom az ajtókárpitot is ilyen jó időbe... Elöre is köszi a választ! Üdv, Bandi
  7. Igen, dpf-es! És tényleg ott volt a gond! Ki lett takarítva, és már oké, nincs hiba, és megy is, viszont így is 106%ra írja a gép a telítettséget! Úgyh irány Szfehérvár, egyenlőre kipucoltatom szakival, aztán ha rövid időn belül újra jön a gond, akkor kap a helyére egy csövet... Üdv, és köszi!
  8. Heló! P2279 es hibakód, intake air sys leak! 2 vákuum csövem is ki volt repedve! Cseréltem! Egr t kipucoltam, pillangószelepet is! Egrt teszteltem, működik, turbo szelepszabályzó vákuum kapcsolóját is, az is jó! Turbó is fas*a! Z19DTH... A jelenség a következő: alig pörög fel, és fekete füstöt nyom, a végsebességem 35km/h. Olyan mintha valahol dugulás lenne, és nem kapna levegőt a motor! Elvileg minden cső és a cooler is jó, sehol nem megy el a nyomás. Van e ötlete valakinek? Egyet nem találtam sehol, hogy van még 4 kis pillangó szelep a szívósoron össze vannak kapcsolva rudazattal. Azt mi állitja? Ezek is mozognak gázadásra, de talán nem úgy vagy annyira mint kéne! Ha valaki tud, segítsen! Köszi! Üdv, Bandi
  9. Ahoj! Kérdésem, hogy astra c20xe-je egyezik-e a calibra c20xe-jével felfogatási pontokat illetően? Ugye nem kell átalakítani semmit? Köszi, üdv, Bandi
  10. Azért lehet h néha van turbo, mert ha nem jó a légtömegmérőd (illetve más szenzorokra is igaz) akkor egy ideális értéket használ az ecu. De a tapasztalatom az, hogyha nem jó a légtömmérő akkor szarul indul hidegen, és hidegen rángat az előbb leírtak miatt! Üdv
  11. A csőcsere nem drága! Kb 70cm hosszú darab kell, csak néz egy pontos átmérőt! Ha mégis légtömegmérő, akkor mindenképp megérné elmenned a monorierdei opel bontóba, vagy bárhova ahol annyira segítőkészek hogy helyszínen cseréled, teszteled, ha jó megveszed, ha nem akkor otthagyod! Küldd el a mail címed, és küldök fképet a vákuumcsőcseréről!
  12. Hasonló hibám volt nemrég! 1.9cdti-vel! Cseréld ki a vákuum érzékelőnél a csöveket is, nekem ezzel megoldódott. Illetve egy dpf regenerálás...ha van dpf szűrőd! Üdv!
  13. Halihó! Valaki tud valamit mondani részecskeszűrő eltávolításról? Esetleg valakinek volt már benne része, vagy tud valamit, az ossza meg legyen szíves, mert szeretném kiiktatni, de nem akarok ráfizetni. :D Ár is érdekelne, ha van infó róla! Köszi, üdv! Bandi
  14. Sziasztok! Gondoltam leírom a megoldást, mert hátha segít valakinek... Szóval kitisztítottam a pillangószelepet, egr-t és a szívósort amennyire tudtam. Kedden voltam hibakiolvasni ismerősömnél, és turbó nyomásszabályzó szelepre írt hibát. Ez jobbra a hűtőre rögzítve van elhelyezve, két vákuumcső megy rá, és hát az egyik cső ki volt szakadva és nem tudott nyitni rendesen. Ezt megcsináltuk, aztán lett is turbó, eltűnt a hiba, de nem volt az igazi. Megnéztük terhelés alatt, és az ecu által elvárt 1,1bar helyett csak kb 0,5-0,6bar-t teljesített a turbó. A megoldás a DPF regeneráció volt (110%-ra írta a tech2 a telítettséget). Azóta sima liba, életre kapott a ménes. Üdv mindenkinek, Bandi
  15. Szervusztok! 3 napja kijött a kis szervízjel az 1.9 CDTi Signumomba. Azóta egyre sűrűbben kidobja. Olyankor olyan mintha turbó nem is lenne. Szóval ma kicsit körbevizsgáltam (kedden megyek hibakiolvasni), hogy a csövek épek-e... A pillangó szelep előtti csövet mikor levettem, azt hittem elájulok. Olyan mennyiségű olajsár volt végigrakódva a pillangószelepre, és a házra, hogy majdnem felére szűkült az átmérője. Gyorsan levettem, és hát az egész szívósor olyan végig amíg beláttam lámpával. Szóval a kérdés: A két dolog összefügghet-e. Lassítja a levegőáramlást az olajsár és így túlterheli a turbót ezért az leszabályoz??? ...és a kérés: Ha valakinek van valami tapasztalata, instrukciója, esetleg ábrája, vagy képe, ami segíti a szívósor leszerelést, illetve szétszerelést, az legyen szíves ossza meg velem ezeket. Nagyon köszönöm! Üdv: Bandi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.