Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

baltamas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

baltamas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! 2005-ös Vectra 1.9 DTH-m van (150LE), az autó gyárilag részecskeszűrő nélküli. Hamarosan szívósor javítás előtt állok, és többen ajánlották, hogy dugóztassam le. Tudtok-e valakit ajánlani Bp-en vagy környékén, aki szakszerűen, precízen és korrekt áron meg tudja ezt a hadműveletet csinálni? Köszi előre is! Vagy egyáltalán érdemes-e dugóztatni, bár tudom erről nagyon megoszlanak a vélemények.
  2. Sziasztok! Eladó az autóm, a 60 ezres szervizt Weszinél csináltattam ősszel. http://www.hasznalta..._optima-6605452
  3. Szia! Nekem 1.4 Twinportom van 5 éves, és hasonló jelenséget, ezt a csörömpölő hangot én is tapasztalom már régóta. Nekem mintha az első futómű jobb oldala felől jönne, de még én sem jöttem rá mi lehet az, nézték már többen is, sőt az egyik opelszervízben felemelve aluklról is megvizsgálták, de ők sem találtak semmit. Megfigyelésem szerint nálam ez a inkább a nyári időszakban, melegben jelentkezik folyamatos haladás során egyenetlen úton, télen, hidegben egyáltalán nem is hallható. A hang olyan mintha a rugótányéron vagy fémlenmezen egy kavics vagy csavar lenne, és az pattogna az egyenetlen úton. Nekem is alufelnim van, a fékbetétek még jók és egyformán kopnak, ez nem okozhatja. Én is szívesen veszem az építő jellegű hozzászólásokat. Köszi.
  4. Köszi! A kivezetőt hol találom, és hogyan tudom kitisztítani?
  5. Sziasztok! 2007-es évjáratú Astra Classic II Optima 1.4 Twinportom van, és az elmúlt napokban azt a hibát észleltem, hogy a klíma működtetésekor és annak kikapcsolása után valamilyen folyadék - szintelen, szagtalan, szerintem kondenzvíz - a műszarfal alatti középső részen a jobb első utas lábteréhez az utastérbe folyik be. A klíma ettől függetlenül megfelelően üzemel, illetve hűt. Érdeklődnék, hogy mi lehet a hiba oka és a megoldása? Továbbá a bal oldali visszapillantómból kiesett a tükörlap. Mivel tudom hatékonyan visszaragasztani? Előre is köszönöm a válaszokat.
  6. T. Ktibor! Köszönöm, hogy autóm problémáját olvasva regisztráltál a fórumon, és megpróbáltál segíteni. Az általad megnevezett alkatrész még nem volt cserélve az autómban, de ha az Uhuhu által javasolt benzingőz-tartály csere sem segít esetleg a hiba megszűnésében, akkor lehet, hogy ez lesz majd a következő lépés. Mégegyszer köszönöm segítőkész hozzászólásodat.
  7. Megtudnád mondani, hogy mi volt a neve pontosan annak az alkatrésznek, amit kicseréltek? Véletlenül nem az üzemanyag-jeladó volt az?
  8. Köszönöm Uhuhu, azóta már beszéltünk is!
  9. Mivel a kifúrt tanksapka miatt erős benzinszag van az utastérben, ezért megpróbáltam a lyukat eltömíteni, de ez nem járt teljes sikerrel. Ebből adódóan már az én fejembe is megfordult, hogy beszerzek hamarosan egy új tanksapkát.... de hogy ez lenne a megoldás az alap problémára az túl egyszerűnek tűnne, de végtelen boldog lennék.
  10. Sziasztok! 2007-es Astra Classic II (Optima) 1.4 Twinportom van, amit újonnan vásároltam az Interatnál. Új korától kezdve a következő problémám van az autóval: hosszútávú utaknál (értsd huzamosabb autópálya használat), amikor a benzin annyira elfogy a tankból, hogy a műszeregységen az üzemanyag szintjelző mutatója az 1. és 2 vonal közé ér, akkor a mutató automatikusan, szépen lassan, MENET KÖZBEN (!!) elkezd jobbra kúszni egészen a teljes töltöttségig, mintha azt mutatná, hogy tele van a tank benzinnel. Nagyon ritkán, egy idő múlva elkezd visszamenni az eredeti kiindulási pontja felé, de akkor is csak a fél töltöttségnél megáll, majd ismét elindul jobbra. Próbáltam, hogy ilyenkor megálltam útközben az autóval, leállítottam a motort, majd újra indítottam, ekkor az eredeti, tényleges szintet mutatta megint, de egy idő múlva kezdődött megint elölről. Tehát csak huzamos, hosszútávú utaknál produkálta a hibát. Természetesen visszavittem az Interathoz, ahol elsőként üzemanyag-jeladót cseréltek benne, de mivel a hiba a továbbiakban is fenn állt, ezért ismét vissza hozzájuk. A villanyász mért mindent, vezetékeket stb. de nem talált semmit, majd arra következtetésre jutott, hogy óra műszeregységet kell cserélni, valószínű az a rossz. Nos a 2 év garanciális idő alatt még további kétszer cseréltek műszeregységet, de a hiba továbbra sem szűnt meg. Mondták, hogy ilyennel még sosem találkoztak, a központtal is felvették a kapcsolatot, de ott sem tudtak érdemben hozzászólni. A gari idő lejárta előtt még elvittem a Opel Ivanitshoz is, hátha okosabbak, de ők sem tudtak hozzászólni, illetve annyi ötletük volt, hogy talán az üzemanyag szellőztető szelep(??) vagy mi a csuda (a motortérben található) lehet a ludas, de ők azt valamiért nem tudták megcsinálni, ezért átirányítottak az Opel Dunához. A Dunánál kicserélték ezt a szerkentyűt, de a hiba továbbra is jelen volt. Az egyik szerelő srác mondta, hogy másik gyármányú autónál találkozott már ilyennel, valószínűleg ahogy menet közben fogy a tartályból a benzin, a tartály levegő hiányában "behorpad", összeszűkül. Ezért tanácsa az volt, hogy hiba jelentkezésénél álljak meg, csavarjam ki a tanksapkát majd ne tekerjem vissza teljes zárásig, és úgy is nézzem meg, hogy jelentkezik-e a hiba. Kipróbáltam, amikor kicsavartam a sapkát, sok levegő szabadult ki, majd nem tekertem vissza teljesen, és folytatva az utat a hiba már nem jelentkezett. Mondtam neki az eredményt, javaslata volt, hogy fúrjuk meg a tanksapkát a folyamatos szellőzés, levegőzés érdekében. Bólintottam az ötletére, működik is a dolog, de ezzel meg az a problémám, hogy iszonyatos benzinszag áramlik sokszor az utastérbe, ami nem éppen kellemes. A gari már 2 éve lejárt, de a probléma sajnos tökéletes módon nem oldódott meg. Van-e valami épkézláb ötletetek, valaki találkozott-e már hasonlóval, mi lehet a megoldás??
  11. Köszi a tanácsot, bár még csak 1000-2000 km-t mentem vele, de azt hiszem lecserélem minél hamarabb. Terveim szerint a Mobil 1 New Life 0W-40-t rakatok bele, ami a listában is szerepel.
  12. Köszönöm. Olvastam a topicban a javasolt olajfajtákat csak annyiféle hozzászólás volt a témában, hogy teljesen elbizonytalanodtam. Ezek alapján érdemes minél hamarabb kicseréltetnem, vagy a nyarat még kihúzhatom vele (éves futástelj. kb. 10 ezer km)?
  13. Sziasztok! Astra Classic II 1.4 Twinportom van 41 ezer km-rel. Eddig Mobil1 szintetikus motorolaj volt benne, azonban a tél elején ismerősöm tanácsára - akinek szintén ilyen autója van - a Castrol Magnatec 10w-40 félszintetikusat tetettem bele, azonban a télen indításoknál mintha egy kicsit kopogósabban indult volna, amely hang rövid idő után elmúlt. Most, hogy már valamivel enyhébb az idő már nem kopog indításnál. Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek erről az olajról, jó-e bele vagy cseréltessem le? Köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.