Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

RazoR

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    111
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.387 profile views

RazoR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha ez az utastér levegő kivezetés akkor ilyen van nekem is csak hátul középen a lökhárító mögött de látszólag nincs baja.
  2. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, mert már teljesen tanácstalan vagyok! Valahol bejön az utastérbe a kipufogógáz és nem tudok rájönni, hogy hol! Amit eddig cseréltem: kipufogósor tömítés, csonk tömítés, rezonátor cső katalizátor, középdob, tűzkarika, hátsó dob (Paragi)! Volt vonóhorog az autón, a csomagtartó fenéklemezen a 4 lyukat letömítettem! Álló helyzetben nincs gond, csak menet közben, illetve ha felhúzott ablakoknál 3-ason megy a fűtés akkor sincs szag! A csomagtartóban viszont büdös van, minden kipufogógáz szagú, szóval szerintem ott jöhet be de ötletem sincs hogy hol és hogyan! 3 hónap múlva apa leszek és nem szeretném így a gyermekemet a kocsiban szállítani! Előre is köszönöm a tanácsokat! Ennyire lóg ki a lökhárító alól a cső
  3. Jelenleg a 2. tükröt hoztam el mi nem jó, nem lehet jól beállítani a tükörlapot és ez ráadásul osztott is, így tuti, hogy jobbkormányosra való! Hozzáteszem manuális tükörről van szó. Meg fogom nézni a szivacs alatti számot amit a kolléga említett hátha az alapján találok egy rávalót, biztos örülni fog a bontós, hogy harmadszor is kicseréltetem. Csak hogy fokozzam az izgalmakat a gyújtáskapcsolóm is eltört és szintén ugyanott vettem egyet, nagy boldogan átlamelláztam, hogy ne legyen kétkulcsos az autó de ez sem lett jó, mert a gyári kulcsom vége sokkal vastagabb mint az bontott kulcsa és eleve bele sem megy a gyári kulcs az új hengerzárba.... Ez is csere lesz! Megnéztem a kódolást, a gyári tükörnél LL-R kód van, a bontóban vett tükörnél RL-R vagyis tényleg jobbkormányosé amit adtak. UPDATE 2: visszamentem, reklamáltam: é=én, b=bontós é: nem jó a tükör, szeretném kicsrélni megint, mert ez jobbkormányos astrára való! b: honnan tudod, honnan veszed ezt a hülyeséget? (szószerint idézem) - elmagyaráztam neki, megmutattam hol a jelölés és mit jelent... b: nézek egy másikat de sokat vittek már belőle és eddig nem volt gond! é: elhiszem de ez nem jó, nem balkormányosra való b: ezt kétlem de nézek másikat - hozott még kettőt, mindegyik RL-R volt é: egyik sem jó, úgyhogy.... b: jóvan akkó visszadom a pénz és ne fárasszuk tovább egymást (pofákat vágva, flegmázva) é: pont ezt akartam mondani csak nem ilyen stílusban b: tessék, kösz viszlát é: még itt lenne a gyújtáskapcsoló is (na itt már nem volt őszinte a mosolya XD) b: mé nem mondta hogy olyan kell ami lamellázható a gyári kulcshoz? é: mert nem tudtam, hogy van többféle kulcsos... Még neki áll feljebb, hogy sz@rt árul és nem tudott átverni!!! Vicc! Végül adott egy lamellázhatót, 2 perc alatt átlamelláztam, öröm, bódottá... viszont most jobbos tükröm nincsen XD
  4. Sziasztok! Lerúgták a kocsim jobbos visszapillantóját! A kérdésem az lenne, hogy jól gondolom, hogy a jobb oldali tükörnek más a "kasztnival bezárt szöge" mint a bal oldalinak? Már a második tükröt cseréltem ki a bontósnál és nem lehet annyira "behajtani" a tükörlapot benne, hogy normálisan lássam a látni valót. Elképzelhető, hogy mindkét alkalommal jobbkormányos autóról származó tükröt kaptam?
  5. Köszi a tanácsokat, ezt fogom tennia valószínüleg. Az új kapcsoló megvan, müködik is (leszámítva hogy nem marad a helyén), remélem át tudják lamellázni. Más: valami tipp, hogy a központi távirányítója miért csinálja, hogy megnyomom, hosszan világít és ha elaludt a led csak akkor zár/nyit normálisan?
  6. Az remek, 14k-ért mondják meg... Ez kezd a hihetetlen kategória lenni!
  7. Ki lehet valahogy deríteni a kódkártya hiányában a kulcs kódját?
  8. Eltört a betét tengelye, ez volt a gond. Viszont csak a legolcsóbbra volt keret de ez meg nem marad bent a helyén. Mikor leállítom a kocsit kiugrik az egész betét a helyéről... Azt hiszem ebből gyári lesz amihez küldenek gyári kulcsot is csak ne lenne 35ezer...
  9. Közben beszéltem a szerelőmmel és ő is ezt mondta, hogy eltört a hengerzár tengelye valószínüleg. Vajon ki tudom szedni a régit így hogy forog simán, mert csak egy bizonyos kulcsállási ponton lehet kihúzni a betétet?!
  10. Sziasztok! Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás?
  11. Sziasztok! Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás?
  12. Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy az x16xel kódú motor esetében milyen méretű a kipuff flexi cső? 45*? Előre is köszi!
  13. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a következő problémával kapcsolatban: 1,6 16V X16XEL motor, kb egy éve gyűrűtörésem volt, összes gyűrű+sallangok cserélve lettek. Kb. 1,5-2 hónapja elkezdett kihagyni egy henger. Trafósor és gyertyák cserélve újakra. Most ott tart a dolog, hogy hidegen beindítom, kb. 5 percig jó aztán elkezd dadogni, elindulok vele jó, majd az első lámpánál mikor megállok egy darabig jó, aztán megint dadog. Röviden össze-vissza, teljesen random csinálja. Erős benzinszag jön a kipufogóból. Szerelőhöz még nem volt időm vinni de hátha tudtok valami okosat mondani, hogy merre induljak el. Látatlanba a szerelő koxos szelepre vagy koszos EGR -re tippel. Injector tisztító adalékon túl vagyok de semmi javulás. Előre is köszi a segítséget!
  14. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a következő problémával kapcsolatban: 1,6 16V X16XEL motor, kb egy éve gyűrűtörésem volt, összes gyűrű+sallangok cserélve lettek. Kb. 1,5-2 hónapja elkezdett kihagyni egy henger. Trafósor és gyertyák cserélve újakra. Most ott tart a dolog, hogy hidegen beindítom, kb. 5 percig jó aztán elkezd dadogni, elindulok vele jó, majd az első lámpánál mikor megállok egy darabig jó, aztán megint dadog. Röviden össze-vissza, teljesen random csinálja. Erős benzinszag jön a kipufogóból. Szerelőhöz még nem volt időm vinni de hátha tudtok valami okosat mondani, hogy merre induljak el. Látatlanba a szerelő koxos szelepre vagy koszos EGR -re tippel. Injector tisztító adalékon túl vagyok de semmi javulás. Előre is köszi a segítséget!
  15. Átnéztem minden hibalehetőséget, kimértem mindent, köztük az érintkezéseket is és minden jó.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.