Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hnsz2002

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    85
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

hnsz2002 névjegye

  • Születésnap 1987-09-28

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Város
    titkos

Legutóbbi látogatók

1.443 profile views

hnsz2002's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Valaki tud segíteni abban, hogy 2009-es Insigniában hogy kell térképet frissíteni?
  2. Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy kulcsot hogy kell újrapárosítani a kocsival? Az egyikben lemerült az elem, kicseréltem, amit találtam gugliban pár módszer, már próbáltam, nem jött be...
  3. Sziasztok! Most nagyon elcsábultam egy insignia kapcsán. 2.8 V6 benzin, 2009-es. Erősen elgondolkoztam a hű társam lecserélésén... Valaki írjon már néhány dolgot ilyen javítást, karbantartást illetően, mire számítsak... Mert ez az, amiről kb semmit nem tudok. Azt sejtem, hogy ebbe nem fogok 1200-ért pollenszűrőt venni, meg kb. 12k-ból megoldani egy olajcserét, de mégis... Köszönöm!
  4. Szia! Köszönöm, akkor hétvégén lehet hogy megpróbálom... Nem csináltam még ilyet, és nem szeretném a hétvégémet elcseszni vele. :) Mindkét autóra kellene. Maga ez az elem hogy jön le? Az oszlopokon lévő borítást le kell venni, vagy elég ha csak a felső csavarokat kiszedem? Gondolom takarítsam meg az elemet, mielőtt bekenem ragasztóval... Mennyi idő a száradás? Köszönöm!
  5. Valaki tud Debrecenben vagy a környéken embert, aki megcsinálná a tetőkárpitot?
  6. Sziasztok! Kiegyenlítő tartály repedése miatt elment teljesen a víz a kocsiból. Tartálycsere, feltöltés, ez kb. 3 hónapja volt. Azóta levegős a rendszer. Főleg magasabb fordulatszámnál teljesen tisztán hallatszódik. Szerintem a belső kör nem nagyon kering... Abból gondolom, hogy jönnek a hűvös idők, és reggel kicsit neházkesen kezd fűteni, pedig korábban ezzel sosem volt gond. Hogyan tudnám teljesen légteleníteni? C14SE
  7. Érdekes, anno a boltba körbekérdezték az összes beszerzési forrásukat, és nem volt, már németországban sem...
  8. Nem lazul be, a feszességével nincs baj. De ha nedvességet kap, visít...
  9. Szia! Szíj márkát nem tudok, de többfélét próbáltam már... A főtengely ékszíjtárcsa el van kopva, de újonnan már nem lehet kapni, amit meg bontóba adni akartak, ahhoz képest az enyém még kiváló.
  10. Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy C14NZ motoros astrára lehet-e bordás főtengely tárcsát és ugyanígy bosch generátorra bordás ékszíjtárcsát tenni? Én már nagyon unom az ékszíjjal a szarakodást... Tök mindegy mennyi idős, meg mennyire feszes, párás-nedves időben, főleg ha egy kis víz is csapódik rá, úgy visít mint a fene... Arra gondoltam, hogy esztergáltatok rá valakivel, vagy pl. nem tudom a G astráét rá lehetne-e faragni... De ha esetleg lehet "készen" venni, akkor lehet az is jó lenne. Tudtok ilyenről?
  11. hnsz2002

    Futómű

    Köszi... Milyen árban van ez nagyjából? Illetve akkor gondolom mind a kettőt érdemes már cserélni.
  12. hnsz2002

    Futómű

    Sziasztok! A következő a jelenség: Ha egy bizonyos szögnél jobban elfordítom a kormányt (bármelyik irányba), és főleg 1-be és 2-be úgy kanyarodok viszonylag élesen, hogy gázt is nyomok (szóval kanyarodás közben terhelést kap), akkor egy fordulatszámmal egyenletes, fémes kattogó, racsni szerű hang jön valahonnan. Ha visszatekerem "egyenesbe" vagy elengedem a gázt, akkor abbahagyja. Van tippetek, hogy mi lehet? A jelenség kb. 1 éve jelentkezik, régebben halkabb volt és "ritkábban" jött elő, mostmár gyakorlatilag mindig, és hangosabb is. Meséltem már másnak is, ők ilyeneket mondtak, hogy differenciálmű, gömbcsukló... :S
  13. hnsz2002

    Motor

    Sziasztok! Karosszéria javítás+fényezés miatt pár napig távol volt a saját autóm, és egy másik astraval jártam. Annak ellenére, hogy minden téren sokkal leharcoltabb volt mint az enyém, a motorja mégis erősebbnek tűnt... Pedig ugyanaz van mint az enyémbe :), mégis érezhetően jobban gyorsult. Egyszerűen gázadásnál jobban megy minden fokozatba. Az enyém picit lomhább, illetve amit még megfigyeltem, hogy nagy gázadásnál (főleg amikor még hideg a motor), akkor előbb dadog egy kicsit, utána kezd el menni. Olaj, szűrők, gyertya, gyújtókábelek nemrég cserélve lettek... Mitől lehet? Valami levegő/üzemanyag arány?
  14. hnsz2002

    Fék

    Ertem, koszonom a tanacsokat. Muszaki elott valoszinuleg ugyis meg kell csinalni...
  15. hnsz2002

    Fék

    Nos, megnéztem a hátrafele meneteles dolgot. Nem különösebben más, mint előre. Gurulok lassan hátra, kézi két kattnásnál még nem, de ha berántom vagy rálépek erősebben a lábfékre, ugyanúgy blokkolja a két hátsót. Viszont, van még egy jelenség amit a múltkor elfelejtettem írni: Ez is elsősorban "hidegen" jön elő indulás után. Konstans erővel nyomom/tartom a fékpedált, és ilyen hintázva lassul a kocsi. minhta így játszanék, hogy benyomom-elengedem, benyomom-elengedem. Aztán később ez alig vagy egyáltalán nem érződik.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.