Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Zsolti25

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    416
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.189 profile views

Zsolti25's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Hírnév

  1. A motortérben lévő biztosítéktábla alatti bejövőkábel hibás forrasztása miatt van. Ha tartósan előjön mozgasd meg alúl a kábeleket, egy időre megjavul tipushiba
  2. Van egy tucat egyforma, vadi új (zöld) tömítésem a légkondihoz (17DTH), ha kell valakinek írjon.
  3. Az ajtó átvezető kábeled van elszakadva, sajnos típushiba. Én kétszer javítottam 2 év alatt mert elsőre csak összeforrasztottam és nem toldottam. Hosszabbítás után pedig be kell NAGYON zsírozni, hogy a műanyag csőbe csúszkáljon a vezeték az ajtó nyitásakor (ne tapadjon le).
  4. Kedves Mindenki! Sajnálatos módon (áron alul) megváltam 2006-os autócskámtól. KIA Ceed-et vettem helyette. A 4 keréken kívül szinte semmilyen hasonlóság nincs a két autó között :) de pont ezt akartam. Ezúton köszönöm mindenkinek a segítségét, akik segítettek abban, hogy a legjobb megoldást találjam a problémáimra (kiemelve CSABA66-nak szakértői tudását). KIA-ban sajnos még nem találtam ilyen kiváló segítőkész, pörgő és szaktudással rendelkező fórumot mint ez. De még reménykedem... Üdv
  5. Köszönöm, úgy nèz ki, hogy a csatlakozó a szar, mert ahogy ki be huzgáltam ujra nem működött az ajtónyitás, benyomva tartottam az ajtónyitót és közben mozgattam a csatlakozót és ujra jo lett. Az a gond, hogy a rendszámvilágitást ugyanigy nem tudom mert rögtön leveszi az áramot. Mást kell kitalálnom vagy kihagyom a csatlakozót és összeforrastom a vezetéket
  6. Aj aj. De hogy tudom tesztelni, hogy az égők össze vannak e kötve a REC -el vagy valahol szakadás van ? Az ajtóátvezetrő kábel nem szakadt. Az opcom-os tesztnél BE kapcsolom, de rögtön KI kapcsolja magát.
  7. Probàld meg a pöcköt wd40-nel befujni, hátha csak beragadt
  8. Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni, mert nem boldogulok egy egyszerű rendszamtábla világitással. Ez egy vicc! A hiba hogy nem világit, az opcom jelzi is hogy hiba van, de mi és hol? A dolog előzménye, hogy elromlott a kombi csomagtarto kinyitó kapcsolo, ezért szétszedtem, megjavitottam, összeraktam de azóta viszont nem világit. Az egyszem csatlakozót ellenőriztem, azt nem lehet forditva összedugni. A foglalaton mértem ellenállást 3 ohm HELP!
  9. A felső kis vizcsövet keresem. Sajnos a multkor egy használt szarral pótoltam, mert hirtelen nem volt más. Most meg ez is kilyukadt. Jobb ha veszek gyárit. Tudnátok segíteni a számába ?
  10. sziasztok! Nem jön be a ecat24. Csak nekem vagy másoknak sem ?
  11. Nekem annó egy kb 10 cm-es S alakú cső lyukadt ki, ott folyt el a viz. De trükkös volt rátalálni, mert alapból nem folyt, csak akkor ha felpörgettük a motort (igy nagyobb nyomás volt a csőbe)
  12. A fékrásegítő miatt is lefulladhat. Álló helyzetben erősebben nyomod be, míg 2-3-ba csak épphogy megnyomod a féket. De én nem vagyok szerelő. Azt próbáld már meg, hogy hirtelen minden nagy áram fogyasztót bekapcsolsz. (Tompított + fényszóró + ablakfűtés+ levegőbefújó teljes erővel + légkondi)
  13. Az én autóm meleg az utastérben is fűt, ha HI módba kapcsolom a hőfokot. Viszont hideg motornál hiába kapcsolom HI ba, nem fűt (kérdés, hogy miért: mert nincs honnan fűteni, vagy mert letiltja) Szerintem az a szelep halt be ami csak akkor engedi a radiátorra a vizet, ha felmelegedett a motor, de ez lehet h mechanikusan működő termosztát lesz, már ha van ilyen egyáltalában.
  14. Én csak tippelek: A titkos menüben kiirja az érzékelő hőfokokat. A digitális ketyere addig nem fűt amig a motor be nem melegszik. De a motor hőfokát úgy tudom 2 érzékelő is nézi, lehet, hogy az egyik behalt.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.