Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ulof

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest

Ulof's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ulof

    Motor

    Sziasztok Keresek egy megbízható és hozzáértő szerelőt Vectra B/2 Z16 autómhoz dél-Pest megye, dél-Budapest környéken. Előre is köszi.
  2. Sziasztok Keresek egy megbízható és hozzáértő szerelőt Vectra B/2 Z16 autómhoz dél-Pest megye, dél-Budapest környéken. Előre is köszi.
  3. Semmi......angolul EGR....németül AGR
  4. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek....Vectra B2 Z16XE, 2000.12 évjárat, 142000 km. AGR szelep cserélve, gyertyák(NGK) cserélve, mindig ua kúton tankolok. Problémám: kb 2200 fordulaton a gép elkezdett rángatni, gázadásnál a motor rendesen húzott. Kuplung kinyomása után a motor leállt.(alapjárat nem volt) Kb 10km szenvedés után a hibajelenség magától megszünt. Opel szervízben TECH2-vel átnézve: vezérlés, AGR, Lamda......rendben, hibaüzenet nem volt! Az AGR 1000 km ezelött lett cserélve, alapjárati-pillangó ki lett takarítva, csatlakozók-vezetékek rendben. Ennyit bírt az AGR szelepem, vagy v.mi más hibám lehet? Köszi
  5. Segítséget kérek....... Nem kapcsol be a klimám. Hiába nyomom a klima gombot be-ki, a motor ford.szám. változása mellett nem csinál semmit, nem hallom a klima kuplungot. Kérdés: mit csináljak? Mit nézzek meg? Előre is köszi... Üdv. Ulof Astra G 1.7DTI (2003)
  6. Helló Opel Astra 1.7 DTI (Isuzu) tulajdonosa vagyok, de a felhőtlen örömömet beárnyékolja egy "pici" probléma. Tavaly nyáron 150 km-es út megtétele után az autóm 2200-2500 fordulatnál elkezdett rángatni.Ez igy ment egy darabig majd utána minden rendben lett. Eme hiba ciklusonként állandóan jelentkezett. Opeles tanácsra kicseréltem a légtömeg mérőmet. Sajna a hiba ismét egyszer-egyszer jelenkezik, de már ford. szám függetlenül hideg és meleg motornál is. Rossz ü. anyagot tankoltam, vagy más hiba?
  7. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolaj szűrő új. A fenti hiba csak hosszabb használat után jelentkezik. Alapjáraton, egyenletes sebességnél nem jött még elő a hiba. Huzatásnál 2000-es ford.szám felett meleg motornál berángat, majd jár tovább.......és ez igy megy mig le nem hűl a moci. Én hírtelen a turbóra gondoltam hogy túlhevűl. Vagy valamelyik elektronika?
  8. Helo Lenne egy kis problémám: 2003 Caravan 1.7 DTI motorral szerelve....... M3 autópályán 130 km-es tempoval, 1 órányi autózás után gyorsulásná berángat a motor. Mi lehet ez? Haldoklik a turbóm?.....Rossz az üzemanyag? ( tisztitó adalékot is kipróbáltam és rátankoltam, de megmaradt a hiba) Köszönöm a segítséget
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.