Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kvkanas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    16
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Bátya

kvkanas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Egyszer már hallottam ilyen jellegű problémáról, ott a szíj v lánc automata feszítője volt a hiba. A hibás automata feszítők tudnak okozni ilyen jellegű problémát!
  2. Sziasztok! Esetleg valaki tud eladó 16" alufelni garniturát H astra-ra?
  3. Rengeteg fajta készletett lehet venni, de a belső tartalom elég hasonló. Általában a feszítőgörgőben INNA vagy SKF csapágy van, a szíjak meg GATES. A szervízhez meg nem kötelező ragaszkodni, én 125 e km-nél cseréltem le a vezérlést,vízpumpát, szíjakat, görgőket. Ezeken a dolgokon szerintem nem lehet sporólni vagy nem tanácsos :). A főtengely szíjtárcsa csavarját is se hagyjátok ki a sorból.
  4. Áprilisban vettem egy 2006, Z18XER motoros Astrát 127.000 km-mel. Auto klíma, BC ,vezetett szervízkönyv. Mindenne rendben volt, a végső ára pedig 1 400 000 Ft lett.
  5. Itt egy kis tapasztalat a TK103 és TK103-2 nyomkövetőkről. http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=140912
  6. Engem is érdekelne a dolog :)
  7. Nálam ugyszintén, szintén ferdehatú kivitel és csak a nyári kánikulában lehet érezni.
  8. Szoftver hiba szinte teljesen kizárva, talán először nézd meg van-e hibakód a vezérlőegységbe. Akár a porlasztók hibája is okozhat csörgő kopogó hangokat, de érdemes tisztázni h égési zajokat hallasz vagy mechanikait.
  9. Nekem ugyan ezt produkálja a vasam (1.8 XER), de ha indítás előtt hosszabb ideig hagyom rajta a gyújtást, akkor nem villan fel a lámpa.
  10. A baj csak az, ha tényleg a szelepszár-szimmering a probléma, akkor az olajfogyasztás csak nagyobb lesz és még nagyobb költséget csinálsz. A sok elégetett olaj lassan eltömíti a katalizátort, kokszosodnak a szelepek, dugattyúk, idővel a szelepek sem fognak rendesen zárni. Ha a szimmeringek meg tovább romlanak, hirtelen növekvő olajfogyasztás ...... végül motorfelújítás. Egyébként a szelepszár-szimmeringezéshez általában leszedik a hengerfejet, sokkal egyszerűbb és így a szelepeket is meg lehet nézni, javítani. A másik alternatíva, hogy a gyertyák helyére nagynyomású levegőt vezetnek be, ami a helyükön tartja a szelepeket a munka közben, így megoldható hengerfej leszedése nélkül.
  11. kvkanas

    Fogyasztás

    Két hónappal ezelőtt cseréltem a termosztátot. A csere előtt max. 80 °C volt a hűtővíz, míg az újjal stabil 104 °C, komolyabb terhelés nélkül. A taposod neki akkor az ECU egy fűtőszállal tovább nyitja a termosztátot, ebben az esetben olyan 90°C-os. A csere előtti fogyasztás 7.5-8l, most 6.2-7l közötti.
  12. kvkanas

    Fogyasztás

    Talán még a vízhőfokra vehetsz egy pillantást!
  13. kvkanas

    Fogyasztás

    Két hete vagyok túl egy termosztát cserén, kb 1 litert számított. Előtte mindig 60-70 fokos volt a hűtővíz. A 6.2 literes fogyi volt a legkisebb amit eddig produkált. A legutóbbi Németországi túrában 4 személlyel átlag 100 km/órás (max 150) tempóval 7.4 liter volt az átlag.
  14. kvkanas

    Fogyasztás

    Sziasztok! Az elmúlt hónapban boldog tulajdonosa lettem 1.8 (Z18XER) motoros Astra-nak. Ezt a fajta motort csak ajánlani tudom, ha bárki ezen a típuson gondolkozna. Sokat vacilláltam a szokásos dízel benzin kérdésen, de álmaimban sem mertem gondolni h. 6.2 literes fogyival el lehet vele járni és mellékesen az ereje sem rossz.
  15. Sziasztok! Van valakinek tapasztalata h. X18XER motorral szerelt astrában mi az átlagos vízhőmérséklet, mivel 80 C-nál magasabb vízhőfokot még nem láttam a BC-n. Illetve h. a BC melyik szenzortól kapja a jelet?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.