Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

janyka19

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    76
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H
  • Város
    Balmazujváros

Legutóbbi látogatók

1.265 profile views

janyka19's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. Olvastam erről a cim modul (gyári) hibáról. Csatlakozók stb. forrasztási pontjait meg kell erősíteni mert nem a leg stabilabbak. Okozhat galibát dudálás közben, pl. a hangerőt emeli és említi az index problémát is. Konkrétan nem ezt a hibát de akkor az is okozhatja. Egyszer már volt hozzá szerencsém, a sajátomon. Lehet ezen is szét kellene kapni. De először inkább géppel nézzük meg.
  2. Igen, próbáltam. A kormány modul ahová csatlakozik a kar, arra az elektronikára gondolsz, hogy annak a hibája? Áramtalanítás volt de nem segített. Van egy szervizes ismerős neki van Tech 2 nevű eszköz, azzal szét kellene nézni, hogy lehet-e állítani. Köszi a segítséget.
  3. Sziasztok! Az irányjelző kapcsolóval az elmúlt időben akadt egy kis problémám. Szerelő szerint ez típus hiba, ennyivel elintézte. Viszont nagyon zavaró így szeretnék rá megoldást találni. Balra-jobbra indexelve kattan kettőt, hármat majd visszaugrik mielőtt még elkezdek kanyarodni vagy közben, nem kell megvárni, hogy ellenkező kormány mozdulatra ugorjon vissza. Bajuszkapcsoló hibája esetleg relé vagy a Cim modul ahová csatlakozik. Minden segítséget szívesen fogadok, nem szeretnék találgatni és úgy cserélni dolgokat. Az úgy költséges. Köszönöm ha időt szánsz rám.
  4. Vagy az érzékelővel lesz baj, ugye amikor becsukod az ajtót van egy érzékelő. A másik pedig lehet, hogy kábeltörésed van. Lehet még csak meg van törve és azért bejelez. Első körbe ezeket nézd át. Valahol ott lesz a hiba.
  5. Én nem akkor hallom. Mikor engedem a kuplungot felfelé, sebesség váltás után és a fogáspontnál megtartom, na akkor hallom a kattanást is és azt a fura nyekkenő hangot is. Jó kérdés, sajnos még nem tudtam kifülelni. Nehéz megállapítani, hogy honnan jön.
  6. Sziasztok. Nemrég cseréltem komplett kuplung szettet mert nehezen vette az 1-es és a rükverc fokozatot. Benzines autóról beszélünk. Sachs került bele, és egy hónapja volt a csere. Most több mint egy hete, hogy bejöttek a hidegebb időt olyat tapasztalok, hogy kattanást hallok ahogy a kuplung pedált engedem fel, fogáspont környékén. Illetve van egy fura tompa hang is. Nem fémes kopogás és nem is csörög csattag hanem ilyen nyöszörgés, nyekkenés. Nehéz megfogalmazni, hogy milyen hang. Az utóbb akkor jelentkezik amikor sebességet váltok és ahogy engedem fel a kuplungot és megtartom egy kicsit és ahogy eléri a fogáspontot vagyis összekapcsol a kuplung és a váltó akkor van ez a fura hang. Kb. 400 km-et mentem a csere óta. Hibás lenne az új kuplung szett vagy ezeknek a hibáknak nincs köze hozzá. Vagy még bejáratós lenne és azért tapasztalok ilyeneket. Ha valaki tudna valami okosat mondani megköszönném mert eléggé tanácstalan vagyok.
  7. Menet közben vagy pedig alaphelyzetben ha gázt adsz és ugy emeled a fordulatot? Nekem pl. a gumi ad búgó hangot mert már rosszak, de lehet kerék csapágy is az is búg.
  8. Z19Dt a V.9 nél a forgalmiban 10-es van. Az hova sorolható?
  9. Az messze van, meg csinálltam volna neked. Akkor keress egy szakit aki ki szereli neked, és akkor hajrá. A leírás alapján meg tudod forrasztani. A szakszervizeket hanyagold az ilyen hibával. Ők csak kompletten cserélik az ilyen dolgokat te meg győzd kifizetni.
  10. Szervízbe hiába viszed ők Cim modult fognak cserélni ami nem kevés pénz főlleg egy új. Ugyanis a kormány háta mögött lévő un. Cim modullal van a baj. Típushiba, anno volt erre egy visszahívás is. Egy szorítós bilincset pattintottak fel a csatlakozó részhez mert a panelen a forrasztások rosszak ezért van ez a hiba, és ugy voltak vele ez a bilincs össze szorítja annyira hogy ne legyen kontaktos. Van egy orosz oldalon egy javítási utmutató amely alapján meg tudod te is magdnak csinálni ha van némi tapasztalatod a kiszerelésben és a forrasztásban. Én már ezen tul vagyok magamnak csináltam és azóta hibátlan. Lassan 2 éve. Esetleg ha van egy elektronikai ismerősöd akkor ő tud neked ebben segíteni ha te nem mersz hozzá fogni. Ha gondolod tudok neked segíteni, keress nyugodtan ha kérdésed van. Helyileg merre laksz egyébként? Találltam neked egy nagyon korrekt leírást. Ez legalább magyarul van és részletes. Kicsit nekem nehezebb volt a megértés az orosz oldalt böngészve. http://www.opelmuhely.com/leiras-reszletei/193/cim_modul_javitas Ha nem regisztrálva nem tudod megnézni de pár perc és regelj be utánna látni fogod.
  11. Hali. Nekem Z19DT van. Én is körbejártam ezt a témát, de én azt tanácsolom hogy ne kiváltó szettet rakj be. Tudom nem olcsó és a Luk, Sachs stb. minőségek már nyílván nem fognak annyit bírni mint a gyári GM-es, de szerintem akkor is hagyd meg gyári lendkerékkel.
  12. janyka19

    Zene

    Igen arra gondolok. Cd30 om van. Tudom hogy kell aux, tervezem lecserélni. Mennyiért vállnál meg tőle?
  13. janyka19

    Zene

    Üdv. Tudsz még ilyet szerezni. Mi pénz egy ilyen?
  14. janyka19

    Zene

    Üdv. Tudsz még ilyet szerezni. Mi pénz egy ilyen?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.