Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csabesz400

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Csabesz400 névjegye

  • Születésnap 1972-04-07

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    x16xel 1999
  • Város
    szirmabesenyő

Legutóbbi látogatók

717 profile views

Csabesz400's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Rendeltem a autodoc oldalon lengéscsillapítót Sajnos nem az enyémhez való. Vissza adják talán a pénzt de nekem kell kifizetni a postaköltséget, ami alsó hangon 10 E pénz. De nekem az már kicsit sokk! Szerinetek melyi évjárathoz való? (Astra g ) 14-e menet van a tetején. Nekem meg 12-es kell. Az ABS kábel tartó is nekem nem zárt szögletes, hanem nyitott. Csak kibontottam, látván a nagy átmérőjü menetet. ZSíR Új! Esetleg valakit Érdekel?
  2. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni első lengéscsillapító márka ügyében. Sajnos az egyik megadta magát. Ami nem megy tönkre 1 éven belül, és nem horror összeg be kerül. Blisteint néztem, meg monroe-t. de a gázos nem tudom megéri? Természetesen párban akarom cserélni.Válaszokat előre is köszönöm.
  3. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Élő adatot szerettem volna nézni, de az ELm 327 nem kommunikál az ecu-val. Már több fajtát próbáltam de ném akar kapcsolatot teremteni a kocsival, több programmal is. Az obd2 -vel a telefon kommunikál, de az ecuval nem! Biztosíték lehet? A csatlakozó ajzat érinkezői jók, kábeleit sajnos nem látom hogy kicsúszott volna. 99-es g astra. Válaszokat előre is köszönöm!
  4. Szia! A kilométer számlálód ha ráadod a gyújtást kírja INSP feliratot. Az azt jelenti hogy gyárilag be van állítva szervíz intervallum . Lehet azzal van összefüggésben. Ha ráadod a gyújtást, és nyomva tartod 5 mp-ig a nullázó gombot akkor nem jön elő csak a következő intervallumban.
  5. Köszönöm szépen a válaszod! Nincs rajta védőkupak. Antenna dugónak látszik. Majd megpróbálom végigkövetni a kábelt hova megy.
  6. Üdv Opelosok! Pollenszűrőt cseréltem a minap, és elkeztem nézelődni a kesztyűtartó mögött. Kezem ügyébe került két csatlakozó! tudna nekem mondani valamit ezekről hogy mire való? Köszönöm! https://drive.google.com/file/d/13ZbjjJVwiVtPpkR6vJB_kDFff8HaW3RK/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1LhGweqb3y7Hjt6X2U7FXJUZhD43SMBp9/view?usp=sharing
  7. De lehet van a másik oldalon is csak nem látom a másik oldalát!
  8. Szia! szerintem a csatlakozót megnyomod egy kicsit befelé, ahol középen van kis fül oda betolsz egy lapos csavarhúzót és addig feszíted hogy a két fül ne érjen össze. De óvatosan nehogy letörjön a fül!
  9. Sziasztok! Köszönöm szépen a segítséget, A belső keringtetőm jól működik mert hallani hogy a levegő kicsit mélyebb hangon búg mikor bekapcsolom a belső keringést. És csak akkor gyullad ki a lámpája ha nem a szélvédőre állítom a levegő zsalu kapcsolóját. A fűtőradiátor alatt a szőnyeg száraz. Amikor beraktam a pollenszűrőt, igen néztem a nyilat hogy az utastér felé nézett a nyíl. Van légkondi az autóban, de majd kipróbálom azt is, de nem hinném hogy télen azt kellene használni télen. De minden jó tanácsot ki fogok próbálni, mert nem hinném hogy ez normális hogy a kocsinak párásodni kellene.
  10. Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni abban, hogy mitől párásodik a kocsi belülről? Azt mondta az autóboltos hogy opel betegség. Tavasszal vettem az autót 1999-es x16xel. Csavaros kivitelű a fűtés. Cseréltem benne pollenszűrőt egy hete. Akkor párásodik ha a fűtés felveszem a legmelegebb hőfokra. Tanácsot és ötletet megköszönném!
  11. Lehet hosszbordás szíj feszítő görgő is, ha hideg indításkor hallani. Ha bemelegszik akkor általában már nem nagyon hallani.
  12. Megpróbálom, hátha jobb lessz! Köszönöm a segítséget!
  13. Azért szerettem volna kicserélni, mert hideg indításnál kb. 2 percig 1300-1400-as fordulaton megy és +-100-a fordulattal ingadozik.Utánna 1 másodperc mulva 800-as fordulatra visszaesik szépen folyamatosan (kp 1 másodperc) Gondoltam kicserélem újra.
  14. Igen, azt nem írtam le mert az egyértelmű hogy a az alapjárati motornak van saját csatlakozója. De a fojtószelep házba menő közvetlen csatira gondoltam. Akkor hogyan áll be az alapjárati motor kúpja a megfelelő helyzetbe? Mivel az új motor nincs a megfelelő pozícióba mint ami már benne van?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.