Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

daniel329

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniel329's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Lehet igazatok van, arra esetleg lenne tippetek, hogy hogyan lehetne kiszűrni az EGR hibát 100%osan? Gondolok itt mechanikus hibakeresésre, ha már szoftveresen nincs hiba a számítógép szerint...
  2. Nagyon alaposan kitisztítottam az EGR-t, kapott wd-40et úgy ahogy az "megvan írva" ezt követően lefalaztam, maga a szelep pedig el lett fordítva, tehát működik csak a koksz helyett a friss levegőt szívja. Hibakódom nincsen. Emiatt következtetek, hogy ez a jelenség is az ECU hibához köthető.
  3. Sziasztok! Valószínűleg a közeljövőben javíttatnom kell a motorvezérlőmet, ezzel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy sacc-kb. milyen anyagi vonzatai lehetnek egy ECU javításnak, illetve szívesen fogadnék ajánlásokat is esetleg ahová majd tudnám vinni az autót. A problémája az autónak röviden: nagyon nehezen indult, a szerelőm megállapította, hogy a vezérlő az indításnál nem ad ki testet azért telik 8-10 másodpercbe is néha az indítózás, ideiglenesen kapott egy direktet így most jó, normálisan indul. Emellett már egy kisebb lejtőn is lefelé a gázt tartva finoman rángat az autó, ami a fordulatszámjelzőn is mutatkozik. Köszi előre is! (autó: Astra G '03 Z14XE)
  4. Sziasztok, olajcsere előtt állok, és akciósan találtam a következő olajat: Valvoline Synpower 5w40 A kérdésem arra irányulna, hogy nyugodt szívvel beletölthető az említett olaj az autóba úgy is, hogy nem rendelkezik Dexos 2 minősítéssel? Motor: Z14XE Köszi előre is!!
  5. Sziasztok! Nemrégiben vásárolt autómban (Astra G z14xe) előjött a típusra jellemző, egyenletes haladásnál, alacsony fordulaton való rángatózás. Cseréltem gyújtótrafót, gyertyákat, ezek után ugyanúgy csinálta. Most lefalaztam az EGR-t, illetve tisztítottam amennyire tudtam magát a szelepet. Valamivel jobb lett a helyzet, de még így sem érzem tökéletesen simának a járását 2000-es fordulat alatt - érezni egy minimális rángatózást, amit a fordulatszámmérőn is látni, illetve padlógázas gyorsítások után beállva alacsonyabb fordulatra ránt egy nagyobbat az autó. További ötleteket szeretnék kérni a hiba feltárására.. egr cheater segíthet? Vagy teljesen más lehet a problem? Köszönöm előre is!
  6. Sziasztok! Az autóm (2003, z14xe) a következőt produkálja: egyenletes tempóval haladva, nagyrészt 30-70 km/h között, ránt egyet a motor. Az EGR szelepre gyanakszom, ha jó fele tapogatózom, kérlek erősítsetek meg benne, illetve segítséget szeretnék kérni, ki, milyen tisztítási módszerre esküszik a legjobb eredmény elérése érdekében! + szívesen fogadnék egy leírást a tisztítás folyamatáról, mert sok ellentmondásos dolgot hallottam! Köszönöm előre is!
  7. Köszönöm a készséges válaszát mindenkinek! Nemrég vettem az autómat, és mivel viszonylag sokat pályázom, gondolkodtam még a tempomat beépítésén... Az milyen költségekkel és macerával jár?
  8. Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy gyári xenon szettet mennyire bonyolult találni, illetve beépíteni az autóba, lámpamosóval, mindennel együtt? Kb. milyen ennek a műveletnek az árfekvése? 100E alatt megúszható? Válaszokat köszönöm előre is!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.