Jump to content

Kishenceg

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    155
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Kishenceg last won the day on Március 6 2017

Kishenceg had the most liked content!

Hírnév

18 Segítőkész

Kishenceg névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel
  • Város
    ?

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pont ezt írta ő is. (a te hozzászólásaidat olvasgattam a témában)
  2. edit: tárgytalan, megtaláltam, a kereső a barátom.
  3. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    A trafómentes autóban is van elég drága alkatrész... Bár tulajdonképpen egy trafó annyira nem is drága cucc (a G Astra kapcsán volt alkalmam ismerkedni ezen termékkel). Értem amit mondasz, világos. Mivel én csak lelkes (és kevés gyakorlati tapasztalattal rendelkező) érdeklődő vagyok, akivel sokmindent el lehet hitetni, tényleg kíváncsi lennék a véleményekre, mert ott a helyszínen ez a jelenet a hüvelyk- és mutatóujj között olajat simogató "vizsgálat" komolyságával vetekedett.
  4. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    Tegnap újabb "érdekes" tapasztalattal gazdagodtam. Gyertyacsere közben párbeszéd a szerelővel: - A trafó is lassan cserés lesz... -??? -Olyan "égett" szaga van. Erre sokat nem tudtam mondani (azon felül, hogy alig több mint 50eKM után elég nagy szégyen lenne szerintem). Korábban sosem hallottam, hogy szagra meg lehet ilyesmit mondani.
  5. Kishenceg

    Motor - benzines

    Ez B16XER?
  6. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    El is vitték....
  7. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    az miért lenne baj? ami kellhet, benne van.
  8. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    kíváncsiságból nézelődtem, ezt találtam: https://joautok.hu/hasznaltauto/opel/astra/astra-16-enjoy-1/0uk23xk/kepek/5440514 egészen szimpatikusnak tűnt, közel is van. a szervízkönyvében érdekes, hogy az utóbbi pár évben öntöttek bele mindenféle viszkozitású olajt, ami a kezük ügyébe került...
  9. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    hehe, a páromnak is ilyen corsája van, tényleg nagyon megy , ahhoz képest, hogy "csak egy bevásárlókocsi" (100 felett azért szép lassan "elfogy" persze). egyébként ugye 72LE és kb 900kg, plusz még nem nyomorgatja euroSOK és egyebek, miért ne menne? mindemellett persze simán lehet, hogy a te autód tényleg le van kicsit "szedálva" sok-sok tötymörgéstől.
  10. Kishenceg

    ASTRA J-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Igen, köszi, ezekre jutottam én is, odaát a H-részben írtam is. Bármennyire is tetszik, mint forma (főleg a betér), a praktikus szempontokat mérlegelve nem győzött meg. Ezt még aláhúzták a vezetés közben tapasztaltak is. (Kellene abba az autóba egy 2 literes benzines ~150 pacival, hibátlan lehetne... ) Maradunk a H-nál.
  11. Kishenceg

    Fogyasztás

    Á, köszi! Most gondolkozok/tam, hogy esetleg H-->J, de mivel sok az elővárosi jellegű km, valszeg a fogyasztáson is "buknék", nem csak a dinamikán... Az a pályás 6,8 mondjuk nem rossz.
  12. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    A forgalmi szerint a H is könnyebb 95 kg-val, mint a fenn linkelt, a könyv szerint is megerősített 1290kg. Viszont akkor ezek szerint a J-ra rossz adatot hoz a katalogus.hasznaltauto.hu. Ez egyben azt is jelenti, hogy l éreztem, tényleg ott van az a plusz 1-2 ember valahol elbújva. Az Insignia alatt gondolom az út is megsüllyed kicsit, nem? ;) Nem mellesleg pont az ilyen rettenet nehéz autók miatt jut eszembe egyre gyakrabban, hogy bármennyire is tiltakozik minden idegszálam, de nekem is lépni kellene a "fegyverkezési versenyben", beszerezni egy ilyesmi tankot...
  13. Kishenceg

    Fogyasztás

    ez tankolástól tankolásig érték, vagy a fed.komp. adata?
  14. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    Ezen a tömeg különbségen morfondíroztam én is, mert mindenhol azt olvasom, hogy a J sokkal nehezebb (érzésre is kb mintha 1-2 ember ülne még benne pluszban), miközben "papíron" csak kb 30kg a különbség. 1290kg a H és 1318kg a J. Végülis mindegy, marad a H, nem látom értelmét cserélni. Köszi!
  15. Kishenceg

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Megosztanám veletek a "dilemmámat", hátha előkerül pár okos gondolat, okosabb, mint ami az én fejemben megfogalmazódott eddig. Adott egy H Astra (5, ajtó , A16XER, 2012, 50eKM). Ez van most, nagyon jól megvagyok vele, elférünk benne, nekem megfelel minden szempontból, mondhatni szeretem. De jött egy "lehetőség": lehetne cserélni egy J sedanra (B16XER, 2016, 12eKM) családon belül. Kb fél-egy misit kellene rátenni, attól függően, mennyiért sikerülne a H-t eladni. (Ha nem kérem, eladó lesz hamarosan.) A J-nek volt egy sérülése tavaly, szakszervízben (casco-ra javítva, nem spóroltak le semmit), tehát elvileg (és láthatóan) olyan, mint újkorában, semmi hiba nem látszódik rajta. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy érdemes lenne-e esetleg meglépni a fenti cserét? Ami a J mellett szól, hogy tetszik a belseje :), újabb, kevesebb km, valamivel talán több benne a hely (csomagtartóban biztosan). Ami ellene, hogy (bár lehet, hogy rosszul érzékelem), szerintem lomhább és a korábbi sérülése aggaszt némileg, később valszeg emiatt nehezebb lesz eladni (ugye most is nyomott áron jutnék hozzá), gondolom kicsit többet is eszik. Olyan érzésem van benne, mint egy korszerű liftben: szép-szép, de beszállsz-kiszállsz, közben hallgatod a zenét, semmi extra. Ami a H mellett szól, hogy tetszik, funkcionálisan pont ugyanazt tudja, mint a J, jobban is megy (bár ezzel biztosan lehet vitatkozni, hiszen nincs nagyon nagy különbség a tömegükben), jól érzem magam a H-ban, szeretek vele menni, autószerűbb mint a J. Hála fórumnak , kb azt is tudom/sejtem, milyen hibákra lehet később számítani. Ha nem lenne a fenti lehetőség, eszembe nem jutna cserélni. Szerintetek jól gondolom, hogy maradjon a H?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.