Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kcsszofi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    23
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kcsszofi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a segítséget, szóval akkor csak kiszedem és kész nem kell opcomozni. Ha nem kell multikormány akkor gondolom elég ez az átalakító és kész.
  2. Köszi a választ. Valahol azt olvastam tegnap, hogy csak akkor kell gyári állapotba helyezni, ha másik autóban akarom használni, na most erről itt szó sincs, mivel másik fejegység menne bele, de gondolom a can miatt meg kell szüntetni a kapcsolatot, a kijelző középen automatikusan tudni fogja, hogy nincs benne a gyári magnó vagy azzal is bűvészkedni kell?
  3. Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy H astrába szeretnék egy 1dines cd-t beletenni kerettel. Ha kiveszem a gyári cd-t akkor gondolom elszáll. Mit kell tennem, hogy használható maradjon? Opcom van. Köszöböm előre is.
  4. Sziasztok! Zolesh nemrég jelezte a problémáját, ami most nekem is előjött, íme a rövid leírás: Z16XE motor. A motor nem tud felpörögni: üresben ha nyomok egy padlót jól veszi a fordulatot úgy 3500-ig majd szép lassan ejti vissza olyan 2500-ig és akkor is remeg a motor horkol és néha véletlenszerűen kigyullad sárga motor hibajelző is, de össze vissza. A motor hibakódot kiolvastuk op-commal P0500 b.e. kerék fordulatszám jeladó vagy kerékérzékelő nincs jelen, kvázi nincs sebességjel de viszont az ABS megy illetve a Km óra is müködik. Ha törölöm a hibakódot akkor néha visszaíródik. Nyomaték semmi, teljesen erőtlen a motor. Az Opcom szerint van sebbességadat. Map szenzor jó elvileg. Esetleg katalizátor eltömődés, vagy bal első kerékcsapágy csere? A múltkor már volt hasonló problémám, akkor egy rossz jeladós csapágy került beszerelésre ami ha jól emlékszem ilyesfajta hibákat produkált, azóta vettem egy újat kb fél éve lehet, hogy elromlott benne a jeladó? Vélemények?
  5. Na megsasoltam, ma de ezen nincs semmiféle jelölés a két fogaskerék között, akkor ezeknek egymással szemben kell(ene) lenniük. Tehát elvileg jó.
  6. Na ezt holnap megnézem, mert a hengerfejen a jelölésre nem emlékszem, de biztos ezen is úgy van. Gyanús nekem ez a C pont. Nem tudja valaki, hogy a Tis-ben van erről (vezérlés jelölés ábra stb) valami illteve, hoogy ha igen akkor hol találom meg?
  7. Szombaton szétszedésre kerül ismételten, viszont nem tudom, hogy ez indokolhatja az iszonyatos füstöt? Mert az inkább gyűrűtöréskor, illetve szelepszárszimering kopásnál jelentkezik. Ezen csak a két fogaskerék simán rá van téve a vezérműtengelyre. Azt hiszem.
  8. Énis erre tippelek, viszont a két vezérműtengelyen a jel jó helyen volt (egymással szemben) illetve a főtengely is jelen volt meg át lett tekerve 2x. Ezért nem értem. Alapjáraton kicsit füstöl, ha itt járatom 1-2 percig aztán mikor elindulok rohdt nagy köd, aztán elmúlik a füstölés illetve nem füstül annyira. Hidegen is csinálja.
  9. Sziasztok! Vezérlés csere után vagyok. Az a gondom, hogy iszonyatosan füstöl a motor (Z16XE) illetve kattogó hang (gondolom hidrotőke) jön a 3. henger szívóoldaláról. A kipufogóoldalon fel let véve a vezérműtengely mert h.tőkét kellett cserélni. Az a kérdés, hogy ha nem lett jól összerakva a vezérlés tehát nem jelen volt (nem én csináltam), hanem véletlenül 1 foggal el van téve pl.: a főtengelynél, akkor milyen hibajelenség adódik? Lehet ettől a kattogás? Amúgy a motor szépen jár, beindul, nem köhög a kattogást leszámítva, de mintha erőtlen lenne. A kompressziót kimérettem 11 és 14 bár között van. Köszi a válaszokat.
  10. Hi mindenkinek. Z16XE Astrám van etanol átalakítóval (e85power). Mostanában alapjáraton füstöl a motor. Ha néhány percet jár alapjáraton (melegen is) akkor elindulás után vagy ha picit felpörög a motor, iszonyat nagy olajos füst jön ki a kipufogóból, aztán elmúlik illetve csökken fordulaton tartva. Mi lehet a probléma? Szelepszárszimering esetleg gyűrűtörés? 170.000 km Van benne. Az egyik hidrotőkém néhány napja átment dízelbe és csörög 1000-el.
  11. Meg tudná nekem valaki mondani esetleg lefényképezni, hogy hol lehet a tűzfalon vezetéket átdugni ebben a járműben?
  12. Hi! Van némi problémám a klímámmal. (Z16 XE - Astra G). Nem hűt egyáltalán. Ha benyomom a klíma gombját beindul a kompresszor, és sziszegő han jön a hőcserélőből az utastérben középről. A nyomás jó (kimérettem) tehát van benne gáz. A ventillátor nem indul be eddigha bekapcsolom eddig beindult. Ötlet valakinek?
  13. P0230 (0) üzemanyagszivattyú relé érintkezési probléma. Gyujtáson jelen van, járó motornál törölhető és nem íródik, fel csak ha leállítom megint. Vesszel nézegettük, de nem volt sok ideje, így nem jutottunk előbbre. A kocsi megy tehát járó motornál megy az AC. A dobozban lévő két relét megcseréltük, (AC meg a másik) de úgyis ua volt minden.
  14. Akkor értem. Az opcom hibát ír rá ki, és csak akor megy az ac ha jár a motor. Valakinek volt már ilyen?
  15. Tisztelt hozzáértők! Az lenne a kérdésem, hogy Z16 XE-nél ha ráadom a gyújtást akkor az AC pumpának be kell indulnia vagy csak ha megy a motor?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.