Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tabasco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

tabasco névjegye

  • Születésnap 1974-11-14

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Kecskemét

Legutóbbi látogatók

1.516 profile views

tabasco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. köszi a részletes segítséget! helyretettél Te is pár dolgot a fejemben :blink:
  2. köszi a segítségeket, okosodom, mindenesetre közben letettem már az alessio-ról, máshonnan is hallottam róla nem túl jókat (puha a felni stb.)
  3. plusz még 1 extra kérdés (opel szervíz nem tudta megmondani! igaz telefonon): az opel gyári 7Jx17 alufelnijeinek mekkora az ET száma??? jó lenne tudni, mert valószínű más alufelni lesz, nem opeles, 7,5"-es szélességű, és így nem tudok rendelni az ET szám ismerete nélkül... kösziiiii!
  4. üdv, kissé sok mindent kérdezek, de összegyűjtöttem amiket nem értek/nem tudok, és szükségem lenne a segítségetekre... :blink: Melyik gumiméretet ajánljátok a következő kettő közül Astra GTC-re, 5x110, 215/45R17 vagy 225/45R17? 205/55R16 gyári acélfelni van most rajta, és tervben van alufelnire váltás valamikor. Van számottevő előnye a 225-ösnek, vagy esetleg hátránya (pl. fogyasztás)? Egyáltalán fel lehet rakni? nem ér bele sehol? (nem a 225 a gyári méret hanem a 215) Mi az a legszélesebb felni amit feltehetek? 7.5", vagy esetleg 8" is? vagy 8"-nél már kicsit kilóg a kasztniból a kerék? az jól néz ki de nagyon nem akarom, mert minden ablakot összedzsuváz. A következő gumik közül melyiket választanátok? BRIDGESTONE RE050 UNIROYAL RAINSPORT1 BFGOODRICH G-FORCE PROFILER PIRELLI P ZERO NERO Ha 215-ös gumit veszek, ajánlatos-e XL (extra load?) változatban venni? állítólag sérülékeny a 215-ös oldalfala. Ezt nem nagyon értettem, miér a 225-ösé nem? Amit szintén nem értek, ha peremes alufelnit veszek, és a kerékagy nem egy síkban van a felni külső síkjával hanem beljebb, akkor ez azt fogja eredményezni, hogy kilóg a kasztniból a gumi, ugye? A következő alufelnikre van "keretem", melyiket ajánljátok? Mind 17-es méretben érdekel: TOORA T670 DOTZ DAYTONA ALESSIO SUPER (az utóbbi kettő 5 küllős, és az alessio tetszik a legjobban...) köszi hogy segítetek, csao
  5. ezt miért nem vezette be az opel? : http://www.auto-innovations.com/actu-news/067.html gyorsabb mint a vectra opc jelenlegi 2.8 V6 Turbo benzinese... gondoljatok bele, mit művelne egy Astrában...
  6. értem... akkor nem nagyon van mit tenni, csak bizakodni, hogy normálisak...
  7. Egy kérdésem lenne, mit tudtok, amikor átadja a kereskedő a legyártott (tehát nem raktári) járgányt, hány km "lehet" benne? úgy értem, mennyit tehet bele a gyár-szállítás-kereskedő úgy, hogy az kikerülhetetlen? Pl. ha azt mondjátok ez max. 10 km, és az átadott autóban a kmórában pl. 82 km ordít, akkor verni fogom az asztalt, hogy ki randalírozott az autómmal, nem tesztautó ez, stb... Kicsit aggódom amiatt, hogy esetleg egy gyökér szervizes/lótifuti/sales-es kipróbálás címén meghajtja az autót, és persze nem 3000-ig pörgetve, úgy, hogy nem tudok róla, még átadás előt... Véleményetek?
  8. tabasco

    Technika

    kösz az infokat, megnyugodtam :blink:
  9. köszi szépen, de ezt tudtam... :blink: arra gondoltam, hogy mivel érték el a plusz 30 LE/40 Nm különbséget, csak vezérlésmódosítással, vagy egyéb motor-alkatrészek is változtak? nem jól tettem fel a kérdést, a motor különbségét tudom (VTG turbo, megnövelt nyomású befecskendezés), egyéb alkatrészek különbségére vagyok kíváncsi (pl. váltó, futómű, kuplung, fékrendszer) ugyanaz mind a kettőnél?
  10. Teljesen jogos a félelmed szerintem, bár nem vágom úgy az alkatrészeket amik változnak mint Te, de én is úgy tudom hogy a gyárban egy nagyobb teljesítményű változat nem csak a motorelektornikát érinti.. Nem tudod véletlenül, hogy Z19DTL és Z19DTH között milyen alkatrészkülönbségek vannak?
  11. Egy kis meglepetés ért a minap, kinéztem egy nekem tetsző felnit (alessio-modena - tudom off road, de attól még ez a legszimpibb), felhívtam egy nagy nagy forgalmazót, mondom milyen kocsira kellene, aszongya ajjaj, arra nem lesz, csak 5x130 lukosztással van öt lyukúban, meg hogy az opel kitalálta magának ezt a gázos 5x110-et merthogy ő a nagy opel, aminek semmi értelme, mert a felnik nem ilyen lukosztással készülnek és hogy ha ilyen felnik tetszenek, akkor a gombhoz kéne kabátot venni... mondom lassan a testtel, a kocsival semmi gondom, akkor keresek más felnit... Na lényege a történetnek az, hogy kicsit meglepődtem a dolgon, azzal a nehézséggel nem számoltam, hogy ha nagy nehezen kiválasztok egy felnit ami tetszik és még árban sem túl drága, akkor azzal kell szembesülnöm hogy nem tudnak opelre adni... Mit tudtok erről? nem vagyok felniügyben nagyon topon...
  12. kösz a reagálásokat, alapvetően én is ilyen "konzervatív" módon állok a motortuninghoz, de asszem valahol kettőtök közt vagyok... :blink: AstraGabor: ok, mennek a kocsik szépen a pboxxal, de hosszú távon milyen hatás várható? ugyanis nem 2-3 évre vettem ezt a kocsit, ezért érthető a félelmem...
  13. hopp! ez érdekel ha nem haragszol, ugyanis lehet hogy idővel tettem volna bele én is PBoxot a jövendő dízelembe, de ha nem ajánlod, elképzelhető hogy nem fogom, annyira úgysem szorul rá... :) (Z19DTH) pár szót tudnál írni róla légyszi hogy miért vagy motortuning ellenes? És még 1 kis kérdés: Astra GTC-nél az immo és a gyári riasztó a motortérben van, vagy az utastérben a műszerfal alatt? kösszépen! Tabasco
  14. szerintem irány a garis szervíz...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.