Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szepi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    128
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

szepi névjegye

  • Születésnap 1977-05-05

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.4 16V 2000.
  • Város
    Szentes

Legutóbbi látogatók

1.282 profile views

szepi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 1,4 16 V X14XE 2000-es évjárat. Mit írjak még róla? Köszi a tippet. A venti bekapcsol.
  2. Sziasztok! Kérdésem lenne! Tavaly feltöltettem a klímát, mert azt hittem amiatt nem működik, de kiderült, hogy a mágnestekercs volt a ludas, meg a szerelő szerint megvolt benne a megfelelő nyomás is. Mindegy, gáz le, gáz vissza, minden ok. Nyáron, 200 km-es út, 36 fok. 100 km-ig semmi gond, de utána elkezdett felmelegedni a befújt levegő. 10 percen belül már semmit nem hűtött, ömlött rólunk a víz. Kikapcsoltuk, majd pár perc múlva vissza és akkor megint működött pár percig, de már nem volt az igazi. Majd a hátralévő utat ki-be kapcsolgatással húztuk ki. Utána napokig így működött, egyszer sem volt tökéletes. Aztán eltelt a tél, jött a tavasz, próba. Jeges levegő árad. Eltelik pár nap a melegből, rövid távon még mindig fagyasztani lehetne vele. Viszont most volt egy 100 km-es túránk, 31,5 fokos külső hőmérséklettel és megint elkezdett vacakolni. Kikapcs-bekapcs, minden ok. Volt olyan rész, ahol sík úton, egyenletes tempóban 10 percig is adta a hideget, de az első kanyar után megint meleget fújt. Az érdekesség, hogy erős fékezés után egyből hideget nyom. A másik érdekesség, hogy amikor elkezd gyengülni, akkor az az első jel, hogy a vezető rostélyain, tehát a bal oldali pár befúvón jóval tovább marad a hideg beáramlás, míg az utas oldali páros már elkezd langyosat fújni. Pedig egy helyről jön elvileg. Tapasztalt már valaki hasonlót, Van ötletetek? Attól félek, ha elviszem klímáshoz, feltölti egy tizesért és semmi sem fog változni. Jó lenne, ha konkrét ötlettel érkeznék. Előre is köszönöm a segítséget.
  3. Egyszerűen olyan mosószert használnak, ami foltmentesen szárad. Én is próbáltam sok mindent, mert a sötétkék metál fényezésen is meglátszik minden vízcsepp, de csak egyetlen sampont találtam, ami kiskereskedelmi forgalomban kapható és tökéletes. Ez a Sonax samponja. A Corában tuti lehet kapni (én még máshol nem láttam). Belinkelek egy képet róla, de amit én használtam, azon egy olyan matrica volt, amin egy kéz törölgeti az autót és ez át volt húzva egy piros x-el. Nem olcsó (2000ft körül van) és ha úgy használod, ahogy rá van írva, akkor 4-5 mosásra elegendő. Épp ezért én áttértem a kézi autómosókra, ahol 4-500-ból körbemosom a verdát, és tökéletesen foltmentesen szárad.
  4. Akkor talán belefér még 1 polír 1000-ért . ;)
  5. Majd mondom a tapasztalatokat, mert az enyém nincs lekenve. Idáig semmi nyoma a sárgulásnak.(5 hónapos)
  6. Ronggyal. :D Kicsit macerás, de szerintem a festésen kívül ez a leghatékonyabb.
  7. Én is a Black Chrome-ot használom. Tapasztalat:-állagra, színre olyan, mint a fáradt olaj :P -elég évente 2x-3x lekenni vele a csíkot, tartja a színét több mosás után is - minél több sorral kened, annál feketébb marad - abszolút nem szedi a port - csak porózus műanyagokon tartós, tehát oldalcsík, lökhárítószoknya, kilincs. Tetőcsomagtartó csíkján nem marad meg. - marha könnyű vele összekenni a karosszériát és elég nyűgös letakarítani :D - 1 flakonnal évekig elég ...de összességében meg vagyok vele elégedve, mert a kutyaszaron kívül már én is rákentem mindent, de semmi nem vált be, csak ez. :P
  8. Szerintem ne barkácsold házilag. Ha jó fényezőt kifogsz, 15 perc alatt rendbe rakja mindkettőt pár ezresért. (Nekem 1000-ftért csinálta a kettőt, nem haveri alapon!) De van olyan hely, ahol 5000-et is elkérnek darabjáért. Ez viszont már rablás, de kinek mi az olcsó :D
  9. Nekem pont azt mondta a fényező srác, aki polírozta a lámpámat, hogy nem szabad lekenni, lefújni lakkal, mert utána a polír felejtős. Így idővel megint bemattul, de újra lehet polírozni, amíg az anyag vastagsága megengedi. A gyári UV védelem már úgyis rég a múlté, ha besárgult a lámpa.
  10. Sziasztok! Szükségem lenne 4db 4 lyukas 15"-os acélfelnire G Astrára. Cserébe lenne 4db 5 lyukas lemezfelnim. Ha valakit érdekelne a csere, jelezze légyszi. Köszi.
  11. Sziasztok! Van 4 db 15"-os, ötlyukas acélfelnim G Astrára, ha valaki elcserélné 4db 4 lyukasra, értesítsen. Köszi
  12. Szia! Valószínűleg a fékdobodban a pára felületi korróziót okoz, ami pár fékezés után lekopik róla. Nálam is ugyanez volt a helyzet, le is vettem a dobokat, de semmi rendelleneset nem találtam, így csak erre tudok gondolni....bár ehhez 1 óra szerintem kevés.
  13. Sziasztok! Lehet, hogy nem vagyok egészen naprakész, de ma hellottam, hogy jövőre a 10 év feletti vasakat évente kell vinni műszakira. Tud erről valaki hasznos infót? 10 év felett, vagy már a 10. évét abban az évben töltő verdára vonatkozik?. Az enyém jövőre lesz 10. Áprilisban műszaki. Most erősen gondolkodóba estem, hogy nem-e elkellene vinni még az idén. Szerintetek?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.