-
Hozzászólások
62 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
ErdAn névjegye
- Születésnap 1978-02-18
Elérhetőség
-
MSN
eand78@freemail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
Műszaki A-Z
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra GCC 1.6 Z16XE 2001/12
-
Város
Budapest
ErdAn's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hirtelen katalizátor utáni volt 25e-ért (Bosch), kat.előtti meg csak FEBI 16e-ért. Persze 40e-ért bármikor lehet Bosch-t venni. De azért az mégsem 25. A febi műanyag csatlakozóján van egy miniatűr bosch jel, úgyhogy lehet hogy a csati az bosch :D . Az univerzálisra meg talán itt a fórumon mondták, hogy ami mindenhez jó, az nem jó semmihez :blink: . (Ez mondjuk nagyon igaz pl. a 4évszakos gumikra :icon1: ) Szóval, valaki tapasztalat febi lambdával? Köszi!
-
Hát ez nagyon szuper, és úgy nézem nem is drága. Tavasszal kipucolom ilyennel. Amúgy több mint egy éve megy, és azóta nem ragadt be.(Vagy csak legfeljebb egy-egy pillanatra,talán.)
-
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata FEBI lambdaszondával kapcsolatban ? (febi 29343 kat.előtti szabályozó szonda) Tudom hogy a Bosch jobb, a gyári meg pláne, de vajon evvel mire lehet számítani? Hamarabb tönkremegy, vagy pontatlanabb és többet fogyaszt vele? Köszi!
-
Szia! Nekem beragadt egyszer az AGR. Elég kemény, "vastag" lerakódás volt rajta. Áztattam valamiben (talán benzin, vagy gázolaj) órákig,vagy talán egy napig. Ráadtam a feszt, majd kitámasztottam 2 fogvájóval, hogy ne menjen vissza, majd a harmadikkal meg ledörzsöltem a lerakódást. De azt nem gondoltam, hogy ezt még le is merem írni majd ide :huh: Ha valaki megmondja a tutit, ígérem legközelebb úgy csinálom.... :D
-
Csavarlazítóval fújtam többször. Végül melegítettem, akkor még jött egy negyed fordulatot (óramutató j.val ellentétes irányba), majd végleg megszorult. Na mind1, akkor jó az irány. Köszönöm!
-
Sziasztok! Klímakompresszor mágnestekercsét szeretném kiszedni. A fedőtárcsa közepén van 1db csavar. Abban kérném a segítségeteket, hogy ez jobb vagy bal menetes ??? :unsure: (Úgy jártam, hogy már két torx-ot is beletörtem, mert mindkét irányban picit megindul,majd megszorul.) Köszönöm!
-
Helyzetjelzők, LEDek. Bár tavaly műszakira kivettem, és még nem volt kedvem visszarakni. Egyébként a foglalat kialakításából adódóan inkább felfelé világítottak eredetileg. És mivel úgy nemigazán volt látható, kicsit megcsiszoltam (mattra a felét) hogy jobban szórja a fényt. Szóval nem zavaró, és így már azért látható is. (Azt én sem szeretem ha szembejönnek olyan LEDdel ami pont a szemembe világít! A többi összevissza világító,vakító lámpáról nem is beszélve!!) Egyébként egy időben a tompítottam egy nagyáruházban vásárolt ócó izzóval világított olyan magasra a legalsó fokozatban, mint egy márkás izzó a legfelsőben.(elektomos magasságállítással) :( És mikor megpakoltam a kocsit, sokan villogtak,de nem tudtam lejjebb állítani. Ennyit az olcsó izzókról :excl: Ez durva. Akkor tényleg pénzkidobás! Még jó hogy nem volt pénzem ,mert én is akartam ilyet. Akkor ez nem igaz?: "Ez a fényszóró Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Ebbe az első lámpába a gyári magasságállító motor átszerelhető." Vagy igaznak igaz,csak ennek ellenére használhatatlan? Vajon a többi is ilyen?
-
A 10 = 0 Ez szerint: OBD2 Hibakód lista P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Szerk: tgabika76 megelőzött. Rohadt lassú a netem.
-
Ajánljatok nekem légyszi egy megbízható klímaszerelőt, aki megmondja ha nem a klíma rossz és nem húz le! Ja és ha rossz, szakszerűen megjavítja reális áron! :( Ideális esetben: közel van a III .kerülethez. Esetleg még egy hűtőszekrényre is ránézne hol szivárog. :excl: (Mint autóklímát-nyomáspróba, vákuum teszt, olaj,gáz,festék feltöltés,szivárgáskeresés. ebbe is R134a) Köszi!
-
Az sem mindegy, hogy az autópályán mennyivel mész. Az én fogyasztásomba legalább 1 litert számít, hogy egyenletes 120 vagy gyakori gyorsításos 140 körül haladok-e. Gyengébb motorok még érzékenyebbek a sebességkülönbségre.
-
Az nincs benne szerintem. Amúgy csak az ABS megszólalásakor hallom a surlódó, kattogó hang mellett azt a rezgő hangot. (És csak amíg kis fékezéseknél is beleszól az ABS) 99% hogy a rozsda miatt van az egész, csak én azt gondoltam, hogy 1-2 fékezéssel helyrejön. Kell vagy 10 padlózás hogy igazán jól fogja az utat. Mondjuk,ha finoman megyek vele (kis fékezések), akkor már a 2.-3. fékezéskor sem szólal meg az ABS. Persze gondolom, ha x fékezés után tényleg csak akkor szól bele az ABS, ha megnyikkan a gumi, akkor nem kell vele törődni. Én csak azért aggódtam, hogy mi van ha elindulok és 2-3 kis fékezés után a következőnél már a max. fékerőre lenne szükség, de nem lesz meg valami apró hibából adódóan. De ha ez a normál működés akkor majd vigyázok. Mondjuk ez télen lesz érdekes, ha nagyon csúszik az út, a rozsda miatt meg hirtelen fog a fék, az ABS meg még kevésbé engedi rá a fékpofát. Mikor fog akkor lekopni a rozsda? Na mind 1.Ez csak költői kérdés volt.
-
Na sikerült kétszer rányomnom a gombra. Lassú itt a net. Mindegy, úgyis akartam még kérdezni! :excl: úgyhogy szerkesztem Normális dolog az, hogy 1 hét állás után az ABS egészen kis fékezésnél is megszólal? És nem tudom máshoz hasonlítani a hangját, olyan volt mintha egy kis rugót "pöckölgetnénk", de valami lemez felerősítené a hangját. Valami hiba lenne az ABS-el? Vagy a rozsdától lenne? Nem értem. Tegnap próbálgattam, és minél többet fékeztem, annál jobb lett, de még a sokadiknál is hamarabb megszólalt, minthogy a kerék megnyikkant volna. Bár nem láttam kívülről az autót, de szerintem kicsi a valószínűsége hogy azon az aszfalton azok a gumik hang nélkül csúsztak volna. A végén persze egész jól fogott.