Jump to content

ErdAn

Forummember
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About ErdAn

  • Rank
    Érdeklődő
  • Birthday 02/18/1978

Elérhetőség

  • MSN
    eand78@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    Műszaki A-Z

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra GCC 1.6 Z16XE 2001/12
  • City
    Budapest
  1. Hirtelen katalizátor utáni volt 25e-ért (Bosch), kat.előtti meg csak FEBI 16e-ért. Persze 40e-ért bármikor lehet Bosch-t venni. De azért az mégsem 25. A febi műanyag csatlakozóján van egy miniatűr bosch jel, úgyhogy lehet hogy a csati az bosch :D . Az univerzálisra meg talán itt a fórumon mondták, hogy ami mindenhez jó, az nem jó semmihez :blink: . (Ez mondjuk nagyon igaz pl. a 4évszakos gumikra :icon1: ) Szóval, valaki tapasztalat febi lambdával? Köszi!
  2. Hát ez nagyon szuper, és úgy nézem nem is drága. Tavasszal kipucolom ilyennel. Amúgy több mint egy éve megy, és azóta nem ragadt be.(Vagy csak legfeljebb egy-egy pillanatra,talán.)
  3. Sziasztok! Van valakinek tapasztalata FEBI lambdaszondával kapcsolatban ? (febi 29343 kat.előtti szabályozó szonda) Tudom hogy a Bosch jobb, a gyári meg pláne, de vajon evvel mire lehet számítani? Hamarabb tönkremegy, vagy pontatlanabb és többet fogyaszt vele? Köszi!
  4. Szia! Nekem beragadt egyszer az AGR. Elég kemény, "vastag" lerakódás volt rajta. Áztattam valamiben (talán benzin, vagy gázolaj) órákig,vagy talán egy napig. Ráadtam a feszt, majd kitámasztottam 2 fogvájóval, hogy ne menjen vissza, majd a harmadikkal meg ledörzsöltem a lerakódást. De azt nem gondoltam, hogy ezt még le is merem írni majd ide :huh: Ha valaki megmondja a tutit, ígérem legközelebb úgy csinálom.... :D
  5. Csavarlazítóval fújtam többször. Végül melegítettem, akkor még jött egy negyed fordulatot (óramutató j.val ellentétes irányba), majd végleg megszorult. Na mind1, akkor jó az irány. Köszönöm!
  6. Sziasztok! Klímakompresszor mágnestekercsét szeretném kiszedni. A fedőtárcsa közepén van 1db csavar. Abban kérném a segítségeteket, hogy ez jobb vagy bal menetes ??? :unsure: (Úgy jártam, hogy már két torx-ot is beletörtem, mert mindkét irányban picit megindul,majd megszorul.) Köszönöm!
  7. Helyzetjelzők, LEDek. Bár tavaly műszakira kivettem, és még nem volt kedvem visszarakni. Egyébként a foglalat kialakításából adódóan inkább felfelé világítottak eredetileg. És mivel úgy nemigazán volt látható, kicsit megcsiszoltam (mattra a felét) hogy jobban szórja a fényt. Szóval nem zavaró, és így már azért látható is. (Azt én sem szeretem ha szembejönnek olyan LEDdel ami pont a szemembe világít! A többi összevissza világító,vakító lámpáról nem is beszélve!!) Egyébként egy időben a tompítottam egy nagyáruházban vásárolt ócó izzóval világított olyan magasra a legalsó fokozatban, mint egy márkás izzó a legfelsőben.(elektomos magasságállítással) :( És mikor megpakoltam a kocsit, sokan villogtak,de nem tudtam lejjebb állítani. Ennyit az olcsó izzókról :excl: Ez durva. Akkor tényleg pénzkidobás! Még jó hogy nem volt pénzem ,mert én is akartam ilyet. Akkor ez nem igaz?: "Ez a fényszóró Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Ebbe az első lámpába a gyári magasságállító motor átszerelhető." Vagy igaznak igaz,csak ennek ellenére használhatatlan? Vajon a többi is ilyen?
  8. Látom megint hülyeséget kérdeztem. :excl:
  9. A 10 = 0 Ez szerint: OBD2 Hibakód lista P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Szerk: tgabika76 megelőzött. Rohadt lassú a netem.
  10. Ajánljatok nekem légyszi egy megbízható klímaszerelőt, aki megmondja ha nem a klíma rossz és nem húz le! Ja és ha rossz, szakszerűen megjavítja reális áron! :( Ideális esetben: közel van a III .kerülethez. Esetleg még egy hűtőszekrényre is ránézne hol szivárog. :excl: (Mint autóklímát-nyomáspróba, vákuum teszt, olaj,gáz,festék feltöltés,szivárgáskeresés. ebbe is R134a) Köszi!
  11. Az sem mindegy, hogy az autópályán mennyivel mész. Az én fogyasztásomba legalább 1 litert számít, hogy egyenletes 120 vagy gyakori gyorsításos 140 körül haladok-e. Gyengébb motorok még érzékenyebbek a sebességkülönbségre.
  12. Az nincs benne szerintem. Amúgy csak az ABS megszólalásakor hallom a surlódó, kattogó hang mellett azt a rezgő hangot. (És csak amíg kis fékezéseknél is beleszól az ABS) 99% hogy a rozsda miatt van az egész, csak én azt gondoltam, hogy 1-2 fékezéssel helyrejön. Kell vagy 10 padlózás hogy igazán jól fogja az utat. Mondjuk,ha finoman megyek vele (kis fékezések), akkor már a 2.-3. fékezéskor sem szólal meg az ABS. Persze gondolom, ha x fékezés után tényleg csak akkor szól bele az ABS, ha megnyikkan a gumi, akkor nem kell vele törődni. Én csak azért aggódtam, hogy mi van ha elindulok és 2-3 kis fékezés után a következőnél már a max. fékerőre lenne szükség, de nem lesz meg valami apró hibából adódóan. De ha ez a normál működés akkor majd vigyázok. Mondjuk ez télen lesz érdekes, ha nagyon csúszik az út, a rozsda miatt meg hirtelen fog a fék, az ABS meg még kevésbé engedi rá a fékpofát. Mikor fog akkor lekopni a rozsda? Na mind 1.Ez csak költői kérdés volt.
  13. Na sikerült kétszer rányomnom a gombra. Lassú itt a net. Mindegy, úgyis akartam még kérdezni! :excl: úgyhogy szerkesztem Normális dolog az, hogy 1 hét állás után az ABS egészen kis fékezésnél is megszólal? És nem tudom máshoz hasonlítani a hangját, olyan volt mintha egy kis rugót "pöckölgetnénk", de valami lemez felerősítené a hangját. Valami hiba lenne az ABS-el? Vagy a rozsdától lenne? Nem értem. Tegnap próbálgattam, és minél többet fékeztem, annál jobb lett, de még a sokadiknál is hamarabb megszólalt, minthogy a kerék megnyikkant volna. Bár nem láttam kívülről az autót, de szerintem kicsi a valószínűsége hogy azon az aszfalton azok a gumik hang nélkül csúsztak volna. A végén persze egész jól fogott.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.