-
Hozzászólások
92 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
fubela's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Be van vezetékezve, de a vezetékek lenn vannak a küszöbbe. A gumidugó helyén lenyúlsz egy kampós dróttal és felhúzod. 10 perc oldalanként. (Régebben valaki felrakta fényképekkel.)
- 19.232 válasz
-
Ne haragudj, nem akartalak én megbántani, annak idején raktam én is beléjük mindenfélét, a hátsó ablakban bólogató műkutyán kívül. (Cuppanós venti a szélvédőre, lila "ellenfény" az utastérbe, magnó kazetta tartó "automata" stb.) Akkor ez volt a tuning. A kormány vastagítás viszont a szervo hiányában jó volt, főleg az asszonynak, a szeme így is majdnem érte a szélvédőt egy parkolásnál. (Csak egy-két hónap után kinyúlott, elkezdett csúszni.) Astrába nem tennék. Jó az úgy.
-
Nekem is volt ilyen "kormányvédő" (vastagító)! :) A 105-ös, 120-as Skodákon, meg az 1,4-es Wartburgon. De azok igazi izomautók voltak! Főleg a Wartburg. :D Kormányzásilag. (Könnyebb volt tekerni.) Álmomba ne jöjjön elő! :P
-
TRAFIPAX-MENTES BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!
-
Nálad hányra kellet ráhúzni? Évjárat?
-
Mantec! Ha már úgy is itt vagy 'légyszives megmondani, hogy ez a FUCHS amit öntöttem bele fullszint-e vagy csak parasztvakítás ez is? Kösz előre is!
-
Nem is gondoltam komolyan, én is molyoltam most utána rendesen. Csak az ember mindig, a legjobbat akarja adni neki és valahol itt olvastam, hogy újabban ez a gyári feltöltés. Eddig én is Mobil 1-et tettem bele. (Előírtnak megfelelőt!) 15900 km van benne és ez volt a harmadik olajcserém. Nem is igen tud bekokszosodni. Csak mindig lejár az egy év, meg volt az az első "ajánlott" csere..
-
Ezzel azért vitába szállnék, most pont erre cseréltem le. Most már az figyel a hátulján, hogy: ACEA C3 ACEAA3/B4 API SM BMW LONGLIFE-04 MB-APPROVAL 229.51 GM DEXOS 2 VW502 00/505 00/505 01 Gondolom fizettek.
-
Nekem sem szólt a bal oldali mikor vettem, másnap visszavittem kiderült nem is volt benne, gyárilag kifelejtették. Vagy teleportálódott. :lol: (CL2) De szó nélkül raktak bele egy gyárit.
-
"Még nem irattam át,nem voltam eredetvizsgán,mit lehet tenni" Lehet jobb is így, nem derültek ki esetleges egyéb turpisságok.....
-
Macerás lenne a szelepfedél tömítést mindig aláfekve ellenőriznem, nem biztos, hogy mindig akadna a kútnál 4-5 önkéntes, aki fejre állítaná a kocsit. :lol: Végigolvastam a számlát, ott figyel az alján az apróbetűs rész elején, hogy: A *-gal jelölt alkatrészek EREDETI GM alkatrészek, melyekre a gyártó 2 év garanciát vállal. Az enyémen: *56074670. Csak nem volt nálam az Asszony olvasószemüvege. Nekem meg még nem kell! :)
-
Mentünk vele, nem szivárog semmit. Megyek, alszom (majd este.) :lol:
-
Bocs, elírtam: 56074670
-
Hát a kivételt azért én sem gondoltam komolyan. De legalább aludtam egyet nyugodtan. Merthogy márkaszervizben ellenőriztettem. Most azért már nem nyugszom majd annyira jól. A számla szerint: "560074670 Tömítés". Vagy jelent valamit, vagy nem, nem tudom. Nem feltételeztem, hogy esetleg nem eredetit raknak bele. Fel sem merült bennem. Eszembe sem jutott, hogy mutassák meg milyen "zacsiból" veszik elő. (Mondjuk azt olyan zacsiból veszik elő, amilyent a a kedves kuncsaft akar.) Kérdés: ha utángyártott, mire számítsak, mekkora a hibalehetőség, minden indításnál, vagy csak minden tankolásnál ellenőrizzem nem-e szivárog? Vagy csak úgy egyszerűen eldurranhat?