Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

neander

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

neander névjegye

  • Születésnap 1977-02-23

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Eplény

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    AstraH Z13DTH
  • Város
    Eplény

Legutóbbi látogatók

1.105 profile views

neander's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv mindenkinek! Már nem bírok többet keresgélni, kigúvad a szemem. A tanácsotokat szeretném kérni: Z13DTH 217.000Km, a váltó (M20 6-os manuális) 1-től 4 ig hangos. Olajcsere megvolt 0,8L ! ! ! volt benne. Gratula. Váltócserét vagy felújítást javasoltok? Cserénél meg van az esély, hogy olyat kapok ki, ami szintén kevés olajjal ment X kilómétert, felújításnál meg a mester azt cserél ki amit jónak lát, és mindent kiszámláz. Köszönettel: neAnder
  2. Üdv! Én egyszer "megközöltem" egy követ, aztán a kipufogóbilincs felfordította, és megütötte a tankot alulról. A kocsi 300m múlva megállt. Végeredmény: a műanyag tank beyomódott (ki nem lukadt) és összetört az üzaszivattyú háza, és nem szállított tovább. A szivattyúház a tank aljától a tetejéig ér, úgyhogy elég neki egy pici ütés. A hátsó ülés alatt gumidugó kiszed, Fémkarima elforgat, csövek, csati leszed és hozzáférhető a szivattyú. Két fajtával gyártják a benzinest, egyik csövekkel csatlakozik a fedélhez, a másik fixes. Bontóból beszerezhető. (kb 10e) Remélem segítettem. ne@nder
  3. Üdv! Nekem is csinálta. (1.4 16V) A motorburkoló műanyag lemez (amire az vagyon írval hogy ECOTEC) alól kiestek a gumik, és az zörgött. Opel szalonban vettem kettő gyári gumibejlagot összesen 375 forinté, oszt most csönd van.
  4. Üdv Knight! Bocs hogy ismeretlenül írok, csak egy vélemény. Volt nekem is szélesebb gumi a verdán, de nehezebb volt tekerni a kormányt=jobban terheli a szervót=generátort, akksit, másrészt csekély fogyasztásnövekedést okozott, nem ment úgy a vas, ilyesmi. Tojtam a divatra, nem kell a szélesebb pacsker, visszaraktam a gyári méretet, így tökjó minden. neander
  5. Hellótók! Tud valaki okosat? G 1.4 16V emelkedőnek, kicsit visszaengedett gáznál sárgul a műszerfal, 10mp múlva eltűnik. Ráadásul ezt soxor csinálja. Computerre dugtuk, ami azt mondta, hogy lambdaszonda pillanatnyilag "nem tudta tartani az értéket". Okoz ez valami lényegeset? Lehet a lambdaszondát bünti néklül kiszerelni a kipufogócsonkból tisztítani, vagy ilyesmi? Előre is kösz a segítséget! neander
  6. Üdv! Egy kis "tapasztalat" a témához: Egy ideig nem figyeltem az olajszintet, minimumon volt, és egy hideg reggeli indításnál nekem is elkezdett kattogni az egyik hidrotőke. Bevittem szervízbe, ahol azt mondták, hogy kár ezért szétbontani a mocit, mer az égegyattavilágon semmi jelentőssége. Magyarul nem érdemes rá pénzet áldozni. Én is próbálkoztam adalékokkal,de semmi. azóta Rendesen figyelem az olajszintet. Inkább több mint kevesebb. Idegesítő, de ez van. ne@nder
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.