Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tomasz11

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    46
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    ketchap@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Nyíregyháza

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H
  • Város
    Nyíregyháza

Legutóbbi látogatók

1.294 profile views

Tomasz11's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Hírnév

  1. Tomasz11

    Zene

    Jszabi és Davee, köszönöm a válaszokat és segítséget. Így már biztos a döntésem, csak az ára jönne már össze Üdv
  2. Tomasz11

    Zene

    Ahogy nézem ezek nagyjából egyformák, legalábbis tudásban hasonlók. Személy szerint maradnék a magyar beszerzésnél. Viszont azzal lehet-e probléma hogy Astrába 2009-es évjáratig ajánlják, az enyém meg 2010-es?
  3. Tomasz11

    Zene

    Sziasztok! Szeretném az astrámban kicserélni a cd30mp3-at kicserélni ezek közül valamelyikre: http://www.automultimedia.info/index.php?page=shop.browse&category_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=1 Valaki szerelt már be vagy látott ilyen lejátszókat? Tapasztalatok érdekelnének, és hogy Nyíregyházán nem tudtok-e valakit aki beszerelné? Üdv
  4. Sziasztok! Friss tapasztalatom van a Textar fékbetétekkel. Egy hónapja cseréltettem a tárcsákat + betétet, Brembo és Textar - gondoltam jó lesz, hisz márkás. A bal oldalon kb. 50 km után elkezdett menet közben csikorogni, visítani a fék. Fékezéskor nem csinálta. Mentem vele, gondoltam bekopik, vasaltam is párszor, de semmi. Hideg indulás után pár km megtétele és elkezdte csinálni, rohadt bosszantó volt. Egy hete vettem észre hogy a külső fékbetét elkezdett egy jól látható mélyedést vájni egy köríven a tárcsán. Ez volt a döntő pillanat, ezt le kell venni megnézni. Nos a betétben valamilyen sárgás színű fém volt beleöntve, rézre gondoltunk, lehet nem az volt, viszont egyértelműen az csinálta hangot. Ettől nagyobb baj volt hogy a betét keresztbe volt repedve. Mivel ezek után lecseréltettem a betéteket(TRW-re) kiderült hogy a jobb oldalon is teljesen repedt volt a külső fékbetét. 500km után! Lehet kifogtam a selejtet, de az is lehet tudatosan szar a minőség egyes szállítók felé. Nos ennyi, hátha valakinek segít. Üdv
  5. Teljesen egyetértek. A szervízben is megcsinálják a huncutságot, pl olajcserénél, és pont az az egyik legfontosabb egy autónál. Egy magánszemély is mondhat akármit, hacsak nem te szervizelted az autóját, vagy legalábbis ott voltál, akkor nem tudni milyen időközönként mit rakott bele, vagy mit cserélt ki. Egy nagyadag szerencse kell. Még egy hozzáértő sem lát bele a motorba(ahogy mondtad is), és még ott vannak a gyári hibák. A szervízkönyv meg semmit nem ér, most láttam egy párat az elmúlt hetekben, hát ami be volt pecsételve csak a fele volt igaz mikor leinformáltuk. Sajnos azt gondolom hogy lehet különböző megoldásokkal, szabályokkal toldozni foltozni a rendszert, de az alapvető probléma a szegénység és a kapzsiság. A tulajok döntő többsége csak beül és nyomja a gázt, és már csak akkor megy szerelőhöz amikor baj van. Pedig a futásteljesítmény vagy időalapú karbantartást és ellenőrzést nem hülyeségből találták ki. Csak hát mindig a pénz, pénz... És valóban nem csak a tanulópénz bánt, hanem lelkileg is megviseli az átlag embert egy ilyen eset. Komolyan mondom szinte egy hirdetésnek se hittünk az eset után. Nagyon nehéz volt dönteni mit is vegyünk. Talán túl nagy a választék :huh:
  6. Nem azt nem fizették ki, azt bebuktuk, de legalább nem költöttünk rá sokkal többet, olajcsere, szűrők cseréje, plusz egy átvizsgálás, majdnem elfelejtettem vettünk bele egy légtömegmérőt feleslegesen, mert az egyik szerelő először azt mondta azzal van baj. Azóta messze kerülöm az idiótát. De az legalább a mostani kocsihoz is jól jöhet ha elromlik mert ugyanaz a motor. A javíttatásba azért nem mentünk bele, mert az előző tulajra próbálták ráverni a dolgot, ő meg eléggé húzódozott a probléma hallatán. Szó mi szó a tanulópénz megvolt... Biztosan jól döntöttél, ha nem kapod vissza a ráköltött pénzed akkor többet vesztesz, most van egy pöpec járgányod.
  7. Igen elhoztuk Szombathelyről Nyíregyházára, ott még nem tűnt fel a dolog(vagy nem figyeltük), majd következő nap kezdett előbb csak kopogni a motor, aztán erős kéket füstölt amikor álltam lámpánál és indultam. Tesztúton még nem csinálta az biztos. Vagy vissza lett pörgetve a km, vagy nem cseréltek olajat rendszeresen de a lényeg hogy kár érte mert szép kis autó volt. Mikor kiderült hogy nagy a baj visszavittük a kereskedőnek, visszavette szó nélkül.
  8. Gyűrűzni kellett volna, olajfogyasztása több mint 1 liter/500km volt, és csörgött néha gyorsításkor mint egy dízel.
  9. Nekem is jobban tetszik a H, de nehéz találni belőle normálisat 1,3-1,5 környékén. Itt még lehet nem meséltem, de röviden elmondom hogy kb. másfél hónapja pórul jártunk egy kombi H-val, az ország másik végéig mentünk érte és sajnos kiderült mikor hazahoztuk hogy a motort generálozni kellett volna. Ment vissza az eladónak. Nem szerettünk volna megint messzire menni egy autóért, arra a célra amire nekünk kell a G is tökéletes és ezt tudtunk találni Nyíregy-en. Amúgy megvettük a másodikat végül. Átvizsgáltattuk, gyakorlatilag nem tudtunk belekötni semmibe. Úgyhogy ismét G Astra tulajdonos lettem. :icon1:
  10. Tényleg normálisak, biztosan nem csalódnánk azzal sem.
  11. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és véleményeket. Valóban elírták a hirdetésben. Ma visszük a másodikat átnézetni, ha nincs huncutság akkor marad. Sajnos az áron eddig csak 50-et sikerült alkudni, de nem is tudtunk eddig mibe belekötni igazán. Meglátjuk! :icon1:
  12. Vezérműtengely lefogató csavar, olajnyomás gomba átszakadás, vízpumpa vízcsőcsonk törés. Ezeket írják legalábbis. Bár tudom ezek mind megelőzhetőek. Egyenlőre úgy néz ki a másodikat fogjuk átvizsgáltatni és ha nincs komoly baj( pl gyűrűzni kell) akkor annál maradunk.
  13. Sziasztok! Két kocsi között kellene döntenem, de nem sikerül. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_klima_abs-7431664 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_classic_ii_family_mo-i.1.tul.gar.km.kituno-7239582 Mindkettő eléggé egybe van, szép állapotúak. Futómű nem kopog. Az első eleje volt törve, de szépen megcsinálták, szélvédőt cseréltek, új kipufogó van rajta, a motorja jól húz, kuplungja kicsit fent fog. A második twinport motoros amitől kicsit félek már, de az is jó húz, csendes, km érték kb valós lehet, ez kevésbé füstöl, a szívótoroknál kicsit olajos volt, bár próbálták lemosni, de ha igaz valami öreg bácsi vezette. Az ár nem döntő, mivel korban nem egyformák, szívem szerint a másodikat venném, de a motorja nekem ismeretlen, illetve több típushiba lehet. Szerintetek?
  14. Legközelebb biztosan átvizsgáltatjuk a kiszemelt autót lehetőleg független szervízben. Azt a 8-10 ezret tényleg megéri. Sajnos ismerős nincs olyan aki jobban ért hozzá és rá is érne hogy eljöjjön. A flottásban is lehet jót találni biztosan, igazából csak a vásárlás előtt ilyen problémás az ember, a sok rossz miatt amit hallani lehet elbizonytalanodunk.
  15. Így van ez, nagyon elakarják adni az árujukat, és ezért annyit hazudnak amennyit nem szégyelnek. Tényleg nehéz dolga van az átlag vásárlónak, de minden autó csak nem lehet rossz :icon1: Marad a keresgélés, szemrevételezés, utánajárás...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.