Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fori23

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    163
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Fori23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Fori23

    Motor

    Nekem elosztós, rotoros és gyárilag 2 pólusű kell bele.
  2. Fori23

    Motor

    Üdv! Akinek van fordulatszámmérő egy ilyen x14nz caravánban: mennyit forog a motor valós 100-nál? (gyári 175/70R13 gumi)
  3. Fori23

    Motor

    Miért, mit kellene elvárni egy gyújtógyertyától? Csak belógatni a motortérbe és fénysebességre szikrázza a vasat? :)) Nekem gyári első beszerelésre is BOSCH néven volt benne (FLR8LDCU). Most FLR8LDCU+ van benne, egyszerűen azért, mert éppen ez volt a boltban.
  4. Fori23

    Motor

    Nem kell félni tőle. A GM néven is pont ugyanazt a BOSCH-t veszed meg, az yttriummal kezelt középső elektródásnál meg csak 50%-kal hosszabb élettartamot írnak, semmi csodát. Árban sem nagyon van különbség.
  5. Fori23

    Fogyasztás

    Nem ártana kideríteni, addig nem hajtanám így. Nézd meg ~2km után, ha meleg a hűtő teteje, akkor nyitva van.
  6. Fori23

    Fogyasztás

    Úgy érted, hogy nem üzemmeleg a motor, a rossz termosztát miatt? Addig nem nagyon érdemes fogyasztást nézni, amíg ki nem cseréled.
  7. Fori23

    Fogyasztás

    Neked nincs a hűtőrácsban az a gyári műanyag takarólap?
  8. Fori23

    Fogyasztás

    Nos, felhívtam a cucc feltalálóját, aki készségesen válaszolt a kérdéseimre, és küldött egy összefoglaló pdf-et újabb mérési eredményekkel. Az anyag elsősorban a nyomatékban fejti ki a hatását és éri el a kedvezőbb fogyasztási és emissziós értékeit. Elvileg a hétvégén indul a kisker értékesítés (weboldal+web shop) de lehet tőlük közvetlenül diszkont áron rendelni 12x250ml-t.
  9. Fori23

    Motor

    Az Euro 6-nak 2014 szeptembere a tervezett időpontja.
  10. Fori23

    Fogyasztás

    ProwerDose Erről hallottatok már?
  11. Fori23

    Fogyasztás

    Tévedés azt hinni, hogy ugyanaz a kútfej mindig ugyanott kattan le. Szóval felesleges így mérni, úgy 2-3 teletankolás után már jelentéktelenebb az a +/- 1 liter. 19 literrel mentél 122km-t, az 15,5l átlag. Végülis a körülményeket -télen 5-6km- tekintve nem lehetetlen, ha majd mész egy pár száz km-es etapot, akkor reálisabb eredményt kapsz.
  12. Ezt írtam! Mert itt olvastam olyanokat, hogy xy-olajtól minuszokban indításkor is elmúlt a hidrotőke csattogása, márpedig, ha nincs visszacsapó szelep -gondolom gyári előírás, hogy milyen legyen az olajszűrő- akkor az a különös, hogyha nem csattog. Az meg, hogy meddig (1-3sec) inkább az olaj hidegoldali viszkozitásától függ.
  13. Olajszűrőtől nem függhet ez a hidrotőke-csattogás? Mert visszafolyás-gátló pl. Bosch-ban nincs, MANN-ban nincs, FIAAM-ban kép szerint van... Ui.: hidegindításnál értem természetesen.
  14. Fori23

    Motor

    És nem egyszerűbb előbb egy olajszűrőcserével próbálkozni, mint motort bontani? Lehet, hogy kifogtál egy hibásat, de, ha tényleg "csak" telement szutyokkal, akkor is. Mert nem hinném, hogy a két olaj közt ekkora különbség lenne.
  15. Fori23

    Motor

    Kérdéses ugye, hogy a műszer és a jeladója mennyire pontos. Végülis, ha visszamegy 90 fokra, akkor elvileg jól működik. Nekem még a gyári termosztát van benne, műszer szerint úgy működik, hogy hidegindítás után felmegy 96-ig, innen visszaesik 92-re, ha hidegebb van kint, akkor kicsivel 90 alá, de visszamegy 92-re, nyáron e fölé
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.