Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

SZaB

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    232
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    szabhun@yahoo.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kecskemét

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H Caravan Cosmo 1.7 CDTI
  • Város
    Kecskemét

Legutóbbi látogatók

2.470 profile views

SZaB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Én használtat nem vettem volna, mert ki tudja mennyit futott. Vidd el egy márkaszervízbe és nézesd meg, hogy mi lehet a hiba. Ha megvan és nagyobb összegű árajánlatot kapsz rá, akkor fogod magad és nem kéred. A hiba feltárást meg kifizeted, de legalább tudod mi a baj, lehet-e szerelni vagy csak csere.
  2. Gyárit vettél motorkód alapján? Nálam csere óta tökéletes, ott valami más gebasz is lehet.
  3. Nekem igaz nem corsa, hanem H astra csinálta ugyanezt. Eleinte elmentem vele 100-200 km-t is gond nélkül, de utána már csak 30-40-et és végül lépten nyomon megállt. Ahogy bemelegszik a motor fals jeleket küld és ezért nem tudod indítani mikor egyszer leállt. Cseréld ki más nem segít.
  4. A búrán milyen jelölést fog találni a rendőr ha megállít? Ha nem karácsonyfaként világít az autó, miként is jutunk el a motorháztető felnyitásáig? Felnőtt emberek vagyunk mint mondtad! Nekem is ledes a rendszámtábla világítás amióta megvan a kocsi. A helyzetjelzőmet az avatarban látod. Rengeteget megyek az egész országban, ebből kifolyólag számtalan közúti ellenőrzésen vagyok túl és 3-4 mondatban lezajlik az egész: 1,Jó napot! Közúti ellenőzés.. 2.Papírokat kérem. 3.Köszönöm. További jó utat! Nagyon át kell alakítanod valamit a kocsin, hogy az legyen a legnagyobb gondja a rendőrnek, hogy milyen izzó/led van a lámpatesten belül.
  5. Ez mind akkor lenne igaz ha szinben és fényerőben eltérne a gyári megoldástól. Amíg a rendszámtábla világítás nem kék, sárga, zöld vagy piros addig semmi gond. Ugyanez igaz a helyzetjelzőre is.
  6. Az elején gyengébbnek érzed a féket hiszen új mindkét alkatrész(tárcsa+betét), de bekopnak rövid időn belül. A gyárinál amúgy nincs rosszabb (saját tapasztalat) :) Ha nem javul a helyzet, akkor amennyiben a szervízköltségben benne volt a fékrendszer átnézése és a hosszú pedálút korrigálása akkor 1-2 napon belül visszaviheted, hogy javítsák a hibát, mert fizettél érte. Innentől az ő saruk.
  7. SZaB

    Egyéb csevegés

    Én közel negyed tankkal kaptam meg az autót persze akkor nem ez volt a legfontosabb. Mivel sokat megyek volt már párszor, hogy "ezzel még hazaérek és majd az otthoni kúton tankolok". Ilyenkor láttam nem egyszer fekvő mutatót és a bc-n 0-5km közötti megtehető távot :)
  8. SZaB

    Egyéb csevegés

    Cipőtalp méretétől is függ. Nálam éppen ma villant fel és a bc szerint 125km van hátra(legyen 100 mert hazudik néha). Villogni 50km alatt szokott.
  9. Szervízben megcsinálják és az biztosan megfelelő lesz. Én 2 évente valamelyik szervíz alkalmával odabigyesztem a listámra, hogy fékfolyadék csere és kész. Ilyenkor pluszban átnézik a betéteket és tárcsákat is. Pontos összegre nem emlékszem, de jelképes ahhoz képest milyen komoly baleset lehet a rossz fék hibájából. Ha elhozom az autót akkor megy egy vagy két teszt, ami után persze lehet szedegetni a padlóra repült cuccokat. :P Amúgy több szerelőtől is hallottam, hogy alkalmanként kell is vészfékezést csinálni, mert a sok lámpás lassulásokkal ahol éppen csak benyomva tartja az ember a pedált nagyon elselymesedik/simul a tárcsák/betétek felülete. Ekkor kezd el a 3-4 millás autó fékezés közben úgy nyikorogni, mint az 1200-es zsiguli.:)
  10. Sziasztok. Tegnap megpróbáltam kitakarítani a pillangószelepet hátha "meggyógyul" egy kis időre, de persze nem tette pedig csillog-villog :P Viszont ehhez kivettem az akksit amit utólag kicsit bánok, mert ma észrevettem, hogy eltünt a klíma panel világítássa és nem is jelenik, meg semmi opció a kijelzőn. Valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet? Akksimat cseréltem pár éve, de akkor ilyen nem volt. Az, hogy elfelejti a beállításokat az természetes, de hogy egy konkrét panel eltünjön a kijelzőről illetve inaktívvá váljon?!
  11. Benzinestől szép teljesítmény 50-nél az 5. fokozat csoda, hogy nem fullad a motor. Nekem a dizelnél 2-es 40-ig, 3-as 60-ig, 4-es általában 80-90-ig, 5-ös 130-ig utána jöhet a 6-os. Ez normál használat mellett értendő és max 2000-2500-as fordulat mellett. Alkalomadtán természetesen kikormolom a rendszert:P
  12. Nekem egyértelműen a melegedéssel összekapcsolható volt a hibajelenség megjelenése. Addig rövid utakat tettem meg vele és ha netán járó motorral álltam meg egy címen (mert sajnáltam volna sok indítózást) akkor volt, hogy leállt, de indult utána. Furcsálltam, de gondoltam biztos csak "rosszul lett beindítva" az előző címen :P Aztán jött ez a hosszabb út (565 km) és eleinte csak 2x állt meg alattam aztán hazafelé kb már 10x. A utolsó pár kilóméteren már bevetettem a fűtés maxon, 5-ös ventillátorállásban. Persze annyit ért mint halottnak a csók, de arra elég volt hogy nem kellett tréler vagy ismerős, hogy hazahúzzon. Amúgy olasz fórumon olvastam még ott debrecen belvárosában, hogy ez lehet a gond.
  13. Ez a jeladó nálam is okozott fejtörést :P Kecskemétiként debrecen belvárosában kicsit ideges lettem, amikor leállt a lámpánál az addig szépen működő kocsi. Mint kiderült a bemelegedett motornál kezd el fals jelet küldeni, aztán ha az átlépi a tűrési határértéket akkor leállítja a motort a megibásodás/ további problémák elekrülése végett. Ha hült a szerkezet, akkor simán indult és ment (egy darabig) :) Kb. 30e -ből megvolt gyári alkatrésszel szerelőnél.
  14. Szintén 1.7 cdti tulaj. Nekem 210e km után sem hangos a motor kivéve hidegindítás után közvetlenül. Ha vár az ember elindulás előtt egy vagy két percet akkor hallani, hogy szépen elhalkul, de természetesen megmarad a "kerregő/kattogó" hang csak finomabban csinálja. Menet közben nekem halkabbnak tűnik a benzinesnél, mert ugye azt forgatni kell ugyanazért a teljesítményért. Ez természetesen normál használat(nem versenyautó hiába gyorsul szépen anyomaték miatt) és a csereperiódusok betartása mellett működik. u.i: a ford dízel valóban brutál, nálunk is van transit connect és hallani már messziről ha jön-megy vagy indul :P
  15. Hát nálam a világítással csak növekszik a pára, mert a bejutott víz alapból a búra alján cseppekben látható, de hosszabb világítás után a fél búra "ködbe" borul. Ha lekapcsolom a lámpát akkor ugye hűl és szépen visszacsapódik a búra aljára. Szóval ez egy szép körforgás amíg ki nem bontom és ki nem szárad. A gumiharangot megnéztem mosás után is rögtön nem-e az mozdult el, de az a helyén volt rendesen. Csak akkor hol jutott be a víz, ha minden a helyén? Ha nem lesznek ilyen csapadékos napok kipróbálom a gumiharang levételét.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.