Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chief18

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

749 profile views

Chief18's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 1.4 Twinport Z14XEP motorkód 1 MFt alatt nem adom el. Ha nem megy el, akkor jövőre a gyereknek adom, ha meglesz a jogsija.
  2. Sziasztok! Az alábbi képeken látható Astra G eladó. http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_8_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/161011/Astra_9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képek egyelőre komolyabb takarítást, polírozást, szilikonozást mellőzve készültek. 95753 km, 2006 júniusi üzembe állítású. Az utóbbi 5 évben gyak. alig futott (a céges kocsi miatt). Az első három évben az Opel Tóthnál szervizeltettem (ott vettem) 59350 km-ig.. Azután az előírás szerinti km-nél voltak az olajcserék és a szűrőcserék. Legutoljára idén májusban a műszaki előtt. Első ablakemelő, manuális klíma, első légzsákok, váltózár, hangszórók az első ajtókban, központi zár, riasztó, ABS, motoros tükrök. hátul sötétített üvegek. Gumik nagyon jó állapotú 185/65/R15 Semperit-ek. Adok hozzá 4 db. alig futott, felnire szerelt téli gumit. Műszaki 2018. májusig.
  3. A korábban eladónak hírdetett Astra G természetesen 2006 májusi. A spindoctor által kiemelt dolgok meg tények.
  4. Sziasztok! Lenne egy 2006 májusi Astra G 5 ajtós eladó. Kék színű, 95 ekm (garantált, de meg kell néznem pontosan mert a feleségem használja). az utóbbi 4 évben kb. 2 ekm-t futott. (Kaptam egy céges autót és a feleségem használta bevásárolni ) Most megveszem neki a cégeset... Nem garázsban tartott (lakótelep), vezérlés és kapcsolódó cuccok még nem voltak cserélve. 4 téli gumival. 2016 májusban műszakiztatva. Manuális légkondi + váltózár, + központi zár, riasztó + Sony mp3 CD lejátszó A szellőzésben valami ciripel, valami csappanytú az okosok szerint. A csomagtartó zárban valami műanyag bizbasz elkopott, de központi zárral zárható. Ha valakit érdekel : 70 375 7616
  5. A hivatkozott post képeit honnan lehetne elővarázsolni?
  6. Még annyit, hogy egy darabig lehet még így járni vele anélkül, hogy valami gajra menne?
  7. Köszi a választ! Még három láma kérdés. Tudom ezt egy viszonylag jól felszerelt (akna, szerszámok) garázsban magam szerelni? Hozzáférhető a cucc anélkül, hogy atomjaira kellene szedni a kocsit? Ha igen, akkor az alkatrészboltos érteni fogja, hogy a "levegőkeringtető csappantyú tengelye" kéne, vagy van erre pontosabb leírás?
  8. Sziasztok! 2006-os 1.4 -es Astrám van. A gyujtás ráadása után a műszerfal közepe, jobb oldala mögül folyamatos, halk zúgás hallatszik. A motortérben fülelve nem hallom, csak az utastérben. Olyan a hang, mint amikir egy csapágyas ventillátor zümmög. SzellőztetésL és légkondi kikapcsolás után is folyamatosan hallatszik. Tapasztalt valaki ilyet? M?i lehet az oka?
  9. Az biztos, hogy a leeresztett meleg olajban nem láttam nyomát a szűrő maradványainak. Olajszint: inkább 2-3 mm max. felett.
  10. Sziasztok! Hétvégén megvolt az olaj és szűrőcsere. Az egy éve vett olcsó/utángyártott olajszűrő kivételekor csodálkozva tapasztaltam, hogy a papírszűrő henger alsó fele gyakorlatilag eltűnt és csak az alsó perem maradt meg. Ez mennyire jellemző? Lehet gond abból, hogy némi papírszűrő darab került a motorba? Egyenlőre most is egy olcsó cucc van benne, de már vettem egy GM szűrőt is. Durván 3,5 L olajat nyomtunk bele, de ezzel is a nívó felett jelez a pálca. Ez mennyire gond? Üdv,
  11. Köszi a gyors választ. Az a gond, hogy hétvégén vidéken szétszedjük a kocsit és akkor már nem tudok fékbetétet venni. De ha azt mondjátok nagy a valószínűsége az elhasznált fékbetétnek akkor inkább veszek holnap. Pont ilyen gyertyát ajánlottak a Müller Opelnél. Csak azt nem tudom a szervizben cseréltek-e már gyertyát az első 3 évben.
  12. Sziasztok! 5 éves Astra G-m van, 87.000 km-rel, Z14XEP. Az éves szervizre készülök: olajcsere, szűrőcserék. Két kérdésem lenne az első elég problematikus a második csak érdeklődés. 1. Kb. 1 hónapja enyhe balra kanyarodáskor fémesen súrlódó hangot kezdett el kiadni a kocsi bal eleje. Azóta a hang egyre gyakrabban és egyre hosszabb ideig jelentkezik. A kormány megmozgatásával illetve a fék megpöccintésével a hang megszüntethető, de a legközelebbi elinduláskor illetve egy lassabb haladáskor, kanyarodáskor most már gyakran visszatér. A fékkel lehet valami probléma? Elkopott a fékbetét? Fékezéskor a kormány nem húz, a fékhatás rendben lévőnek tűnik. Az első fékpofák, ha jól emlékszem 2 éve voltak cserélve kb. 55.000 Km-nél. Akkor a féktárcsák meg lettek szabályozva. 2. Az első három évben szakszervizbe vittem a kocsit, de nem emlékszem, hogy gyertyacserét csináltak volna. (Persze lehet, hogy volt, én külön nem kértem.) Szakszervizben cserélnek gyertyát az első 3 évben? Mikor érdemes a gyertyacserén gondolkozni, ha egyébként a gyújtással nincs gond? A gyári GM gyertyákat (kék Genuine GM dobozos) érdemes belerakni? Előre is köszi.
  13. Köszi mindenkinek: láncos, téma lezárva. Tavasszal csak a szokásos rutinszerviz.
  14. Hopp, közben meg is jött a válasz. Na akkor a találós kérdés: ha a gyári szervizkönyv a vezérműszíj cserét 6 évhez vagy 90.000 km-hez köti, akkor egy 5 éves 82.000 km-t futott kocsin érdemes-e láncot cserélni? :lol:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.