Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

frewulf

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    27
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

frewulf névjegye

  • Születésnap 1980-05-28

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Viharsarok

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G 1.6 16v XEL (1999)
  • Város
    Kunágota

Legutóbbi látogatók

1.228 profile views

frewulf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nálam most nem is annyira az EGR hiba(kód) a fontos, hanem az, hogy miért állhat le a motor, ha benyomom a kuplungot...? A takarítást én is kb. így végeztem, nem is jön a hibakód. Az autó megy szépen, csak néha leáll kuplungolásnál és ez az idegesítő. És igen, ennél a motornál nem segít a levakolás/félrefordítás, mert ugyanúgy nyomja a hibakódot. Hallottam már olyat is egyébként, hogy valaki "újraprogramozta" az ECU-t. Másik, újabb motor programját kapta meg, amiben már nincs EGR szelep, így azt gond nélkül ki lehetett iktatni...
  2. Sziasztok! Most takarítottam meg az EGR szelepet, mert már dobta a hibajelzést a műszerfal, ha motorfékkel lassítottam, vagy üresben gurultam vele. Azóta megint jelentkezik a lefulladás, ha benyomom a kuplungot. 50 km alatt vagy 6x észrevettem... Szoktam pörgetni a motort néha, hogy tisztuljon a rendszer. Erő van "bőven", nem szaggat, nem hörög, csak leáll... Tipp valaki, hogy mi lehet a probléma? X16XEL Köszönöm előre is!
  3. Sziasztok! Vezérlés csere előtt állok (azazhogy csak toporgok, mert nem tudok olyan szerelőt, aki ne akarna lehúzni és rá is ér...), X16XEL motorkódú, klímás astrámnál. Milyen cuccot ajánlanátok, ami jó minőségű és ehhez még elérhető árú is? Vízpumpa csere is lenne. Arra gondoltam, megvenném én a dolgokat, és kérnék ajánlatot pár embertől... Köszönöm!
  4. Megvan a hiba... A 4 henger injektora sz*r. Esetleg nem tud valaki a környékén használtat? X16XEL '99-es.
  5. X16XEL. A trafóhíd jó, a gyertyák is... Nekem is a szelepszorulás a gyanús... Indításkor mintha minden rendben lenne, rá 1 mp-re kivillan a jel és elkezd kihagyni az egyik henger, nagyon here lesz a hangja is... Nem igazán tudom, mi lenne a kopogás alapjáraton, olyan szar lett a hangja, hogy csak azt hallom...
  6. Sziasztok! 0352 és 0354-es hibakódodt olvastam ma ki a jószágból, és olyan, mintha nem menne 1 henger... Nem tudja valaki véletlenül mit jelent a két kód? Trafóhidat cseréltem benne (havernak ugyanilyen gépe van) azzal is produkálta a kódot (meg a hibát is), viszont az övében nem... Köszi!
  7. Sziasztok! Nem tudom mennyire klíma gond ez, de azért leírom... Ha üzemmeleg lesz a motor, nem kapcsol be a szellőzésem, illetve csak nagyritkán... Ha klímát is kapcsolok (és esetleg elindul a levegő) nyikorgó, nyöszörgő hang hallatszik a szellőzőből. Autószerelő megnézte, állítólag cserés a cucc (pollenszűrő melletti ventilátor), nem javítható... Valóban így van, vagy esetleg van valakinek egyéb ötlete a cserén (50e) kívül? Bontóból is rizikós, nem? Köszönöm!
  8. Sziasztok! A (gyári) riasztóm úgy döntött, hogy meghülyül... Rá sincs adva a risztó (egy katt - elvileg csak központi zár, ablak felhúz) fogja magát és éjszaka beriaszt. Nincs állat az utastérben, megnéztm többször is. Az akksim nincs túl fényes állapotban, néha a télen be kellett bikázni, de a risztózást csak most kezdte, 1-2 hete, mikor már azért viszonylagos jó idők voltak. Lementem, leállítottam és beindítottam, pöcc-röff, úgyhogy szerintem az akksi is kiesett a hibalistáról... Valami ötlet valakinél? Köszi!
  9. Igen, nekem Delphi kellene, de az új veszett drága, használttal meg nem akarok szopni fél év múlva... Na még meglátjuk... Köszönöm a tanácsokat.
  10. Sztem ez ugyanaz, mint amit én én írtam, csak drágább... Lehet maradok a Beru-nál 21000-ért...
  11. Üdv! Megvennétek egy új trafóhidat 15900-ért, ha ez lenne a "márkája"? "GM 19005212 Made in France" Nem nagyon bízom a france-okban... Vagy inkább egy Beru 21000-ért?
  12. Üdv! Ha valaki még emlékszik rám és a problémámra... Iszonyú rángatás minden erősebb gyorsításnál; műszer szerint 2-es és 3-as hengerben gyújtáskimaradás... A megoldás a gyertya+trafóhídcsere kombó volt. A trafóhíd a sógoromé, úgyhogy ha valaki esetleg tudna olcsón, új trafót, kérem jelezzen! Apropó, találtam 21e-ért Beru-t, de a gyári az Delphi, illetve van még 16e-ért valami nóném, de az gyanús... Van-e valakinek a már említett Beru trafója, vagy esetleg hallott-e már róla (vezérlésben nem rossz...) valaki? Köszönöm a figyelmet, kérdés esetén az irodámban megtaláltok!
  13. Naszóval... Gyertyacsere megvolt (kapott 4 db 4 pólusú GM gyertyát). Az AGR szelep letakarva, hogy ne zavarjon... Kapott egy kis Spurit, meg normális benzint (NEM MOL-os). Már nem rángat annyira, de ha bemelegszik előfordul... (hidegen egyáltalán nem rángat) Ja, azér' volt gyertyacsere, mert a "műszer" a 2. és 3. hengerben gyújtáskimaradást észlelt, valamint észrevette, hogy le van takarva az AGR, de azt lesz*rom... Még a gyertyacsere előtt próbáltam egy (állítólag) 200-300 km-t futott trafóhidat, ami hidegen ismét jól teljesített, de amint bemelegedett, úgy megcibálta a kocsit, hogy megrándult a májam... A fojtószelep-alapjárati motor-vákuumcsövek kombó szerdán lesz esedékes. Amint megtudom mi a vétkes, megírom, hátha valakinek ua. lesz a gondja... Üdv!
  14. Sziasztok! Egy ideje 1000-3000 fordulat között rángat az autóm (99-es X16XEL). Azt hittük (mivel ezt írta hibakódnak), hogy AGR szelep hiba. Kitakarítottam/levakítottam/kicseréltem egy kölcsönkapott új szeleppel, de ugyanúgy rángat... Gyújtótrafó? Gyertyák? Ötlet valakinek esetleg? Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.