-
Hozzászólások
228 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
jezus80 névjegye
- Születésnap 1980-06-24
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Debrecen
MOTE klubkártya
-
Város
Debrecen
jezus80's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szerintetek normális dolog az, hogy akksi töltésekor a töltő analóg kijelzőjén a mutató kb.6-8 óra hossza alatt kb 1 mm-t mozdult? (Nem szélső helyzetből, hanem 0-6os skálán kb3,5-nél. Az első 1 óra alatt 4,5-ről felment 3,5-re aztán azóta is ott rostokol.)
- 2.572 válasz
-
Szerintetek normális dolog az, hogy akksi töltésekor a töltő analóg kijelzőjén a mutató kb.6-8 óra hossza alatt kb 1 mm-t mozdult? (Nem szélső helyzetből, hanem 0-6os skálán kb3,5-nél. Az első 1 óra alatt 4,5-ről felment 3,5-re aztán azóta is ott rostokol.)
-
Sziasztok! Olyan gondom adódott, hogy ma reggelre az akksim lemerült. Nem tökig, mert a visszajelző lámpák még pislogtak, de forgatni már nem volt ereje. Akksi ki, feltölt, visszarak. És az igazi gond csak most kezdődött. Indításkor alig indult be a motor, de utána szépen ketyegett. Gondoltam: á ez biztos csak az első nyögve nselős indulás, majd megy ez jobban is. A többi próbálkozás azonban egyformán nem volt sikeres. Olyan mintha a motor beindulna, de kb csak 500-as fordulatot produkál (motorhiba visszajelző lámpa ég). Egy nagy gázfröccs aztán beáll az alapjárat rendesen a lámpa meg kialszik. Lehet oka, ha egy kicsit oxidált a saru?
-
Hali! Az lenne a kérdésem, hogy milyen teljesítményű akku kellhet a masinába (2.2 benzin 147LE)? Az a gyanúm, hogy ami jelenleg benne van az csak az eladás előtt lehetett beletéve.(60Ah-ás) A leírásban nem találtam meg. Az akku pedig az utolsókat rúgja. Kissebbet nem akarok véletlenül sem venni, a nagyobb pedig csak többletköltség lenne. A válaszokat köszi!
-
Találtál valahol felírva valamilyen 4 számjegyű kódot?: A találomhoz elég kevés a 10 próbálkozás. Ja és számíts arra, hogy egyre többet fog várakoztatni a sikertelen próbák után! Először csak pár 10 mp-et, de a végén már pár órát is várathat, hogy újra próbálkozhass. Sok sikert!
-
A jó hír az, hogy visszafele számol és a még hátralévő próbálkozások számát mutatja! :icon13:
-
A leírat szerint valamilyen kártyán (RADIO PASS) kellene rajta lennie, de ez nekem is hiányzik. De legalább akitől én vettem, az beleírta a rádió használati útmutatójába a kódot. Ha nincs meg akkor azt írja az útmutató, hogy: "A 10. téves kísérlet után a rádió reteszelődik. Ekkor saját költségére cseréltesse ki a készüléket egy hivatalos Opel márkakereskedésben." De szerintem egy ügyes műszerész is megoldhatja a problémát. Persze mindenek előtt alaposan lapozz át minden papírt, hogy valahova nem írták-e fel!
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
jezus80 replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
A fenti facebookos oldalon láttam kb. 2 perce. Ha esetleg valakinek jól jön: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/opel_z19dth_szivosor -
Az enyém 2.2-es benzines, sedan. Benne van a BC ezért az ablakmosót-törlőt kapcsoló kar infógombos, tehát onnan tudom kapcsolni a kijelzőn az adatokat. Így a második kérdésedre az a válasz, hogy létezik ilyen kar, és igen szükséged lesz rá, hogy vezéreld a BC-t. Egyébként ha jól tudom a legtöbb computer az ECU-tól (motorvezérlő) veszi pl a fogyasztási adatokat, amit meg nem azt jeladóktól. Szerintem nem minden vectra jelez vissza, ha kevés az ablakmosó folyadék, így ez is csak program kérdése lehet. (De ezt csak tippelem.)
-
A szívem vágya nekem is egy GTS lett volna, de persze ezt sem bántam meg! Jó áron volt, jó állapotban, kevés km-el. Van pár apró bosszantó problémája, de hát csak nyolc éves már! Majd apránként szépen rendbeszedegetem. Nekem a rekord fogyasztásom 10,2 volt városban, de nagyon odafigyelve a takarékosságra. Országúton meg kijövök 6-6,5-ből (klíma nélkül) :D :icon13:
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
jezus80 replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Ha mindenképp a nagy teljesítmény számít akkor OPC vectrát keress! Ha nem szánsz rá annyit, akkor a hagyományos tuning módszereknél maradhatsz. (chip, direkt szűrő, kipufogó rendszer átalakítása...) Sok kicsi sokra megy! ;) -
Az enyém egy 2004-es 2.2 benzines 147 lovas sedan. Elegance felszereltségű. Eddig egy álom vele az autózás! Iszonyat erő van benne. Nem érzi a teltházat sem. Városban is jól tudtam lakatni eddig 10,4-es átlaggal. Országúton meg 6,6. Az előző kocsim szintén vectra volt 91-es A vectra 1.8 benzin 90 paci.Ahhoz hasonlítani sem lehet. Mindazonáltal az is egy nagyon jó kis kocsi. Dízelek esetében fórumokon a legtöbbet a kettős tömegű lendkereket emlegetik. Általánosságban pedig a futóművet és alkatrészeit érdemes górcső alá venni. Az enyémben 114 e km van, de 170-200 közötti kiváló állapotú példányokat is láttam már. Persze ez már a gazdájától függ. Ha időd engedi érdemes vectra fórumokon az előzményeket bogarászni. Ott sokmindenre rá lehet még bukkanni.
-
Pár hete vettem én is az enyémet! ;) Amit mindenképp javasolnék, hogy minden létező extrát próbáljatok ki ami benne van. Ja meg a pótkulcsot is!
-
Igen. Minden teljesen rendben "üzemel".
-
Voltam hibakód olvasáson egy ismerősnél. Neki nem gyári opel szoftver van, hanem valami általános program, de az semmit sem látott. Annyit mondott a srác lehet, hogy a gyári szoftver többet látna, de ha valami komolyabb vezérlő ment volna ki azt valószínűleg ez is kidobta volna. :icon11: