Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

timoboy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    137
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

timoboy last won the day on Június 27 2018

timoboy had the most liked content!

timoboy névjegye

  • Születésnap 1983-07-08

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra GL 1.4/16V
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

1.708 profile views

timoboy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Sziasztok! Gondoltam megírom, hogy megjavult a kicsike... Hátha másnak is segítek ezzel. Szerencsére volt alkalmam kipróbálni egy másik gyújtás trafót, mert én erre gyanakodtam. Pár km megtétele alatt sem jelentkezett a fenti hiba, így hát vettem egy trafótm valamint új gyertyákat. Azóta is (5. napja) rángatás nélkül autózom.
  2. Hát a lambdaszondát is kizárnám... 1 éve cseréltem eredeti cuccra... Remélem nincs igazad... Ezt a gyertya cserét akkor tényleg meg kellene ejteni...
  3. A gyertyákban nincs 40 ezer km. Gyári GM gyertyákat tettem be akkor, egy pólusút. Amikor az EGR-t takarítottam, megjárattam, látszólag nem szorult. Ez hogy derül ki, hogy akkor most valóban az lehet-e a bűnös? Csak ennek is a cseréjével?
  4. Sziasztok! Első sorban Győriek, illetve Győr környékiek segítségét kérném. Sajnos 1-2 hónapja rángat az autóm. Gázadáskor ugrik egyet, 1-es, 2-es, illetve néha 3-as fokozatban is. EGR szelep nem lehet a ludas, ugyanis ha lehúztam (igaz ekkor világított a hibalámpa), ugyan úgy rántott egyet-egyet az autó. Klíma használatkor még erőteljesebben csinálja. Most jövök egy szervizből, ahol csak a hibakódot olvastattam ki. Természetesen nincs semmilyen tárolt hiba. Ott a szaki azt mondta, hogy cseréljek gyertyát. Ok, szomszéd utca, Opel alkatrész bolt. Elmondtam a hibámat, és mondta a srác, hogy ez bizony trafó gyanús. Nos, sajnos nem megy annyira jól, hogy minden szíre-szóra cseréljek egy több, mint 30 ezres alkatrészt, ami nem is biztos, hogy megoldja a hibát. Ebben kérném a segítségeteket, hogy esetleg valakivel tudnék-e cserélni egy pár kör erejéig egy gyújtó trafót? Tényleg 1-2 km elég lenne, szerintem azonnal kiderülne. Bízom benne, hátha valaki tud segíteni. Köszi előre is.
  5. Értem. Szuper ez a ketyere... De ahogy kerestem, hogy hol lehet ilyet venni, az ebay-en kívül eddig nem nagyon jutottam el máshova. Pedig ez így tényleg egyszerűbb lenne. Esetleg valami "közelebbi" beszerzési lehetőséget tudsz?
  6. Sziasztok! Az EGR szelepet szeretném "megszüntetni". Ugyebár ha csak lehúzom a csatlakozót, akkor világít a hiba lámpa. Tud nekem valaki segíteni, hogy az ECU-ban "unknown" módba kapcsolja? Győr környékén esetleg valaki? Köszi előre is.
  7. Igen, váltás után tapasztalom, de váltás után kb 3-4 mp múlva. Pillangót tisztítottam (a helyén), egr-t nemrég. A MAP szenzort hogyan tudom tisztítani? Hibakódot nem néztem még.
  8. Sziasztok! Próbáltam választ keresni a problémámra itt, visszaolvasva, de sajnos nem találtam. Problémám, hogy az autó (főleg közel az üzemi hőmérséklethez) gázadásra egyet-egyet rángat, "megugrik". 1-es, 2-es sebességfokozatra kapcsolva veszem észre. Mi lehet a baj? Ha jobban visszagondolok, ezt tavaly is csinálta, főleg a 2. fokozatba kapcsoláskor, de kizárólag akkor, mikor ment a klíma. Most klíma nélkül is ez van... Tudtok valamit javasolni, hol keressem a hibát? Köszi
  9. Sziasztok! Végre sikerült pontot tenni arra bizonyos "i"-re... A megoldás: vettem a bontóba egy gyári generátort.. Láss csodát, a fenti hiba megszűnt, tökéletes minden. A gyári generátor (ha segít valakinek): Bosch, 14V, 100 A, ZP jelű.
  10. Sziasztok! Nincs esetleg valakinek egy képes leírása a generátor levételéről, illetve felrakásról? Gondolom nem lehet annyira bonyolult, bár még nem csináltam ilyet.
  11. Pont ez az, hogy a generátort most cserélték. Ez után lett a fentebb említett hiba...
  12. Ezt most a napokban fogom megtenni... Elviszem, és megnézetem. Szerinted lehet, hogy akku probléma lenne?
  13. Egyikőtök sem tapasztalt hasonló hibát? Remélem megint nem egy kirívóan egyedi problémával állok szemben...
  14. Készítettem reggel egy videót: Ez lenne az. Látszik, hogy mikor először ráadom a gyújtást, egyet villan a töltésjelző. Ha ilyenkor indítom az autót, a szervó csak később indul. Viszont ha nem villan (tehát újból gyújtásra teszem), akkor viszont a szervóval semmi probléma... Hol lehetne kezdeni a hibakeresést?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.