-
Hozzászólások
24 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
musspici névjegye
- Születésnap 1977-11-15
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Érd
-
Érdeklődés
Aikido, autózás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Corsa Swing (C12NZ)
-
Város
Érd
musspici's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Mert a második szám az olaj meleg oldali viszkozitása, 100 Celsius fokon. Ha ezt a számot csökkented, akkor az azt jelenti, hogy az olajad hígabb lesz üzemi körülmények között. Az első szám csak a hidegindításnál játszik szerepet, ill. a motor üzemi hőmérsékletéig. Ha az aktuális olajat csipegeti a motor, akkor inkább a meleg oldali viszkozitást kell növelni. Vagyis ezt a Te esetedre vetítve: az 5W30 már híg bele(bár néhány deci 1000km-ként bele is férhet, egyéni tolerancia kérdése), az 5W40 pont jó mert nem eszi. Ahogy fentebb írták, az a fontos, hogy az adott olaj minden esetben teljesítse, vagy túlteljesítse a gyári előírásokat! :lol:
-
Nyugodtan járjál csak 5W40-es olajjal, amíg nem eszi. Sokkal jobb a motorodnak, mint a 10W40. Akinek más a véleménye, annak tudom figyelmébe ajánlani a következő oldalt, ahol eloszlatják az olajokkal kapcsolatos tévhiteket. :http://olajinfo.hu/
-
Halkan megjegyezném, hogy az NKH a rendőrséggel karöltve fokozott akciót folytat az utólagos xenonok ellen. (forrás: BRFK-s ismerős) Elsőre "elméletileg" csak figyelmeztetnek (ha jó napjuk van) egy bírság kíséretében, vagy ugrik a rendszám és a forgalmi utolsó szelvénye, és kötelező NKH-s szigorított vizsgával lehet vissza szerezni :rolleyes: Másik fórumon, már pár kollégámat érte közvetlen intézkedés, tehát a hír nem kacsa! :D
-
Tudja valaki, hogy létezik-e Opelekről olyan interneten elérhető adatbázis, ahol alváz és motorszám alapján rá lehet keresni az autóra? (gyárt.év, hely ilyesmi) :rolleyes:
-
OOOPS! :lol: Igazatok van, de ez csak a motor. A fent felsorolt motorok teljesítményéhez mennyire ideálisak a fékek és a futómű? Na, mindegy. Nem akarok vitát generálni. Tapasztaltabbak vagytok ezen a téren. Én meg, mint már említettem nem vagyok az a tuning őrült. :P
-
Nem-nem! Semmi ilyesmi, csak egy másik fórumon felvetődött a kérdés. Próbáltam az ott lévőknek segíteni. :lol: Nekem elég az, ami benne van. Én azt az elvet vallom, hogy amíg van egy adott típuson belül nagyobb motor a palettán, addig nem építek, tuningolok, hanem megveszem a nagyobb motorral szerelt gépet. Tuning alapnak nem hiszem, hogy a B Corsa az ideális. :lol: (Ha mégis hozzá nyúlnék, akkor inkább az 1.7 D mocit tenném bele.)
-
Mi a különbség a két motor között: X14XE és Z14XE?
-
Az lehet, de ez már benne van, szóval nem nagyon szeretném kivenni, és egy újat beletenni. :rolleyes: Max marad a kulcsos központi. :blink:
-
Igen, ezt találtam. :rolleyes: Mivel roppant egyszerű szerkezetről van szó, én úgy gondolom, hogy egyszer az egyik, egyszer a másik szálon kap pozitívot maga a motor. Attól függően működik egyik-másik irányba.(tévednék?) A vezérlőből is két szál megy a riasztóhoz, tehát sejteném, hogy itt is a nyitás vagy zárás dönti el, hogy melyiken mit kap.(remélem érted, mire akarok kilyukadni :lol: ) Tehát adódik a kérdés, hogyha a riasztóból csak egy szál van ami modult vezérel, akkor ezt bebuktam??? :blink:
-
Köszönöm, írtam neki.
-
Még nem látom át a fórum olvasói szokásait, ezért itt is feltenném a kérdést, amit az Elekromos topicban(előre is bocs a flood-ért) :rolleyes: : Az autómban Gamma G501-es riasztó van. Most utólag szereltem bele központi zárat, ami elméletileg riasztó által vezérelhető.(van erre a célra két vezetéke) A probléma az, hogy nem találok semmilyen fórumon kapcsolási rajzot a riasztómról. Egy leírást találtam a vezeték színekről, de abból nem tudom kihámozni, hogy melyik vezérelné a kp.zárat. Lehetséges, hogy a riasztó nem képes vezérelni a kp.zárat? Örömmel töltene el, ha valaki tudna segíteni! Előre is köszönöm.
-
Az autómban Gamma G501-es riasztó van. Most utólag szereltem bele központi zárat, ami elméletileg riasztó által vezérelhető.(van erre a célra két vezetéke) A probléma az, hogy nem találok semmilyen fórumon kapcsolási rajzot a riasztómról. Egy leírást találtam a vezeték színekről, de abból nem tudom kihámozni, hogy melyik vezérelné a kp.zárat. Lehetséges, hogy a riasztó nem képes vezérelni a kp.zárat? Örömmel töltene el, ha valaki tudna segíteni! Előre is köszönöm.