Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

csecso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Komló

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra C 2.0 Turbo
  • Város
    Komló

csecso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szevasztok! Vectra C 2.0 Turbohoz keresek burkolatot ami a trafókat takarja! Esetleg ha valakinek van ilyen és nem adja el akkor az alkatrész száma is segítség lenne. Köszi!
  2. csecso

    Elektromos

    Sziasztok! Én is ledesítettem de forrasztgatások nélkül méghozzá boltban kapható ledekkel amik 1 az 1 ben belemennek az izzók helyére és el is férnek. Kb 1 délelőttöm ment rá és a gombok kivételével minden ledes. Bár én nem kizárólag a szépségre mentem rá hanem a praktikusságra (led 10x addig világít mint az izzó) és nem is a kék színt választottam hanem a "jég kék" szint ami szinte fehér és érdekes módon szürkére változtatta a kijelzőt ami így éjjel nappal kitűnően olvasható.
  3. Hi! Tegnap kicseréltem ezt azt és most már csak indulás után kb 5 sec kezd világítani a hibalámpa. Kiolvastam és azt mondja hogy " tápszivattyú feszültség ellátás" a relét kicseréltem de még mindig ez a hiba, valakinek tippje? Műszerfalba izzócserék is voltak azóta nem világít a km számláló. Nyugtató nélkül neki ne álljon senki. Ja meg a világítás kapcsoló is kivett az észből, izzó kicserélve teszem a helyére kivillan, de ahogy beljebb nyomom kialszik. Cseréltem üzemanyag szűrőt is, még gyári volt és nem gyengén ganés. 225 000 km-nél nem is csoda.
  4. Akkor tuti csere lesz mert semmi kedvem váltót cserélni, bár van 1 mechanikusom de tetszik ez az automata. Remélem tartós is lesz. Mi a tapasztalat nem tudjátok? Most vettem decemberben és 225 000 van benne.
  5. Azt a szűrőt nem elég kimosni? Utána néztem és azt írja hogy dexron II olaj kell bele ez a gyári. Ma villogtattam egyet és van baj bőven: légtömeg mérő és valami tápsziv. fesz. ellátás gondolom ezért nem akar mindig indulni bár ma produkálta a hibát pedig ment a tápsziv.
  6. csecso

    Fogyasztás

    Megvan! Istenkirály vagy! Sok hasznát veszem majd.
  7. Köszönöm a tippeket. Gyárit gondolom nem kapok?! Amúgy tudtommal 5 liter kell bele.
  8. csecso

    Fogyasztás

    Ez a kézikönyv érdekelne ha magyar mer németül egy kukkot se tudok. A fogyi télleg annyi nekem is.
  9. Igen világít! Ezért szabályoz le? Ha a féket egymás után rövid időn belül lenyomod akkor úgymond felpumpálod lehet hogy azért fog feljebb második lenyomásnál. Próbáld meg úgy hogy lenyomod vársz kb 1 percet majd ismét nyomod. Elvileg ugyan ott fog ha nem mechanikus a gond , pl szorul a csúszkád valamelyik nyeregnél, ha ismét lent fog akkor kopás, vagy betét vagy tárcsa.
  10. csecso

    Motor

    Sziasztok! Nem tudjátok hol találom véletlenül a kartelgázszűrőt? x20xev motorom van ami amúgy 5ezres fordulatnál leszabájoz valamitől, ez azért bosszantó mert automata és így nem vált el hanem csak dadog.
  11. Sziasztok! Nekem olyan gondom van hogy 5ezres fordulatnál leszabályoz, valamint néha gondol egyet és nem akar elindulni csak kb 10. re utána minden ok és ha leállítom és gyors újra akkor általába megint nem indul. Na ez mi lehet? Már kipucoltam az alapjáratit meg cseréltem a pillangó szelep érzékelőt meg trafót is cseréltem. Csak az egr van vissza, lehet az a hibás? Automata váltóba milyen olaj kell tudja valaki?
  12. ahogy kopik a betét egyre lejjebb fog a pedál menni
  13. a fékpedál mostanában fura dolgokat csinál. véletlenszerű mikor csinálja, viszonylag ritkán, egy 10km-es út alatt kb 2x fordul elő a következő: fékezéskor a pedál sokkal lejjebb fog mint a megszokott, a hatása ugyan olyan, rendesen fékez, viszont ha pl ilyenkor padlózok, akkor majdnem a végénél van a maximum fogása a fékpedálútnak. ilyenkor a frász jön rám, mert nyomom semmi, tovább nyomom semmi és csak a vége fele fog, de mondom, ugyan úgy rendesen fog. Ha járó motornál nyomok egy féket álló helyzetben, akkor bár erővel de le tudom nyomni ütközésik. Viszont álló motornál miután a fékrásegítő kikapcsol a normálisnak mondható 1/3-ig tudom lenyomni. Na ez mitől lehet? Ha levegős lenne akkor álló motornál is lejjebb tudnám nyomni pumpálva keményedne stb, nem? Buzerálva nem volt rajta semmi amúgy. kopott a fékbetét ezért megy lejjebb a pedál hiszen nagyobb utat kell megtennie a dugattyuknak
  14. Én most bemelegedés utáni alacsony fordulatszám tartományban, magasabb sebességi fokozatban lévő gázadásnáli rángatás mikéntjére próbálok rájönni.Kicsit mechanikus hibának tűnik, gondolok itt a kuplung és környékére.Nem szívesen szedném most szét, mert nincs sok kedvem hozzá.Ha ugyanez a gázadás magasabb ford.szám tartományban történik, vagy alacsonyabb sebességi fokozatban van a váltó, nincs gond.De nem járhatok állandóan úgy az autóval, mint egy Hondával...... :lol:
  15. Sziasztok! Én 1 új emberke vagyok az oldalon. Olyan kérdésem lenne hogy van egy x20xev Vectrám és nem akar elindulni, legalábbis nehezen utána minden ok bár néha megemelkedik az alapjárat. mi lehet vele?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.