Jump to content

piratson

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    68
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

piratson névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Város
    Keszthely

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Zala...
  • Érdeklődés
    Autók, motorok ....

Legutóbbi látogatók

1.063 profile views
  1. Természetesen. 3 db izzítógyertya van benne, egyenként 10 A áramfelvétellel. A készülék kb 60 fokos "víz"hőmérsékletnél kikapcsol, elektromosan nem terheli tovább a rendszert. Láttam 1-2 videót amiben -1 fok lég hőmérsékletnél 4-6 perc alatt elérte a rendszer ezt a meleget. Mértem a csövek hőmérsékletét bekapcsolt radiátor mellett, a fölső kb 5-7 fokkal hidegebb, így azt gondolom, az alsó ág a bemenő. Azért jó lenne, ha ezt valami hozzáértő is meg tudná erősíteni.
  2. Nekem most egy bárgyúnak tűnő kérdésem lenne. Melyik oldalon megy be a "hűtővíz" a radiátorba, a csap felől (jobb oldal) vagy a a másik oldalon? Ez azért érdekes, mert vettem egy fűtésgyorsítót, és azt a bemenő ágba kell bekötni. Ami egyébként zavar, a csap oldalán, a külső (motortér felé eső) csatlakozónál ereszt a csőcsatlakozás, de ha záródik a csap, ez a szivárgás megszűnik. Nekem ez így egy kicsit illogikus, és a bejövő víz útjával kapcsolatos elképzeléseimet is megzavarja. Egyszóval, a motortérben az 'alsó' vagy a "felső" vezetékbe építsem a szerkentyűt? Szeretném, ha olyantól kapnék választ, aki ezt tutira tudja, nem pedig aki csak gondolja hova lehet beszerelni. Előre is köszi!
  3. Pontosan ez az, de valami sok infót ez a fórum sem ad .... sajna. Érdekes, hogy a gyári javítási útmutatóban sem találtam róla egy kukkot sem, pedig gyári alkatrész, és valószínűleg nem a vitrinnek gyártották, hanem beépítésre. Tanácstalan vagyok.
  4. Sziasztok! Van egy gyári BEHR 37890 típusjelű, Astra G dízelekbe való elektromos fűtőtestem, csak azt nem tudom, hova kell beépíteni , és a rendelkezésemre álló javítási kézikönyvekben sem találtam semmit róla - állítólag ki van alakítva a gyári helye, és egyesek szerint a radiátor alá vagy fölé építették be . Tudna valaki segíteni, rajzzal, esetleg fényképpel és kapcsolási rajzzal? Előre is köszönettel!
  5. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ez utóbbi esetben látszana az olajfogyáson is. Tehát - bánatomra - a főfékhenger adhadta be meg magát? De mitől? Az alkatrész cserék előtt tökéletes volt.
  6. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sehol nincs látható olajfolyás, nem csökken az olajszint, és ahol ismereteim szerint ahol légteleníteni lehet, ott egy egy deka buborék nem jön. Gyakorlatilag le lett cserélve így a fékolaj, mert kb. 1 liter lett folyamatosan utána töltve. Viszont a munkahengerek majdnem kiestek a helyükről, így amikkor össz lettek nyomva, elég nagy mennyiségű olajat pumpáltak vissza a tartályba. Kb. 1 decit kellett onnan kiszednem.
  7. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sziasztok! Meglepő problémával találkoztam - legalább is számomra az. Elől-hátul tárcsás kocsimon tárcsák és fékbetétek lettek cserélve, mert iszonytatóan kopottak voltak. A fékcsövek nem lettek megbontva, mégis az új alkatrészek beszerelése után úgy viselkedik a fékrendszer, mintha nborzasztóan levegős lenne. A kerekeknél megtörtént a légtelenítés, de egy szikra buborék nem volt, a tünet maradt. Konkrétan, a fékpedál a pumpálásra felkeményedik, de ezután szépen lassan padlólemezig bemegy. Ezután újra felpumpálható és ismét padlólemez a vége. Mindeközben az olajszint láthatóan nem csökken. Merre keressem a hibát?
  8. Segítséget kérnék, hogy a tempomat visszajelzésénél a CC_LED "egységet" (aminek a 8-as lábáról hajthatnám meg a visszajelzőt) hol találom a kocsiban, és hogy néz ki.
  9. Astra G LEDezés

    Eredeti Opel izzó, csak ott tudsz venni ilyent, ahol eredeti alkatrészeket is árulnak. Más nem lesz jó bele!!! Bolttól függően 600-1000,-Ft :closedeyes: Azért vidd magaddal, mert van ahol gőzük sincs, mit kérsz - Én így jártam :wacko:
  10. A kütyüsz beszerzése csak rajta keresztül. Nem bonyolult: kiválasztod a neked megfelelő kijelzőt (típus / szín) , írsz egy megrendelő e-mail-t - pontosan feltüntetve, mit akarsz (lehetőleg az árjegyzék alapján), erre kapsz egy rendelés megerősítő levelet, amiben a Veramon banki adatai szerepelnek, a megadott banki adatok szerint utalod a pénzt, vársz a postára kb. 10 napot, és beszerelheted az új kijelzőt. Üdv:P.S.
  11. Nekem lassan fél éve van a járgányomban ilyen és tökéletesen műkszik. Ha többet meg akarsz tudni róla, akkor klikkelj ide: http://www.sosekopelclub.hu/forum/viewtopic.php?f=37&t=239
  12. Szíj jónak tűnik. Lehet, hogy a fesszabályzó, vagy a szénkefe és az alacsony töltöttség miatt nem megy az elektro-pneumatikus szervó?
  13. Sziasztok! Tegnap a következő hiba történt 2,0D Astra G-nél. Először szépen apránként elment a töltés, majd először rövid időre, majd egyre hosszabban, végül teljesen megszűnt a kormányszervó. Mi lehet a gond?
  14. Általános műszaki problémák!

    A hűtő rendszerem, még mindig rejtély. Megint a sapkánál megy a nedű a világba. Nem annyira, mint eddig, de megy. Arra már rájöttem, hogy levegős a rendszer, és az löki ki a hűtőfolyadékot, de azt nem tudom, hol a fenében van a légdugó, és miért nem jön ki automata légtelenítéskor. Hideg állapotban felnyomom a hűtőrendszer nyomását 1,3 bárra, és mit ad Isten a folyadék összenyomható lesz Vagyis gondolom, hogy nem a folyadék, hanem a levegő. Kb. 1-1,2 lter folyadéknak a helye nyomódik össze, és nem elfolyik (órákig áll nyomás alatt szivárgás legkisebb jele nélkül), mert amikor a nyomást "lenullázom" a folyadék mennyisége az eredeti szintre áll vissza
  15. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Nálam detto ugyanez a probléma!!!! A víz fogy, az olaj tiszta, a víz tiszta, a motor nem melegszik, és mindennek nincs látható nyoma, kivéve a tágulási sapkánál, ahol ténylegesen elmegy a víz ..... Én a következőre tippelek, de csak hétvégén tudom az elméletet gyakorlatra váltani. Amikor megvettem a kocsit, már akkor gond volt a fűtéscsappal. Nos nekem is tanácsoltak minden jót, így elkezdtem a a sor elején az ötleteket megvalósítani. Hűtő tisztítás. Nos ennek az lett az eredménye, hogy a csap végleg beadta az unalmast. Leengedtem kb. 8 liter vizet, a csap zárt, visszatöltöttem kb 6-7 litert. Azóta folyamatosan levegős a rendszer. Most jön majd a csap csere, és meglátjuk az eredményt. Remélem ez a gond, mert a motort megbontatni most nem lenne "kedvem".
×