Jump to content

piratson

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    70
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

piratson névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Zala...
  • Érdeklődés
    Autók, motorok ....

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra
  • Város
    Keszthely

Legutóbbi látogatók

1.152 profile views
  1. Megoldottam a problémát.
  2. Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy a motortól a radiátorig menő cső gyorscsatlakozóját hogyan lehet oldani. Lehet, hogy buta a kérdés, itt van előttem a csere darab, mégsem jöttem rá a nyitjára.
  3. Természetesen. 3 db izzítógyertya van benne, egyenként 10 A áramfelvétellel. A készülék kb 60 fokos "víz"hőmérsékletnél kikapcsol, elektromosan nem terheli tovább a rendszert. Láttam 1-2 videót amiben -1 fok lég hőmérsékletnél 4-6 perc alatt elérte a rendszer ezt a meleget. Mértem a csövek hőmérsékletét bekapcsolt radiátor mellett, a fölső kb 5-7 fokkal hidegebb, így azt gondolom, az alsó ág a bemenő. Azért jó lenne, ha ezt valami hozzáértő is meg tudná erősíteni.
  4. Nekem most egy bárgyúnak tűnő kérdésem lenne. Melyik oldalon megy be a "hűtővíz" a radiátorba, a csap felől (jobb oldal) vagy a a másik oldalon? Ez azért érdekes, mert vettem egy fűtésgyorsítót, és azt a bemenő ágba kell bekötni. Ami egyébként zavar, a csap oldalán, a külső (motortér felé eső) csatlakozónál ereszt a csőcsatlakozás, de ha záródik a csap, ez a szivárgás megszűnik. Nekem ez így egy kicsit illogikus, és a bejövő víz útjával kapcsolatos elképzeléseimet is megzavarja. Egyszóval, a motortérben az 'alsó' vagy a "felső" vezetékbe építsem a szerkentyűt? Szeretném, ha olyantól kapnék választ, aki ezt tutira tudja, nem pedig aki csak gondolja hova lehet beszerelni. Előre is köszi!
  5. Pontosan ez az, de valami sok infót ez a fórum sem ad .... sajna. Érdekes, hogy a gyári javítási útmutatóban sem találtam róla egy kukkot sem, pedig gyári alkatrész, és valószínűleg nem a vitrinnek gyártották, hanem beépítésre. Tanácstalan vagyok.
  6. Sziasztok! Van egy gyári BEHR 37890 típusjelű, Astra G dízelekbe való elektromos fűtőtestem, csak azt nem tudom, hova kell beépíteni , és a rendelkezésemre álló javítási kézikönyvekben sem találtam semmit róla - állítólag ki van alakítva a gyári helye, és egyesek szerint a radiátor alá vagy fölé építették be . Tudna valaki segíteni, rajzzal, esetleg fényképpel és kapcsolási rajzzal? Előre is köszönettel!
  7. piratson

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ez utóbbi esetben látszana az olajfogyáson is. Tehát - bánatomra - a főfékhenger adhadta be meg magát? De mitől? Az alkatrész cserék előtt tökéletes volt.
  8. piratson

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sehol nincs látható olajfolyás, nem csökken az olajszint, és ahol ismereteim szerint ahol légteleníteni lehet, ott egy egy deka buborék nem jön. Gyakorlatilag le lett cserélve így a fékolaj, mert kb. 1 liter lett folyamatosan utána töltve. Viszont a munkahengerek majdnem kiestek a helyükről, így amikkor össz lettek nyomva, elég nagy mennyiségű olajat pumpáltak vissza a tartályba. Kb. 1 decit kellett onnan kiszednem.
  9. piratson

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sziasztok! Meglepő problémával találkoztam - legalább is számomra az. Elől-hátul tárcsás kocsimon tárcsák és fékbetétek lettek cserélve, mert iszonytatóan kopottak voltak. A fékcsövek nem lettek megbontva, mégis az új alkatrészek beszerelése után úgy viselkedik a fékrendszer, mintha nborzasztóan levegős lenne. A kerekeknél megtörtént a légtelenítés, de egy szikra buborék nem volt, a tünet maradt. Konkrétan, a fékpedál a pumpálásra felkeményedik, de ezután szépen lassan padlólemezig bemegy. Ezután újra felpumpálható és ismét padlólemez a vége. Mindeközben az olajszint láthatóan nem csökken. Merre keressem a hibát?
  10. Segítséget kérnék, hogy a tempomat visszajelzésénél a CC_LED "egységet" (aminek a 8-as lábáról hajthatnám meg a visszajelzőt) hol találom a kocsiban, és hogy néz ki.
  11. piratson

    Astra G LEDezés

    Eredeti Opel izzó, csak ott tudsz venni ilyent, ahol eredeti alkatrészeket is árulnak. Más nem lesz jó bele!!! Bolttól függően 600-1000,-Ft :closedeyes: Azért vidd magaddal, mert van ahol gőzük sincs, mit kérsz - Én így jártam :wacko:
  12. A kütyüsz beszerzése csak rajta keresztül. Nem bonyolult: kiválasztod a neked megfelelő kijelzőt (típus / szín) , írsz egy megrendelő e-mail-t - pontosan feltüntetve, mit akarsz (lehetőleg az árjegyzék alapján), erre kapsz egy rendelés megerősítő levelet, amiben a Veramon banki adatai szerepelnek, a megadott banki adatok szerint utalod a pénzt, vársz a postára kb. 10 napot, és beszerelheted az új kijelzőt. Üdv:P.S.
  13. Nekem lassan fél éve van a járgányomban ilyen és tökéletesen műkszik. Ha többet meg akarsz tudni róla, akkor klikkelj ide: http://www.sosekopelclub.hu/forum/viewtopic.php?f=37&t=239
  14. Szíj jónak tűnik. Lehet, hogy a fesszabályzó, vagy a szénkefe és az alacsony töltöttség miatt nem megy az elektro-pneumatikus szervó?
  15. Sziasztok! Tegnap a következő hiba történt 2,0D Astra G-nél. Először szépen apránként elment a töltés, majd először rövid időre, majd egyre hosszabban, végül teljesen megszűnt a kormányszervó. Mi lehet a gond?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.