Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fulmen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    74
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Fulmen last won the day on Augusztus 3 2018

Fulmen had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 5 ajtós X16XEL
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fulmen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Hírnév

  1. Nekem csak az opel gyári alkalmazásával sikerült hibakódot olvasnom okostelefonnal. Lehet nem is a kiolvasó kütyüvel van baj. Egy próbát megér.
  2. A hibát okozhatja nem megfelelő dísztárcsa és/vagy nem megfelelő guminyomás is. Ha van lehetőség akkor szedd le a dísztárcsát(ha van) és állítsd be a gyári guminyomást és úgy próbáld ki a nagyobb sebességet.
  3. Szerintem nem változik meg a ventilátor teljesítménye, csak külső levegőt lezáró műanyag közvetlen a ventilátornál van és megváltozik a levegő iránya ami így nagyobb zajjal is jár. Sőt, amíg a külső levegőre van állítva a rendszer, a záró műanyag még hang szigetel is, ami belső levegő keringetésnél megszűnik.
  4. Próbálni nem próbáltam, de aliexpressen láttam fillérekért. A minőség persze kérdéses, de ott is van választék.
  5. Én első körben kiszedném és kitakarítanám az EGR szelepet. Az pénzbe nem kerül és egy viszonylag egyszerű műveletről van szó. Ha van lehetőséged, akkor áramot is adhatsz neki és tudod ellenőrizni a mozgását.
  6. Üdv! Fentiekre lenne valakinek valami tippje?
  7. Sziasztok! Szeretném cserélni a hosszbordás szíjat, meg a feszítőnek a görgőjét. Anno már szereltem ki a teljes feszítőt (http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2541/26870/ 18-as számú alkatrész), de akkor nem néztem, hogy kell oldani a görgő csavarját. Gondolom a csavar balmenetes. Ha csak a görgőt cserélem akkor ugye nem kell kiszedni a teljes feszítőt? Magán a görgőn (19-es számú alkatrész) kívül kell-e mást beszerezni? A görgő csavarjának mekkora a meghúzási nyomatéka? A válaszokat előre is köszönöm!
  8. Sziasztok! Kotyog a vezetőülésem, van neki egy kis "holtjátéka" leginkább oldalirányba. Több milliméter is lehet ez a mozgás. Néztem, de a sín csavarjai nem lazultak meg és nem is az mozog. Az anyós oldalon is tapasztalható ez a jelenség, de ott elenyésző mértékben. Kikopott valami, vagy esetleg valami csavar lazulhatott meg?
  9. Kipufogó tippet én is adom. Nekem hátsó dob mögötti cső , ahol van benne egy kisebb kanyar, ott ütközött a padlónak, pont ott ahol nincs hővédő se. Nagyobb kanyarokban és úthibáknál lehetett hallani. Ez a hátsó dob csere után lett rendszeres. Úgy oldottam meg a problémát, hogy a középső dobnál a csövet oda fogattam a tartóbak fém lábához egy méretre vágható bilinccsel. Ezzel leszabályoztam a holtjátékot annyira, hogy a cső pont ne érjen a padlóhoz. Egyébként ezt ideiglenes megoldásnak szánom, mert látok helyet a hátsódob közelében a padlón, ahova valamiféle tartót lehet csavarni, de jelenleg nincs ott semmi.
  10. Nekem Delphi alkatrészekkel volt kb 40ezer mindennel együtt.
  11. Eddig ENEOS-t használtam. Most kipróbálás alatt van a MANNOL ELITE, de mintha azt jobban csipegetné. Egyébként az ENEOS-szal nálam nincs jelentős olajfogyasztás. Nem éri el 1 liter/8ezer km-t
  12. A kék rögzítőket amik a szűrőn vannak meg lehet sanyargatni, mert azt adnak újat. (vagyis a hengst szűrőhöz adnak)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.