Jump to content
spuri

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

Recommended Posts

spuri    0

OPEL ASTRA G (1998-2010)

astra_g_kep.png

Modell információk:

Astra G 3 ajtós - opel-infos.de

Astra G 4 ajtós - opel-infos.de

Astra G 5 ajtós - opel-infos.de

Astra G Caravan - opel-infos.de

Astra G Cabrio - opel-infos.de

Astra G Coupé - opel-infos.de

Astra G OPC - opelforum.hu

Vételi tanácsok:

eredeti üzenet:

---------------------------------------------------------

Hello mindenkinek

G Astrát szeretnék tavasszal vásárolni szeretnék segítséget kapni hogy mire is kell odafigyelni a vásárláskor?

Motorok között mi a különbség? Szeretnék dizelt, mi a hátulütője, kell gyakrabb szervizelni?

Előre is köszi
spuri

Módosítva : forumadmin
Induló információkkal kiegészítve az első hozzászólás

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Lacee    37

Csá!

Mik az igényeid?Családi kocsi lenne? Verseny auto? :D Kettöközti átmenet?

Hosszu távra kell? stb....

Sok pénzed van? :)

Ezeket szerintem oszd meg velünk és akkor meglássuk hogy meglássuk... :lol:

Csá

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Opelnek sosem volt legfőbb erőssége a dízel, de azért volt olyan

Astra, amelyikben jófajta Isuzu motor volt, ha jól emléxem a kódja

X17DTL. Az kiment a világból is, és keveset fogyasztott.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest

Az X17DTL Német motor, máer nem azért, hogy kötözködjek :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
spuri    0

Többnyire családi autó lenne. Hétközben pesten róná az utat hétvégén pedig megenne sok száz km-t. Ezért gondoltam hogy gazdaságos lenne a dizel :wink: Igaz tapasztalatom nem nagy csak egy 1.6 16v G astra-t nyúztam pár száz kilométeren de az 8-11 litert benzint bekapott klimától, hajtástól függően és azt sokallom :? Minimum 2-3 évig nem tudom/szeretném lecserélni, igaz ennek is jó részét hitelből kell megoldanom. Ajánlotta egy b vectra fan hogy vegyek azt, amennyivel nagyobb annyival többe kerül fenntartani?

Végülis egy gazdaságos opelt szeretnék, mit tanácsoltok, ill mit nem szabad megvenni?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
aga    1

Én úgy tudom, most is lehet 1.7es isuzu motoros G.astrát kani. Nekem volt 1.5ös tdi. Szuper volt. 380000km után adtam el, hibátlanul. Szerintem az Isuzu motoros opelt keresd.

aga

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
aga    1

Én úgy tudom, most is lehet 1.7es isuzu motoros G.astrát kani. Nekem volt 1.5ös tdi. Szuper volt. 380000km után adtam el, hibátlanul. Szerintem az Isuzu motoros opelt keresd.

aga

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
spuri    0

jut eszembe az lehet nem volt egyértelmű hogy csak használtra fut a keretből

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Spuri!

Mit csináltál azzal a szegény Astrával? :)

Nekem is ilyen moci van a versenygépezetben, de még nem soxor

tudtam kihozni belőle 11L-es fogyasztást, pedig rendesen kiszolgált

már, és nincs tojás a gázpedál alatt... :lol:

Amikor még családi autó volt (jó régen), Pécs-Pestet megjártam vele

6.1L-ből, 100-130-as sebességgel.

Városban sem evett 7.5-nél többet. Igaz nem volt benne klíma.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
spuri    0

én sikeresen kihoztam belőle kb 8litert

de haver 160-al hajt és nyomja a klímát ezerrel plusz kombi a járgány szval ö 10 körül van mindig :?

a te 6-7 literes fogyasztásod sokkal szimpatikusabb :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
ViSoR    0

Az Opel Astra G 1.6 16v Caravan fogyasztásadatai:

Átlag budapesti embernek: 7.8 liter

városban tökölés nyáron: 8.3 liter

városban tökölés télen: 9.2 liter

90km/h: 4.8liter

130km/h: 7.4liter

195km/h: 17.5liter

Klima nélkül a fedélzeti komputer adatai alapján, 100km-re vonatkoztatva 2 személlyel, dinamikus vezetési stílussal.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest

Üdv Mindenkinek! Én is most állok Astra vásárlás előtt, egy 1,6 16v néztem ki, volt már itt is kérdés, de még sehol nem találtam rá választ, hogy mikre érdemes odafigyelni a nézelődés során egy ilyen járgánynál? Ha valaki leírja, annak nagyon köszönöm.

A másik szintén már volt kérdés, hogy megérné-e esetleg egy B Vectrát inkább 1,8-as motorral? Drágább a fenntartása, nagyobb a fogyi?

Köszi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest

Latogassatok el a w3.vezess.hu-ra van egy cikk hasznalt Astra G-rol.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest

A vezess.hu-s cikk nem valami nagy szám, van legalább egy oldal, de alapnak nem rossz...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Pitta!

Az 1.8 motorokhoz ritkább az alkatrészutánpótlás, és drágább is,

mivel ezek nem voltak kis hazánkban forgalmazva.

Az 1.6 16v motorok nagyon kitartóak, csak arra kell vigyázni, hogy

a legjobb olajakkal kényeztesd, és mindig legyen benne elég (kicsit

eszi is, de ha nem hajtod agyon, nem feltűnő).

Egyébként szerintem a vezess.hu-n nagyon korrekt cikket írtak.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest   
Guest

Opel16v, köszönöm! Erősen gondolkoztam hogy 1,6 16v Astra helyett egy B Vectra lesz a választott, de abba talán kevés egy 1,6 os moci, 1,8-assal meg ritkán találkozni, meg hát írtad a hátulütőket, egy 2,0-es meg már bazi nagy, és szerintem nekünk bőven elég lesz az Astra. Most már csak azon vagyok, hogy megtaláljam a legjobb választást, remélem 2,3 körül találok már egy jól felszerelt 2000 környéki kevés kilométeres Sedant, és nem fogok ki valami rejtett hibásat.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Arra figyelj, hogy legális szervízeltsége legyen, akkor nem lehet baj.

És ne a nagyszervíz előtt vegyed meg az autót lehetőleg, mert az ennél

a típusnál akár 100E HUF is lehet. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
redline    151
És ne a nagyszervíz előtt vegyed meg az autót lehetőleg, mert az ennél a típusnál akár 100E HUF is lehet. :)

viszont ha a tulaj tudja, hogy el akarja adni és egy alja surmó akkor odaviszi egy gányolós ######ihoz aki 40-ért összekókányolja neki olyan állapotra, hogy azt lehet mondani: "nézd meg nagyszerviz után van" :?

hát soxerencsét

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Redline!

Ezért mondtam, hogy előny ha legális szervíze volt idáig. :)

Azaz márkaszervízben, eredeti cuccokkal volt szervizelve.

Bár a mai világban a szervízkönyv nem sok biztonságot ad, de

egy kis hozzáértéssel ki lehet szúrni, ha valami nem stimt.

Pl. egy perc alatt le lehet kapni a műanyag deknit a szelepvezérlés

oldalról, és meg lehet nézni, hogy a vezetőgörgőkön van-e GM

felirat. Az már támpont lehet a szervízkönyv tekintetében. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
ViSoR    0

Ebben nem értek egyet. Nekem annyi harcom volt már a márkaszervizekkel, hogy ha egyszer használt autót veszek, akkor ami végig márkiszervizes azt messziről elkerülöm. Azt az autot egész életében tanulok gányolták, tripla áron. A márkaszervizben számadat vagy, nem is tudják kié az auto, összecsapják és jöhet a másik. Egy magán szervizben odafigyelnek, mert ha olcsok és jol dolgoznak, akkor visszatérsz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
redline    151
A márkaszervizben számadat vagy, nem is tudják kié az auto, összecsapják és jöhet a másik.
ezért kell olyan helyre vinni ahol ismernek és figyelnek az autóra (persze ez sem 100%)

de sajnos igazat kell neked adnom :?

Egy magán szervizben odafigyelnek, mert ha olcsok és jol dolgoznak, akkor visszatérsz.

ezzel meg azért vitatkozom, mert sok szakember (nemcsak autoszerelő, hanem barmilyen szakmában - az enyémben is) ELKURVUL!

fehér holló a kivétel!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Ebben nem értünk egyet, az bizti.

Sok "szakembert" láttam már olcsón dolgozni, annyit is ért a munkája.

Szerintem még mindig jobb a márkaszervizes fiatal tapasztalatlan

szerelőre bízni az autót egy laikusnak, mint hogy beadja egy útszéli

kisműhelybe, ahol az az érdek, hogy az olcsó végár mellett minél

többet keressenek az emberkén. Ezt pedig a leggagyibb alkatrészekkel

és sietős munkával érik el... És lehet hogy kívülről még úgy is tűnik,

mintha szépen dolgoznának.

A márkaszervíznél azért van a labda, mert ott nagy valószínűséggel

eredeti, vagy a gyári beszállítói alkatrészekkel szervizelnek, ami sokat

hozzátehet az autó műszaki értékállóságához ugye... És hiába fiatal és

tapasztalatlan a szerelő, valószínűleg nem utálattal csinálja az autódat,

és csak az esetek kis részében hibáznak ott is, mint akármelyik más

műhelyben (tökéletes ember ugye nincs). Valószínű ez a márkaszervizes

iszony azért van az emberekben, mert a menedzsment megpróbálja

lehúzni az ügyfelet ha véletlenül betéved (jó magyar szokás). Ezt ki

lehet védeni, ha ismersz valakit az adott szervízben.

Persze tisztelet a kivételnek... Nekem is van két szerelőm, egyik sem

Opel márkaszervíznél dolgozik (az egyik volt ott is), mégis nagyon

profik. Meg rajtuk kívül ismerek még pár ilyet. De sajnos ez a kisebbik

része a magánszerelőknek.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×