Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Légtelenítsd körbe újra jh-bh-je-be sorrendbe és jó lesz. Nekem is ugyan ez második légtelenítésre már jó volt. Talán 1 picivel puhább mint régebben, de nekem a tárcsa is megnőtt 236ről 256ra így szerintem a rásegítés is kevés azt is majd cserélem. De első légtelenítésre nekem is baromira bent fogott de a második légtelenítés megoldotta.

Átlégtelenítem még egyszer. Igaz, hogy 3x légtelenítettem körbe. De azért még egyszer megcsinálom.

Link to comment
Megosztás:

Még az is lehet hogy normális jelenség, az új olaj könnyebben nyomja ki a munkahengereket. Amit most csináltunk azon olyan fekete sűrű olaj volt hátul hogy csak na. Ha levegős lenne rugózna a pedál, szerintem.

Én se hiszem, hogy levegős lenne. Amikor nem jár a motor, akkor talán még jobban bekeményedik, mint a régi olajjal, és nem bírom benyomni a pedált. Gondolom, ha levegős lenne, akkor olyankor is tudnám nyomni.

Link to comment
Megosztás:

Légtelenítsd körbe újra jh-bh-je-be sorrendbe és jó lesz. Nekem is ugyan ez második légtelenítésre már jó volt. Talán 1 picivel puhább mint régebben, de nekem a tárcsa is megnőtt 236ről 256ra így szerintem a rásegítés is kevés azt is majd cserélem. De első légtelenítésre nekem is baromira bent fogott de a második légtelenítés megoldotta.

Szia!

256-os hűtött tárcsához keresek nyergeket. Csak F Astráé jó, vagy milyen típusokról lehet még átteni?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

256-os hűtött tárcsához keresek nyergeket. Csak F Astráé jó, vagy milyen típusokról lehet még átteni?

Köszi!

Már típusokról is jó calibra vectra astra csak vigyázni kell mert van egy szarabb 256os változat de ha calibráért veszed akkor baj nem lehet. Jól nézd meg a nyergeket mert lehet bajuk. Lehetőleg bontóba vedd amire adnak pár nap garit vagy vmi normális embertől.

Link to comment
Megosztás:

ŐŐŐŐ jut eszembe, a dobokat mennyire lehet cserélgetni a kocsikon? Esetembe felmenne egy 2.0 asconáról a hátsó dob a verdámra? Az enyém kisebb ránézésből így gondoltam, hogy jobb lenne hátul is a fék. Van 2 dobom így átjátszható lenne. Nem vágom, hogy van e eltérés ezért kérdezem.

Hát ha nagyobb a dob , akkor nagyobb agy, egyéb csetresz kell hozzá szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Arra figyeltem nagyon. Mindig tele töltöttem a tartályt, amint lement a min. jelölésig, már töltöttem is tele megint.

Akkor nem te voltál aki ki akarta pumpálni üresre a rendszert és utána utántölteni az új olajat. :lol:

Máshol nem nyúltál a fékhez? hátsó fékdobok, utánállítók, pofa csere, stb? Semmi nem volt csak olajcsere?

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem te voltál aki ki akarta pumpálni üresre a rendszert és utána utántölteni az új olajat. :lol:

Máshol nem nyúltál a fékhez? hátsó fékdobok, utánállítók, pofa csere, stb? Semmi nem volt csak olajcsere?

De én akartam üresre kipumpálni a tartályt. Ki is pumpáltam. Feltöltöttem olajjal, háromszor le lett légtelenítve. Semmihez nem nyúltam, még a kerekeket se vettem le.

Link to comment
Megosztás:

De én akartam üresre kipumpálni a tartályt. Ki is pumpáltam. Feltöltöttem olajjal, háromszor le lett légtelenítve. Semmihez nem nyúltam, még a kerekeket se vettem le.

Ez nagy hiba volt. Ha kipumpálod üresre akkor levegőt pumpálsz a rendszerbe azután szívás azt mint kijáratni/légteleníteni. Valaki írta is hogy ne tedd, elég csak a tartályból kiszívni amíg csak lehet és rögtön ráönteni az újat mielőtt bármit is pumpálna az ember. Ekkor az új szépen kitolja magaelőtt a régi olajt anélkül, hogy bármi levegő is kerülne a rendszerbe. Így akár fél liter fékolajjal is meg lehet úszni a komplett olajcserét. Gondolom te már beletoltál egy keveset (vagy visszaöntöd? :lol: )

Amúgy én a helyedben elmennék egy fékhatás mérésre ott rögtön kiderül ha levegős és még az is hogy melyik keréknél ill melyik kerékhez menő csőben lehet még levegő. Lehet hogy minden ok csak úgy érzed máshogy fog.

Link to comment
Megosztás:

Ez nagy hiba volt. Ha kipumpálod üresre akkor levegőt pumpálsz a rendszerbe azután szívás azt mint kijáratni/légteleníteni. Valaki írta is hogy ne tedd, elég csak a tartályból kiszívni amíg csak lehet és rögtön ráönteni az újat mielőtt bármit is pumpálna az ember. Ekkor az új szépen kitolja magaelőtt a régi olajt anélkül, hogy bármi levegő is kerülne a rendszerbe. Így akár fél liter fékolajjal is meg lehet úszni a komplett olajcserét. Gondolom te már beletoltál egy keveset (vagy visszaöntöd? :lol: )

Amúgy én a helyedben elmennék egy fékhatás mérésre ott rögtön kiderül ha levegős és még az is hogy melyik keréknél ill melyik kerékhez menő csőben lehet még levegő. Lehet hogy minden ok csak úgy érzed máshogy fog.

A fékhatás ugyan úgy van mint eddig. Nekem csak annyi gondom van, hogy mintha most picit bentebb fogna a fékpedál. De nem puha a fékpedál. Erősebb fékezésnél nem húz félre az autó. Tehát jó minden, csak mintha egy picit bentebb fogna a pedál, mintha 1-2 cm-el beljebb kéne nyomni a pedált.

Link to comment
Megosztás:

A fékhatás ugyan úgy van mint eddig. Nekem csak annyi gondom van, hogy mintha most picit bentebb fogna a fékpedál. De nem puha a fékpedál. Erősebb fékezésnél nem húz félre az autó. Tehát jó minden, csak mintha egy picit bentebb fogna a pedál, mintha 1-2 cm-el beljebb kéne nyomni a pedált.

Majd azért még csinálj pár 100 km elteltével még egy légtelenítést! :lol: Biztos ami biztos alapon! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a nyergeket a 256 hűtött tárcsához. Viszont most néztem meg alaposabban az Omega rásegítőt amit korábban vettem, a főfékhengeren csak két csatlakozás van, bizonyára ABS-hez való. A mostani fékhenger meg abszolút nem passzol. Létezik olyan Omega főfékhenger amin 4 csatlakozó van? A 4 csatlakozásosban benne van a fékerő elosztó is? Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Persze úgy, hogy megtartsam az Omega dupla devandert?

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a nyergeket a 256 hűtött tárcsához. Viszont most néztem meg alaposabban az Omega rásegítőt amit korábban vettem, a főfékhengeren csak két csatlakozás van, bizonyára ABS-hez való. A mostani fékhenger meg abszolút nem passzol. Létezik olyan Omega főfékhenger amin 4 csatlakozó van? A 4 csatlakozásosban benne van a fékerő elosztó is? Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Persze úgy, hogy megtartsam az Omega dupla devandert?

Nem biztos az astrán legalábbis nem. Caravannak ugye a hátsó hídnál van terhelésfüggő, sedannal meg a csőbe van beiktatva asszem fix patron.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a nyergeket a 256 hűtött tárcsához. Viszont most néztem meg alaposabban az Omega rásegítőt amit korábban vettem, a főfékhengeren csak két csatlakozás van, bizonyára ABS-hez való. A mostani fékhenger meg abszolút nem passzol. Létezik olyan Omega főfékhenger amin 4 csatlakozó van? A 4 csatlakozásosban benne van a fékerő elosztó is? Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Persze úgy, hogy megtartsam az Omega dupla devandert?

Ezek szerint neked nincs ABS-ed. Omegában viszont alap, tehát odapasszolót nem fogsz találni.

Úgy rémlik spzoli fórumtárs próbálkozott omega devanderrel. Kellett valami alkatrészt köszörülni hozzá, azt hiszem. Olvass vissza, vagy kérdezd meg tőle. De az övé ABS-es, szóval lehet, hogy neked ez sehogy sem fog összejönni...

Nekem is 256-os lett felrakva, és éppen ma van a szerelőnél a kocsi, aki felrakja a 22-es ffh-t és a nagy devandert. Ez az omegás dupladobos megoldás nekem is tetszik, de inkább lemondtam róla. Túl sokat kéne barkácsolni...

Link to comment
Megosztás:

Ezek szerint neked nincs ABS-ed. Omegában viszont alap, tehát odapasszolót nem fogsz találni.

Úgy rémlik spzoli fórumtárs próbálkozott omega devanderrel. Kellett valami alkatrészt köszörülni hozzá, azt hiszem. Olvass vissza, vagy kérdezd meg tőle. De az övé ABS-es, szóval lehet, hogy neked ez sehogy sem fog összejönni...

Nekem is 256-os lett felrakva, és éppen ma van a szerelőnél a kocsi, aki felrakja a 22-es ffh-t és a nagy devandert. Ez az omegás dupladobos megoldás nekem is tetszik, de inkább lemondtam róla. Túl sokat kéne barkácsolni...

Nézegettem az Unix katalógusban, képeken ránézésre találtam olyat amin 4 kivezetés van és a felfogatása jónak tűnik, de a furata csak 20-as. Ha csak a felfogatásban lenne különbség akkor még meg is oldanám, hogy lássam van-e még valami, ahhoz szét kell szednem. Az eredetin szemben vízszintesen vannak a főfékhenger csavarok, az Omega devanderen meg átlósan nagyobb füleken. Lehet holnap visszamegyek a bontóba, hátha lenne olyan ami passzol a devanderre, de 4 kivezetéses. Az eredeti rendszerben közvetlenül mennek a fékcsövek a kerekekhez, tehát az elosztó benne kell legyen a főfékhengerben. Kérdés, hogy ugyanolyan-e minden típusban?

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a nyergeket a 256 hűtött tárcsához. Viszont most néztem meg alaposabban az Omega rásegítőt amit korábban vettem, a főfékhengeren csak két csatlakozás van, bizonyára ABS-hez való. A mostani fékhenger meg abszolút nem passzol. Létezik olyan Omega főfékhenger amin 4 csatlakozó van? A 4 csatlakozásosban benne van a fékerő elosztó is? Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Persze úgy, hogy megtartsam az Omega dupla devandert?

Kérdezd spzolit, ő nemrég megcsinálta. Ha jól emléxem, az Ate főfékhenger passzol az Omega dupla dobjára, de Zoli majd elmondja.

Link to comment
Megosztás:

Én és a gagyi barátom nem értünk semmihez, szal tuti nem tudja! :lol:

Nem az a probléma, hogy nem értetek semmihez ember. Te úgy születtél, hogy mindent tudtál sőt te azonnal opeleket szereltél. Fogadok amikor ide kerültél te is millió idióta baromságot kérdeztél mint mindenki más. Mindenki sötét csak te tudsz mindent. De provokálj csak. :lol: A probléma az, hogy kva nagy az arcotok és azt hiszitek ti tudtok mindent a legjobban és ti értek mindenhez a legjobban ez itt a probléma. Tudom tudom, ti vagytok a nagy klubtagok tiétek a fórum kicsit már unalmas. Nagy a mellény és bunkó a viselkedés mások felé de ezt a vak is látja itt aki szokott olvasgatni. Nem vontam kétségbe a tudásotokat de a stílusotok kritikán aluli. Kicsit nem ártana elgondolkodni de ezt már írtam privátba is. Folyamatos vitázásaink során klubtag is írt privátot, hogy szerinte is gáz ami itt megy és amit előadtok. Idézzem? Inkább költöttem volna ezt az 5 ezer forintot a gyerekeimmel fagyizásra. De nem baj jövőre már nem ide fogom. Ez neked is köszönhető okoskodó kötözködő J0hnnyka. :D Nyugodtan lehet tiltani ember direkt nem írtam a b topicba se, hogy véletlen se kelljen veled beszélnem de látom, most ide jössz provokálni. Szerintem ez téged is minősít. Gondolom az életbe nem tudsz érvényesülni ezért itt próbálod basztatni a másikat. Gratulálok :D

Ráadásul mindenkivel normálisan beszéltem itt a fórumon te és 1-2 haverod engedtek meg olyan hangnemet felém amit semmivel nem érdemeltem ki. Tudom, jöhetsz most a mindenféle gagyi magyarázataiddal nem izgat. Nem vagy te senki se, hogy így beszélj velem. Ugyan úgy nem tudsz helyesen írni mint itt még sok más ember én se tudok sose állítottam, hogy tudok de folyamat ezzel jössz nincs mibe belekötni. A legviccesebb, hogy te se tudsz írni de ez is lerágott csont. Amikor én javítom a helyesírási hibáid inkább kitörlöd a hozzászólásokat. De büszke legyél erre amit itt nyomatsz. ;) Kimutattad már jó párszor a szegénységi bizonyítványod. Köszönjük EMESE.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.