Jump to content
OPEL FÓRUM
  • entries
    90
  • comments
    9
  • views
    245,867

Ingyen sör :) Blitz Weekend !


forumadmin

2,141 views

Tudta? Rákkeltő a hideg sör! Ki a fenét érdekel! Úgy tudom, hogy a sör vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz! 
A XII. Hungarian Blitz Weekenden első 100 (nagykorú) belépője kap egy ingyen sört a jegye mellé!

sor2016_2.png

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • Sziasztok Urak!  Apró, de mielőbbi megoldásra váró problémám akadt. Ezen leírás szerint csinálom épp a CC bekötését. https://www.opelforum.hu/topic/1539-gyik-társalgó-minden-off-törlődik/?page=20&tab=comments&fbclid=IwAR2ttvnbKfOSwI9BzS9MMFt65kpJOAprFCoMqS6fE9PNIirzxxbABrpNtCo#comment-777455  Namost a végefelé járok, de a féklámpa bekötésének az értelmezésével megakadtam. Leírás szerint idézve "e) Féklámpa vezetéke (0.75mm2, fekete-sárga). Elcsípjük, majd az egyik felét (a féklámpa kapcsoló, kapcsolt vezetéke) rákötjük a CC, 12-es pinjére, ahova már előzőleg ráforrasztottuk a BC vezetékét is. A bal oldali féklámpára menő vezeték megy a 8-as pinre. A jobboldali féklámpára menő vezeték pedig a CC, 16-os pinjére kapcsoljuk. " Amit nem értek. Ha elvágom a féklámpa vezetékét, ( fekete-sárga ) akkor ugye 2 végem marad, amiből a féklámpa kapcsoló, kapcsolt vezetékére kötöm a a CC 12-es pinjéről jövő, egyébként 2 szál fekete-sárga vezetékét. De, így az elvágott vezetékből, még marad egy vég, amivel nem tudok mit kezdeni.  Mit nem érthet a megfáradt agyam? 
    • Ezt tudom , engem most inkább a gyakorlati része érdekelne , tapasztalatok . Gondolok itt ilyenre hogy utána nem ment úgy a gép vagy jobban ment vagy ugyan úgy csak kevesebb kaját kért .
    • Sziasztok adott egy öregecske f astra jobb első ajtaja ami központi záras, az utóbbi időben ha távirányitóval nyitottam zártam a kocsit ezen az ajtón csak kinyitni tudta a mágneszár az ajtót de zárni már nem bírta. De zárva tartotta ha kézzel lenyomtam a záró reteszt. Vagyis már egy ideje döglödöt a központi ezen az ajtón. Utólagos beépítésű és ezt az oldalt már egyszer cseréltem is. Most viszont úgy marad bent zárt állapotban hogy kézzel bentről és kulccsal kintről sem bírom kinyitni az ajtót. Na most mit tudok csinálni vele? Tarthatja zárva így, a valószínűleg behalt mágneszár az ajtót? Valami ötlet? Köszi
    • Egy rossz lamdaszonda általában magas fogyasztást okoz, tehát ha tényleg az volt a baj, akkor cseréje után lejjebb kell mennie a fogyasztásnak. Hasonló a helyzet a motorhőfok-jeladónál is: ha rossz, akkor az ECU egy előre beállított középértékkel számol, ami azt okozza hogy hidegen nehezen fog elindulni az autó (mert az ECU kb. 80°-osnak veszi a motor hőmérsékletét ilyenkor, és nem dúsít), tehát cseréje után (amennyiben ez volt a hiba) könnyebben indul majd hidegen.
    • Túlfeszített szíj tünete,azért a gates kibír 38e -t. Az olat látott szíjak szoktak még idő előtt kiszállni a rendszerből.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.