Jump to content
  • bejegyzés
    3
  • hozzászólás
    0
  • megtekintés
    33.326


0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Hozzászólás ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Igen, az lehet, hogy a REC nelkuliekben egyutt megy az utasterrel, aminek van kesleltetese. Viszont az eredeti problema akkor sem ertheto, vagyis hogy allandoan eg, raadasul az utastertol fuggetlenul.  
    • Na most direkt én is megnéztem alaposabban.  Kulcs nem volt benne. Bármelyik ajtó nyitására (csomagtartó vagy sima) mindkét lámpa (utastéri és csomagtartó) egyszerre felgyullad. És az utolsó ajtó csukása után kb. 20 mp-el alszanak el szintén egyszerre. Nekem nincs REC-em lehet amiatt vannak összekapcsolva. 2011-ben más sokmindent kispóroltak az Astrákból
    • Azóta másik hibát is találtam. Ezt úgy mondom/írom, hogy  sokat hibázom, balf*****om  (balfékeskedem ), de ezt el is ismerem. Itt most hivatásos  szerelőkről van szó, akik ezt csinálják naponta.   A gyújtáselosztó alatti Y tartóvas   fordítva lett/  van feltéve, tehát a a motortól inkább eltolja  az elosztót közben meg nem tud az alatta lévő   gumigyűrű tömíteni. a kép amit csináltam nem lett jó, viszont megnéztem a zotya képeit és mindenhol a derékszögben hajlított idom a motor hátsó felének támaszkodik  (és én  is így emlékszem rá, hogy így  volt  !! )              
    • A  hengerfejen a 2-es pont (lásd kép).
    • Így van, a gyujtáskapcsoló először gyujtást ad ( tápot a motorvezérlőnek) majd az önindítót forgatja,  itt már mint sima kapcsoló működik, ez a szál közvetlenül megy az önindítóhoz máshoz nem. Innentől kezdve a motorvezérlő a Hall-jeladótól tudja hogy forog a motor ezért működtetnie kell a pumpát és adnia a gyújtószikrát. Ugye éppen ezért lehet betolni az autót, ekkkor nem is indítózol, mégis elindul mert a motort forgatják a kerekek a motorvezérlő is kapja a forgásjelet.  Hogy mitől van az a jelenség hogy az autó csak tolásra indul nem tudom, talán kontakthiba okozza a sikertelen indulást, és ez mozgatásra megszűnik. Nekem egy évig a benzinpumpa csatlakozója volt kontakthibás, nagyon nehezen indult az autó ( de ha elindult soha nem állt le) amikor a gyerekek már mocorogtak a hátsó ülésen hogy " mikor megyünk máááár," akkor elindult. Az AC-pumpa tápja a hátsó ülés alatt megy ki a tankhoz az ülőlap a kábelen fekszik. Ennyi  mozgatás elég volt neki, hogy a hibás csatlakozóban újra létrejöjjön a kapcsolat és elinduljon a pumpa. Mivel viszonylag nagy áramfelvétele van a pumpának ilyenkor az összeért kábelrészek " megragadnak" így ha már járt a pumpa nem szűnt meg a kapcsolat. A végén egyáltalán nem indult, ekkor találtam meg kábel ráncigálással a hibás csatlakozót. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.