Jump to content
  • bejegyzés
    86
  • hozzászólás
    9
  • megtekintés
    228.619

Der letzte Bulle - Az utolsó zsaru

forumadmin

2.715 views

 

0_original.jpg

Az utolsó zsaru /Der letzte Bulle/ egy színes, német krimisorozat,ami 2009-ben indult. Egy rész 45 perc, a történet alapja, hogy egy rendőrtiszt felébred 20 évig tartó kómájából. Újra munkába áll, azonban rá kell jönnie, hogy a világ mennyit változott. Ez eddig rendeben is van. A lényeg a főszereplő autója egy  Opel Diplomat B. 

Cikkek a témában:

Warum der letzte Bulle Mick Brisgau keinen Manta fährt

Autos für den Film

2011_Stabi_Baum.jpg

Henning-Baum-ist-Der-letzte-Bulle-40640.jpeg

Henning-Baum-Lichtburg.jpg



0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Szervó bontás ok. értem. Megpróbálom megemelni az autó elejét kibakolva, úgy könyebb lessz tekergetni a kormányt. Ezek szerint mikor véglegesre beépítem, menetrögzítőzni nem árt a csavarokat. Van elég erős akkus csavarozóm, bár a mindet vivő nagy akkut nem hoztam haza feltölteni, de van plusz 2 kisebb.  Klíma dugózás ok. Szíj bekötését fotózom, és a konzol valamint klímakompresszor-szervómotor beépítés elött új szíjat veszek, egyértelműen azzal rakom majd össze. Motortartót csak akkor, mikor már minden elő van készítve véglegesre. Úgy tervezem, hogy a beépítés minden egy nagy lélegzetvételre. Hengerfej - klíma - szervó.  Kábelek: Ezzel jó lenne tisztában lennem, mert nálam 3 típusú autóból tevődik össze. Van ugye a meglévő x16szr. Ez fog kapni egy c16se fejet, hozzá motorvezérlőtől ( szemböl bal oldal ) kábelköteget. Ez ugye intézi a befecskendezést, és a hozzá tartozó néhány dolgot. Nekem viszont x14xe a donor, amiből van motortéri kábelköteg, lámpákra, azok magasságállító motorjára,  indexekre, ködlámpára, ellentétje utastérben, az ablakemelő, elektromos ablak, kp. zárak, stb. és, hasonló finomságokra futó csatikkal. Most ha ez a köteg csatlakozása lábtérnél nem jön össze az x16szr csatijával, akkor saját magamat sz..m le, mert át pinezni biztos nem fogom tudni. Ez már nagy legó nekem. Van valami célszerszám ha a wish-en jó láttam csatik bontására, de ahoz tudás-tapasztalat is elkéne mellékesen. Másik innen és ebből fakadó kérdés, hogy ha az x14xe köteg nem jó, ( a km/h spirál melletti ) akkor ha bontom a köteget, tudom-e vajon a klíma vezetékeit külön választani, és bekötni a beépítendőbe?  Alakul a dolog látom.   
    • Sziasztok! Szerintetek iso-fix rendszert lehet utólag beépíteni G-be? Azt olvastam valahol, lehet itt a fórumon hogy az Opelnek saját szabványa volt a gyerekülés rögzítésére, már amelyik autóban volt. Viszont arról nem találtam infót hogy iso-fixet utólag lehet e bele tenni. Ha nem akkor marad a gyerekülés biztonsági övvel való bekötése. Köszi a válaszokat.
    • Jó a meglátás, hogy a lehető legkevesebb helyen bontani. Szervot a szivattyúnál a bilincset le és a tartálynál a másikat. Elvileg utána a kormányművel együtt kijön, de ha nem akar, akkor a kormányműnél kell oldani még egy csatlakozást. Kompresszor helyett inkább kormányt tekerd oda-vissza és ha kivetted könnyen össze tudod kötni újra, akkor nem folyik amíg be nem szereled a másikba. A kormánymű nem fog jönni könnyen, mert ragasztva van a 4 csavarja és ráadásul elég hosszú csavarok vannak benne, de oda-vissza hajtva engedi majd magát. Klímát ha bontod, azt dugózd le, ne kapjon sok levegőt, míg nincs újra összerakva. Még a 6PK-s szíj befűzését nézd meg, mert szerintem be kell majd fűznöd akkor, amikor rakod be a motortartó bakot a másikba, különben szedheted szét újra. A motortéri köteg teljesen más. Még ha úgy látod is ugyanazok az érzékelők is vannak (de pl. az xe-nél elektromos a tankszellőztetés is), az ecu bekötési pontjai teljesen máshogy vannak. Át lehetne pinezni , de sok a hibalehetőség. Sokkal egyszerűbb az se köteget berakni, azon jók a csatlakozási pontok is, de majd meglátod.
    • Majd nem szippantok mélyeket.  Megpróbálom minél kevesebb helyen bontani, hogy lehetőleg összerakva ne engedjen majd. Nem sok tippem van így vakon tapogatózva, majd a helyzet hozza valahogy. Szervóolajat majd valami legalsó ponton bontva megpróbálom felfogni, és lehet kis kompresszorral átnyomni hogy lehetőleg minél több kifollyon ott. Nincs véletlenül valami fotó arról hogy a műszerfalat hol fogják csavarok? Nem találtam egyértelműt a neten, és jó lenne minél kevesebb copással. Van pesrsze amit látok, és ha jól vettem ki, akkor a fém kerettel együtt jön. Vezetékek kapcsolók már kikötve, a fűtésre kell még rájönnöm azokat a kapcsolókat hogy kell bontani, de meglesz az is. 
    • Hát ezt nem tudom, a klímaközeg gáz ami ugye el fog szökni ha valahol megbontod.  Az olaj meg gondolom a kompresszornál van, de még sohasem bontottam klímát. A szervóolajat valahogy le kellene szívni a  tartályból.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.