Jump to content

Kihagyja az Opel a Párizsi Autószalont

Sign in to follow this  
forumadmin

480 views

 

"Azért döntöttünk így, hogy nagyobb hangsúlyt tudjunk helyezni a saját eseményeinkre, amikor új termék bemutatásáról van szó. Abban a pillanatban, amikor üzleti és kommunikációs szempontból értelmét látjuk, visszatérünk a hasonló kiállításokra."

Forrás: Automotive News

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • Üdv! Veszprém - Győr - Székesfehérvár környékén van megbízható szerelő, aki vállalható áron dolgozik? Féktárcsa +betét csere kellene, plusz akkor már fékfolyadék csere is. (betét még jó lenne, de hát új tárcsához nem illik használt betétet tenni). Tudtok valakit ajánlani?
    • Sziasztok! Az Astra-hoz milyen tetőcsomagtartót érdemes venni? Kinek mi vállt be? Tudtok valami jó helyet ahol érdemes venni? Esetleg azt tudjátok milyen árban vannak? Netán ha valakinek lenne eladó ne tartsa magában. Köszönöm a válaszokat!
    • sziasztok! Z16XEP Astra H kombival  kapcsolatban lenne kérdésem. Egy ideje "szegény üzemanyag keverék" motorhiba lámpa miatt próbálkozom szerelőről szerelőre járva. Legutóbb kiiktattattam az EGR-t és a szívósort. Azóta "csak" időszakosan gyullad ki a lámpa, majd pár nap, illetve km után elalszik. Folyamatosan figyelem, próbálok logikát és rendszert találni  a hibalámpa kigyulladásának, illetve elalvásának okában. Még nem telt el túl sok idő, de egyenlőre az a megfigyelés, hogy kétszeri tele tankolás után 90, illetve 180km megtétele után kigyulladt, majd fél és 1/3 tank közt ismét elalszik a lámpa.  Van esetleg valami nyomás érték, az üzemanyag-szivattyú működése, vagy egyéb dolog, ami a benzinszinttel összefüggésben változik és ilyen hibát okoz? Másik jelenség, ami nem tudom, hogy összefügg-e ezzel: kb. 3 hónapja kezdődött az autó jobb hátulja felől egy különös sípoló hang, ami nem állandó. Néha hallani, aztán egy időre megszűnik (mikor szerelőhöz viszem), majd ismét előjön. A felvétel nem 100%-ban adja vissza az "élményt", de hátha van valakinek ötlete: https://drive.google.com/file/d/10JmRXLUeq_hJ9_3PT2SzFXVGY7lzYQG2/view?usp=sharing Köszönöm szépen előre is.
    • Sziasztok! Akkumulátort kellene cserelni a corsa-ban, de a rogzítő csavar sikeresen berozsdásodott és a szorulásnak köszönhetően elfordult a csőkulcs a 13-as anyán. Nagyon nehezen hozzáférhető helyen, közel az akkuhoz, így a felforrósítás vagy kalapálás nem lehetséges. A serült csavaranya leszedőkhöz túl hosszú a tőcsavar (csak hosszított dugókulccsal lehet elérni). Tud valaki módszert a rozsdás 8-as csavaron lévő sérült anya oldására? Előre is köszönöm a választ!
    • Szerintem alapjáraton is van akkora vákuum hogy egy kicsit de nyitva van az ufó szelep.  Túlnyomás akkor van a rendszerben ha a tartály meleg és fékezel vagy gyorsítasz , akkor megnő a tartályban a benzin felülete és evvel a kipárolgása is (ez aztán kinyitja az ufó szelepet - próbáld ki fújjál bele és láthatod milyen könnyen átereszt vákuum nélkül is).  Azonnal,  hisz mint írtam kinyit mer a szelep másik oldalán vákuum tud csak lenni. Én úgy tudom hogy van befecskendezés minden  esetben,ép azért mert ez egy egyszerű vezérlés.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.