Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

Müszaki vizsgán voltam februárban és nekem rögzítették a km-állását.nem tudom új e a dolog vagy régen is volt ilyen.?ott nem lehet utánajárni egy ilyen jellegű dolognak?már ha 4 évesnél idősebb egy kocsi mivel első körben 4-et kap.

Az első műzsakija most volt, mielőtt megvettem. B)

Akkor már az 53000 körüli km óraállás volt benne.

Link to comment
Megosztás:

Valaki meg tudja mondani, h milyenek a felfogatási pontjai, illetve miben különböznek ezek a pontok az 14XEP, 16XER és 18XER motoroknál?

Az alábbi modellek milyen típusú váltóval vannak szerelve (manuális)?

Vagy esetleg egy linket, ahol utána tudok nézni!

Link to comment
Megosztás:

Az első műzsakija most volt, mielőtt megvettem. B)

Akkor már az 53000 körüli km óraállás volt benne.

sok európai ország pont ezt a módszert használja, hogy a műszakin felírt km-t lehet lekérdezni.

Ez nálunk is meglenne, csak sok érdeket sértene, ha engednék.

Egy időben meg lehetett nézni a műszakin beírt km állást itt:

http://rkf.hu/hulladek/publikus.jsp

de letiltották....

simán láttam az eladott autóim km történeteit, vicces volt...

Link to comment
Megosztás:

Ma elhoztam az autót az Opelből.

Korrekt volt a GM. Lefestették mind a 4 ajtómat garanciában. Szép lett.

Remélem 5 évig kihúzza rozsda nélkül így.

korai volt az örömöm

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?unam...&feat=email

mind a 4 ajtó alja rohad tovább, pedig kértem, hogy nézzék át... Kívül lefestették, belül nem, d a festés itt már nem segít, alapjaiban szarul kezelték le a felületet

ja és a díszcsík lefeszegetésének nyomai, és vissza is rakták így...

most már a 4 ajtó teljes cseréjét kérem... ha nem megy jön a fogyasztóvédelem illetve a GM konszern

Link to comment
Megosztás:

korai volt az örömöm

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?unam...&feat=email

mind a 4 ajtó alja rohad tovább, pedig kértem, hogy nézzék át... Kívül lefestették, belül nem, d a festés itt már nem segít, alapjaiban szarul kezelték le a felületet

ja és a díszcsík lefeszegetésének nyomai, és vissza is rakták így...

most már a 4 ajtó teljes cseréjét kérem... ha nem megy jön a fogyasztóvédelem illetve a GM konszern

alapból a következőket hibázták a márkaszervizben:

a díszléc az technikai csere. fényezéshez le kell venni, de nemvisszarakható. a biztositó is kicserélni ha összetörik az ajtód......

bakker: pedig láttam már egy pár opelt, de egy darab astra H-t sem látttam így rohadni....

azonnal vissza, és hívasd ki a területi igazgatót, hogy nézze meg, és kéred az ajtók cseréjét....

budapesten intézték? erre megtaláltam a választ....

Link to comment
Megosztás:

korai volt az örömöm

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?unam...&feat=email

mind a 4 ajtó alja rohad tovább, pedig kértem, hogy nézzék át... Kívül lefestették, belül nem, d a festés itt már nem segít, alapjaiban szarul kezelték le a felületet

ja és a díszcsík lefeszegetésének nyomai, és vissza is rakták így...

most már a 4 ajtó teljes cseréjét kérem... ha nem megy jön a fogyasztóvédelem illetve a GM konszern

a 13.fotón a sarok nem igazán tetszetős.nem gyári munkának tűnik.pedig hozzá se nyúltak ha csak kívül festették

Link to comment
Megosztás:

a 13.fotón a sarok nem igazán tetszetős.nem gyári munkának tűnik.pedig hozzá se nyúltak ha csak kívül festették

azt már én kapargattam meg a festék ott is puklis volt, nem javították

a röhej az, hogy bentről kezdett el rohadni, ott hozzá sem nyúltak, csak a külső részt festették le

és ez az opel gyári javító tudása Jászberényben, ezekkel a hibákkal adták ki a kezükből... múlt héten... A GM szakértője szerint ezt nem kellett cserélni. A gyöngyösi opelben készségesek a srácok mindig, nem is velük akarom ezt lejátszani hanem a GM-el

a bizalmam elszállt, pedig 4 millát fizettem ezért az autóért 2009-ben, ki tudja, hol kezd el még rohadni????

adom el a p-ba... pedig ezt meg akartam tartani min 5 évig

Link to comment
Megosztás:

azt már én kapargattam meg a festék ott is puklis volt, nem javították

a röhej az, hogy bentről kezdett el rohadni, ott hozzá sem nyúltak, csak a külső részt festették le

és ez az opel gyári javító tudása Jászberényben, ezekkel a hibákkal adták ki a kezükből... múlt héten... A GM szakértője szerint ezt nem kellett cserélni. A gyöngyösi opelben készségesek a srácok mindig, nem is velük akarom ezt lejátszani hanem a GM-el

a bizalmam elszállt, pedig 4 millát fizettem ezért az autóért 2009-ben, ki tudja, hol kezd el még rohadni????

adom el a p-ba... pedig ezt meg akartam tartani min 5 évig

Csak sajnálni tudlak... Nekem nem néz ki így az ajtóm alja pedig az enyém "elsőszériás" 2004. Júniusi... Mondjuk az még Belgiumi, nem Lengyel gyártmány (ha ez számít), de lehet, csak a tied ilyen, én ezért még nem adnám el, jó autó ez, remélem sikerül valamit intézned a GM-el:)!

Link to comment
Megosztás:

azt már én kapargattam meg a festék ott is puklis volt, nem javították

a röhej az, hogy bentről kezdett el rohadni, ott hozzá sem nyúltak, csak a külső részt festették le

és ez az opel gyári javító tudása Jászberényben, ezekkel a hibákkal adták ki a kezükből... múlt héten... A GM szakértője szerint ezt nem kellett cserélni. A gyöngyösi opelben készségesek a srácok mindig, nem is velük akarom ezt lejátszani hanem a GM-el

a bizalmam elszállt, pedig 4 millát fizettem ezért az autóért 2009-ben, ki tudja, hol kezd el még rohadni????

adom el a p-ba... pedig ezt meg akartam tartani min 5 évig

az ajtó első sarkán a masszára gondolok.lehet ilyen nekem is de nem néztem.

közben megnéztem a sajátot és az ajtó alsó éle szépen a sarokig ahol a masszaszerű anyag van odáig el van dolgozva

a 13.képen meg eléggé trágár munka jele látszik,na de hogy ha nem is dolgoztak belül???

Link to comment
Megosztás:

Csak sajnálni tudlak... Nekem nem néz ki így az ajtóm alja pedig az enyém "elsőszériás" 2004. Júniusi... Mondjuk az még Belgiumi, nem Lengyel gyártmány (ha ez számít), de lehet, csak a tied ilyen, én ezért még nem adnám el, jó autó ez, remélem sikerül valamit intézned a GM-el:)!

már hívtak Pestről az Opeltől, hogy ők is nyomon követik a fejleményeket, az Opel Hering is rajta van az ügyön, a jogászom tanácsolta, hogy menjen minden irányban levél, hogy bizonyítható legyen, illetve a fogyasztóvédelem is kapott levelet

leírom a fejleményeket...

Link to comment
Megosztás:

már hívtak Pestről az Opeltől, hogy ők is nyomon követik a fejleményeket, az Opel Hering is rajta van az ügyön, a jogászom tanácsolta, hogy menjen minden irányban levél, hogy bizonyítható legyen, illetve a fogyasztóvédelem is kapott levelet

leírom a fejleményeket...

Tényleg máshol meg kell még néznem? Tudtok még helyet, ahol rohadni szokott, hogy már akkor az is legyen felderítve egy úttal??

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

sziasztok

5 ajtós astra tetősínben lévő 4 db műanyaglapocska eltávolítása érdekelne.mondjuk 1 is elég.egyszer piszkáltam a bal elsőt és rögtön letörtek a fülei.megoldottam,de egyszer nemrég valahogy a bal hátsó felnyílt és azóta nem volt olyan stabil mint régebben

viszont tegnap kicsit kormolás volt és ma vettem észre hogy volt nincs a műanyag biszbasz.vagy valaki izélt vele és magáévá tette.

az érdekelne hogy hogy lehet sérülés nélkül leszedni azt a kütyüt.

tudom hogy horrorisztikus ára van(5000 magyar pénz olvasatom szerint)és gondolom mind a négy másfajta?vagyis egyiket se lehet a másik helyre tenni?balos jobbos első hátsó?vagy mindegy?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

5 ajtós astra tetősínben lévő 4 db műanyaglapocska eltávolítása érdekelne.mondjuk 1 is elég.egyszer piszkáltam a bal elsőt és rögtön letörtek a fülei.megoldottam,de egyszer nemrég valahogy a bal hátsó felnyílt és azóta nem volt olyan stabil mint régebben

viszont tegnap kicsit kormolás volt és ma vettem észre hogy volt nincs a műanyag biszbasz.vagy valaki izélt vele és magáévá tette.

az érdekelne hogy hogy lehet sérülés nélkül leszedni azt a kütyüt.

tudom hogy horrorisztikus ára van(5000 magyar pénz olvasatom szerint)és gondolom mind a négy másfajta?vagyis egyiket se lehet a másik helyre tenni?balos jobbos első hátsó?vagy mindegy?

Szia!

A tetősínt le kell szedni és csak utána tudod kivenni azt a 4 db kütyüt. Ha jól emlékszem mind a 4 tök egyforma, csereberélhetőek.

A tetősínt patentok tartják. Hátul kell kezdeni levenni úgy, hogy egy lapos csavarhúzó végére rongyot teszel, vagy valami öntapadós szövetcsíkot, hogy ne sérüljön meg a fényezés. Nagyon óvatosan kell hátulról előre fele felpattintgatni a sínt, de nagyon vigyázni kell vele mert alumíniumból van és nagyon könnyen meg tud hajlani/törni. Szerintem ha nagyon óvatos is vagy biztosan egy kicsit meg fog hajlani a sín. Mielőtt visszapattintanád a helyére, nézd meg, hogy az íve passzoljon a tető ívével, mert ha úgy sikerül visszatenni, hogy pl. felfele hajlik a vége, akkor már nagyon macerás beállítani.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Mi a helyzet a kocsival?

Berágtam kicsit a hibákra és a festés hanyagságára. Ment reklamáció KÉPEKKEL a német opelnek, magyar opelnek, GM-nek, fogyasztóvédelemnek, opel Heringnek.

Tanulságos azért a történet. A múltkor nem volt se csereautó, se trailer. Most van minden. Telefonhívások az opel központi ügyfélszolgálatáról, mi újság stb. Szóval nagyot fordult világ. Válaszoltak a németek is. Tegnap adtam le az autót. A festésből többet nem kérek, mondtam, csak az ajtók cseréje jöhet szóba. Most nem leszek 05.22-ig itthon. Van idő a cserékre. Leírom majd mi történt.

Link to comment
Megosztás:

Berágtam kicsit a hibákra és a festés hanyagságára. Ment reklamáció KÉPEKKEL a német opelnek, magyar opelnek, GM-nek, fogyasztóvédelemnek, opel Heringnek.

Tanulságos azért a történet. A múltkor nem volt se csereautó, se trailer. Most van minden. Telefonhívások az opel központi ügyfélszolgálatáról, mi újság stb. Szóval nagyot fordult világ. Válaszoltak a németek is. Tegnap adtam le az autót. A festésből többet nem kérek, mondtam, csak az ajtók cseréje jöhet szóba. Most nem leszek 05.22-ig itthon. Van idő a cserékre. Leírom majd mi történt.

Amúgy a sedan kivitelnél raktak be egy zajcsökkentő gumicsíkot az ajtó éléhez. A víz pont nem tud kifolyni. Nagy eső után meg is áll a víz a küszöb belső oldalán, úgy kell kilapátolni kézzel. Lehet ez még visszahívás is, bár a az ajtón kialakult, fentebbi részen lévő rozsdát akkor sem magyarázza, az galád gyári munkára enged következtetni.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A tetősínt le kell szedni és csak utána tudod kivenni azt a 4 db kütyüt. Ha jól emlékszem mind a 4 tök egyforma, csereberélhetőek.

A tetősínt patentok tartják. Hátul kell kezdeni levenni úgy, hogy egy lapos csavarhúzó végére rongyot teszel, vagy valami öntapadós szövetcsíkot, hogy ne sérüljön meg a fényezés. Nagyon óvatosan kell hátulról előre fele felpattintgatni a sínt, de nagyon vigyázni kell vele mert alumíniumból van és nagyon könnyen meg tud hajlani/törni. Szerintem ha nagyon óvatos is vagy biztosan egy kicsit meg fog hajlani a sín. Mielőtt visszapattintanád a helyére, nézd meg, hogy az íve passzoljon a tető ívével, mert ha úgy sikerül visszatenni, hogy pl. felfele hajlik a vége, akkor már nagyon macerás beállítani.

Üdv.

köszönöm az infót,

vagyis ha én tetőcsomagtartót szeretnék feltenni oda (azt kell oda rögziteni???) akkor legózhatok vele eleget?

Link to comment
Megosztás:

Berágtam kicsit a hibákra és a festés hanyagságára. Ment reklamáció KÉPEKKEL a német opelnek, magyar opelnek, GM-nek, fogyasztóvédelemnek, opel Heringnek.

Tanulságos azért a történet. A múltkor nem volt se csereautó, se trailer. Most van minden. Telefonhívások az opel központi ügyfélszolgálatáról, mi újság stb. Szóval nagyot fordult világ. Válaszoltak a németek is. Tegnap adtam le az autót. A festésből többet nem kérek, mondtam, csak az ajtók cseréje jöhet szóba. Most nem leszek 05.22-ig itthon. Van idő a cserékre. Leírom majd mi történt.

Szuper, remélem normálisan megcsinálják!

Link to comment
Megosztás:

köszönöm az infót,

vagyis ha én tetőcsomagtartót szeretnék feltenni oda (azt kell oda rögziteni???) akkor legózhatok vele eleget?

:D Igen, a tetőcsomagtartót oda kell felszerelni, de hogy hogyan azt nem tudom, mert én még sohasem használtam tetőcsomagtartót. De szerintem a tetőcsomagtartó felszerelése nem lehet olyan bonyolult. A tetősín leszedése az inkább.

Kellemes legózást! :D

Link to comment
Megosztás:

:D Igen, a tetőcsomagtartót oda kell felszerelni, de hogy hogyan azt nem tudom, mert én még sohasem használtam tetőcsomagtartót. De szerintem a tetőcsomagtartó felszerelése nem lehet olyan bonyolult. A tetősín leszedése az inkább.

Kellemes legózást! :D

szia

én nem leszedni akarom a tetősint hanem azt a műanyag izét sérülés nélkül akarom leszedni pl bontóban hogy pótolhassam a hiányzó darabot

Link to comment
Megosztás:

szia

én nem leszedni akarom a tetősint hanem azt a műanyag izét sérülés nélkül akarom leszedni pl bontóban hogy pótolhassam a hiányzó darabot

Ahhoz, hogy ezt a műanyag felnyitható részt pótold, bizony le kell venni a tetősínt. Félreértettem valamit esetleg, vagy nem ugyanarra gondolunk?

http://kepfeltoltes.hu/110511/bigyo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110511/61428_2_www....ltoltes.hu_.gif

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Ahhoz, hogy ezt a műanyag felnyitható részt pótold, bizony le kell venni a tetősínt. Félreértettem valamit esetleg, vagy nem ugyanarra gondolunk?

http://kepfeltoltes.hu/110511/bigyo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110511/61428_2_www....ltoltes.hu_.gif

Üdv.

sajna ez az ami kell nekem.na de hogy ha csomagtartót akarok feltenni küzdjek vele rengeteget már ha el nem hajtogatom a tetősínt?

jó kis találmány akkor ez.

ja és köszi a segítséget

Link to comment
Megosztás:

sajna ez az ami kell nekem.na de hogy ha csomagtartót akarok feltenni küzdjek vele rengeteget már ha el nem hajtogatom a tetősínt?

jó kis találmány akkor ez.

ja és köszi a segítséget

Nem kell küzdened vele, ha nem akarod. Ennek a műanyag takaró lapnak nincs funkciója a csomagtartó felszerelése szempontjából. Ez a kis lap nem tart semmit, egy pillanat alatt le lehet törni (érzékeny jószág, simogatni, becézgetni szabad csak :D ), a lyukat takarja el. Csupán csak esztétikai funkciója van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.