Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

A mikuláscsomag meg a trafi nem történt meg...

Ezt honnan tudod?

Azért nem ilyen gyorsak, hogy már aznap ott is a csekk.

Nem akadtam fenn, csak ezentúl oda viszem az autómat, ahol már rengetegszer voltam és soha nem került bele plusz kilóméter tudtomon kívül. Még ha ez egy napi szabadságomba is kerül.

De akkor még egyszer: nem azzal a 7 km amortizációval van a bajom. Ha már 100.000-et otthagytam, azzal a pár deci üzemanyaggal is legyenek boldogok! 7 km vagy 700 ebből a szempontból mindegy...

Csak szerintem az lenne a minimum, hogy ha elviszik valahová az autót, akkor legalább szóljanak. Akár utólag.

És azt is még egyszer: nem állíttattam futóművet, féket, a motorhoz sem kellett hozzányúlni. Egy beltérben elvégzett munka volt, ami különösebb speciális szakműhelyt nem igényelt, sem próbautat.

Link to comment
Megosztás:

Ezt honnan tudod?

Azért nem ilyen gyorsak, hogy már aznap ott is a csekk.

Nem akadtam fenn, csak ezentúl oda viszem az autómat, ahol már rengetegszer voltam és soha nem került bele plusz kilóméter tudtomon kívül. Még ha ez egy napi szabadságomba is kerül.

De akkor még egyszer: nem azzal a 7 km amortizációval van a bajom. Ha már 100.000-et otthagytam, azzal a pár deci üzemanyaggal is legyenek boldogok! 7 km vagy 700 ebből a szempontból mindegy...

Csak szerintem az lenne a minimum, hogy ha elviszik valahová az autót, akkor legalább szóljanak. Akár utólag.

És azt is még egyszer: nem állíttattam futóművet, féket, a motorhoz sem kellett hozzányúlni. Egy beltérben elvégzett munka volt, ami különösebb speciális szakműhelyt nem igényelt, sem próbautat.

Akkor lehet, hogy a Sport futóművet meg az IDS-t akarták az egyik tanuló kollégának megmutatni, aki még nem látott olyat;)!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

A következő problémával zaklatnálak titeket. A napokban arra lettem figyelmes, hogy mikor kicsit dinamikusabban átmegyek egy fekvőrendőrön vagy buckán az első kerekek felől egy nagyon érdekes hang hallatszik mint mikor hirtelen ki megy a teleszkópból a levegő. Eddig nem hallottam szerintem!Mit kell ilyenkor cserélni és kb. mennyi a költsége. Ja és most volt 2 hónapja műszakin de ott simán átment nem mondtak semmit. 1.4 xep

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

A következő problémával zaklatnálak titeket. A napokban arra lettem figyelmes, hogy mikor kicsit dinamikusabban átmegyek egy fekvőrendőrön vagy buckán az első kerekek felől egy nagyon érdekes hang hallatszik mint mikor hirtelen ki megy a teleszkópból a levegő. Eddig nem hallottam szerintem!Mit kell ilyenkor cserélni és kb. mennyi a költsége. Ja és most volt 2 hónapja műszakin de ott simán átment nem mondtak semmit. 1.4 xep

Hasonlót már hallottam én is más autónál, de nem hinném, hogy ez azt jelentené, hogy baja van. Ha a lengéscsillapító megadta magát, akkor azt úgyis észreveszed vezetés közben. Az eleje pl. erősebb fékezéskor elkezd pattogni, vagy nem annyira stabil kanyarodáskor.

De, ha meg akarod nyugtatni magad, pár ezer Ft és néhány perc alatt bevizsgálják. Akkor legalább fogod tudni, hogy pontosan milyen állapotban vannak. Nekem a Vectrában 260 ezernél még a gyáriak voltak benne és jól működtek.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Nektek Astrahsok :) !!

Segítséget kérnék egy jó-barátom nevében:

Venni akarnak egy Fekete 5 ajtós Astra H-t kb 1,5 milláig!

Melyik motortípust ajánlanátok akár diesel, akár benzin?

És melyiket nem? -miért nem.

Köszi előre is.

Szia!

Benzinesből szerintem 1.6XER, 115LE. Nyomatékos, nem szomjas (dinamikusan is 7.5l), megbízható.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Nektek Astrahsok :) !!

Segítséget kérnék egy jó-barátom nevében:

Venni akarnak egy Fekete 5 ajtós Astra H-t kb 1,5 milláig!

Melyik motortípust ajánlanátok akár diesel, akár benzin?

És melyiket nem? -miért nem.

Köszi előre is.

Szia!

Benzinesből én is javaslom az 1.6 115 LE verziót. Kiszámoltam a céges autó fogyasztását, ami városi használat és egy-két kéklámpás "száguldás" után is csak 9.7-9.9 volt. Két tankolás között számoltam ennyit, mivel a BC opció nem megy rajta. Az 1.4-es szerintem kissé gyenge.

Dízelből 1.7, 1.9.

Természetesen ez attól is függ mire fogják használni, mennyit közlekednek évente vele.

Link to comment
Megosztás:

150LE-ből átülve biztosan az, de szerintem csak ha a klíma is be van nyomva és többen ülnek benne válik lomhává, egyébként a kategóriájához mérten átlagos/jó a dinamikája...

Viszont mind közül a legmegbízhatóbb! :)

Köszi a bizalmat, de csak 120. :-)

Ebben a kategóriában sosem választottam volna 1.4-et. Bár csak a G Astrából vezettem olyat, de valahogy nem igazán tetszett, pedig nem vagyok száguldozós típus. Saját véleményem az, hogy ide kell egy 115 lovas motor, ahhoz, hogy mozgékony legyen az autó. Szerintem sokkal többet nem is fogyaszt, mint amennyivel erősebb.

Link to comment
Megosztás:

Nem dicsekedni akarok (pedig de ;) :D ) :

http://www.youtube.com/watch?v=L1rmQT3TTNk

Sikerült becsúsznom elég rendesen 8 másodperc alá 0-100-on az 1.8-as szívó Astra H-val. 4 tizedre vagyok a Corsa OPC 7.2-es idejétől.

Most minden összejött: +5 fok, csapadék 0, kerék betapadt, váltó nem "nyekegett", stb.

Gyári adatok szerint 10.7 másodperc a 0-100km/h http://katalogus.hasznaltauto.hu/opel/astra_1.8_gtc_enjoy-2130098 Most 7.6 másodperc...

Link to comment
Megosztás:

Nem dicsekedni akarok (pedig de ;) :D ) :

Sikerült becsúsznom elég rendesen 8 másodperc alá 0-100-on az 1.8-as szívó Astra H-val. 4 tizedre vagyok a Corsa OPC 7.2-es idejétől.

Most minden összejött: +5 fok, csapadék 0, kerék betapadt, váltó nem "nyekegett", stb.

Gyári adatok szerint 10.7 másodperc a 0-100km/h http://katalogus.has...c_enjoy-2130098 Most 7.6 másodperc...

Talán még néhány tized lenne benne váltáskor

Link to comment
Megosztás:

Nem dicsekedni akarok (pedig de ;) :D ) :

Sikerült becsúsznom elég rendesen 8 másodperc alá 0-100-on az 1.8-as szívó Astra H-val. 4 tizedre vagyok a Corsa OPC 7.2-es idejétől.

Most minden összejött: +5 fok, csapadék 0, kerék betapadt, váltó nem "nyekegett", stb.

Gyári adatok szerint 10.7 másodperc a 0-100km/h http://katalogus.has...c_enjoy-2130098 Most 7.6 másodperc...

Ha csak minden váltást csak egy hangyányival előbb csinálnál, szerintem jobb lenne az időd.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Opel astra H caravanra nézek/keresek üléshuzatot. Találtam soroksáron egy céget ami méretre vágja/szabja és 5 év garanciát adnak, elvileg valami német anyaggal dolgoznak! ára 28ezer forint...plussz kéz alatt 2500 forint ha szeretném, hogy feltegyék, szerintetek?

milyen ár? feltenni könnyű egy ilyen huzatot?

üdv

b.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Opel astra H caravanra nézek/keresek üléshuzatot. Találtam soroksáron egy céget ami méretre vágja/szabja és 5 év garanciát adnak, elvileg valami német anyaggal dolgoznak! ára 28ezer forint...plussz kéz alatt 2500 forint ha szeretném, hogy feltegyék, szerintetek?

milyen ár? feltenni könnyű egy ilyen huzatot?

üdv

b.

Szerintem dolgozzanak meg azért a 2500ért

Biztos nem bonyolult annyira de kapcsozgatni alul ,hátsó ülőlap ki be stb nekem megérne annyit pedig barkácsból jó vagyok

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Opel astra H caravanra nézek/keresek üléshuzatot. Találtam soroksáron egy céget ami méretre vágja/szabja és 5 év garanciát adnak, elvileg valami német anyaggal dolgoznak! ára 28ezer forint...plussz kéz alatt 2500 forint ha szeretném, hogy feltegyék, szerintetek?

milyen ár? feltenni könnyű egy ilyen huzatot?

üdv

b.

Szia!

Örömmel adtam volna a szerelésért 2500 Ft-ot. Én 2 évig kínlódtam (szintén kombi, ülés kiszerelés nélkül) a saját magam által felrakott üléshuzattal. Minden egyes beülés után össze-vissza gyűrődött. A H Astra ülése már nem olyan mint a régi autóké, hogy alul oda akaszthatod a kapcsokat, ahová akarod, hanem zárt a lemez, és csak egy-két hely van, ahová rögzíteni lehet. Ez persze csak akkor látszik, ha kiszeded az üléseket, ehhez viszont egyéb dolgok is szükségesek.

Egy jó pár hete itt a fórumon kértem (és kaptam) tanácsokat a szerelés elvégzéséhez. Megcsináltam, de 2500-öt megér az, hogyha hozzáértők csinálják. Nagyon sok szerelvényt kellett megbontanom (van amit nem is tudtam, pl.: a biztonsági öv), ahhoz, hogy normálisan legyen a helyén a huzat. Mostmár rajta van. Sok sikert. Én inkább fizetnék.

benkoa

Link to comment
Megosztás:

koszi a válaszokat! huuu ezt meg kapcsozgatni kell? jó igaz persze...hm, csak arra gondoltam, hogy mivel kisbaba van, hogy védjem az eredeti kárpitot...de akkor ez azt jelenti, hogy jó árnak lehet mondani?

tehát akkor mindenképp megéri hogy velük szereltessem be...csak azért tartok egy kicsit ettől, mert h új az autó, és nem szeretném, hogy bármilyen kár keletkezzen...de gondolom mivel ők ezzel foglalkoznak, csak profik és jól megcsinálják!

köszi megint a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem vannak karosszériások a fórumon, és tudnak segíteni. (Már jártam lakatosnál, és kaptam árajánlatot!)

A gondom a következő: Tavaly összel megnyomtam az autóm jobb oldalát alul középen, a két ajtó és a küszöb találkozásánál, úgy, hogy lett egy kis tenyérnyi horpadás a küszöb azon részén, ahol a vastag szigetelő csík van, illetve minkét ajtót megkarcoltam egy kicsit. A küszöbnek nem sérült az éle, tehát szerintem a "ragasztott" horpadásjavítóval ki lehetne húzni házilag (neten kapható készlet), de a sérülés középpontja pont a vastag szigetelőcsíkon van. Erre biztosan hiába ragasztom fel a tappancsot. Ezt el kell távolítani valahogyan? Meg kell melegíteni valamivel? És ha igen, akkor utána visszarakható?

Várom a hozzászólásokat.

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Na bekerült az insignia fúvóka.álló helyben kissé a tető is priccolódik de gondolom a menetszél lejjebb nyomja a permetet.szépen terít.viszont amennyire lentre fúj ahhoz képest a törölt rész felett eléggé habos marad az üveg.de majd menet közben kiderül.

Az egyik karral meggyült a bajom először le se tudtam szedni.Most délután újra nekifeszültem és nehezen de lejött.a műanyagról se tudtam hogy hogy engedi el a kocsit.1fokban feszegettem óvatosan mire csak lejött.utána már egyszerű :)

Link to comment
Megosztás:

Na bekerült az insignia fúvóka.álló helyben kissé a tető is priccolódik de gondolom a menetszél lejjebb nyomja a permetet.szépen terít.viszont amennyire lentre fúj ahhoz képest a törölt rész felett eléggé habos marad az üveg.de majd menet közben kiderül.

Az egyik karral meggyült a bajom először le se tudtam szedni.Most délután újra nekifeszültem és nehezen de lejött.a műanyagról se tudtam hogy hogy engedi el a kocsit.1fokban feszegettem óvatosan mire csak lejött.utána már egyszerű :)

Nekem is ilyen volt. Úgy vettem észre, hogy a menetszél inkább még jobban hátraviszi. Ezért kicsit lefelé nyomtam a fúvókákon az alapállapothoz képest.

A habot meg hamar leszárítja a menetszél.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem vannak karosszériások a fórumon, és tudnak segíteni. (Már jártam lakatosnál, és kaptam árajánlatot!)

A gondom a következő: Tavaly összel megnyomtam az autóm jobb oldalát alul középen, a két ajtó és a küszöb találkozásánál, úgy, hogy lett egy kis tenyérnyi horpadás a küszöb azon részén, ahol a vastag szigetelő csík van, illetve minkét ajtót megkarcoltam egy kicsit. A küszöbnek nem sérült az éle, tehát szerintem a "ragasztott" horpadásjavítóval ki lehetne húzni házilag (neten kapható készlet), de a sérülés középpontja pont a vastag szigetelőcsíkon van. Erre biztosan hiába ragasztom fel a tappancsot. Ezt el kell távolítani valahogyan? Meg kell melegíteni valamivel? És ha igen, akkor utána visszarakható?

Várom a hozzászólásokat.

benkoa

Sziasztok!

Nem magamnak szeretnék válaszolni, hiszen nem is tudnék. Viszont eszembe jutott valami.

Úgy emlékszem, hogy amikor vezetéket húztak az autómban előlről-hátra, akkor lepattintották a belső küszöb műanyag fedelét és az ott lévő nagy lyukakon keresztül vezetékeztek. Holnap meg fogom nézni, ha jobb idő lesz.

Nincs valakinek egy fotója a "kopasz" belső küszöbről? Jobban aludnék, ha tudnám, hogy a lyukak ott vannak, és ezeken kereszül ki lehet nyomni a külső küszöb horpadását. (Fent írtam a horpadásról.)

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Én most vettem huzatot tőle: http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=huzatos_v&pt=3&obd=2

kérdezd meg, hogy H Astrára csinál-e. Szép, minőségi méretpontos huzatot csinál, oldallégzsákosra is. És nem drága.

koszi a válaszokat! huuu ezt meg kapcsozgatni kell? jó igaz persze...hm, csak arra gondoltam, hogy mivel kisbaba van, hogy védjem az eredeti kárpitot...de akkor ez azt jelenti, hogy jó árnak lehet mondani?

tehát akkor mindenképp megéri hogy velük szereltessem be...csak azért tartok egy kicsit ettől, mert h új az autó, és nem szeretném, hogy bármilyen kár keletkezzen...de gondolom mivel ők ezzel foglalkoznak, csak profik és jól megcsinálják!

köszi megint a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Az lenne a kérdésem, van-e ötlete vkinek a szőnyeggel /gumi, kárpit mindegy/ kapcsolatban, hogy ami a gyári szőnyegen van rögzítő, olyat külön lehet-e vhol venni, mert nem tudom lerögzíteni a szőnyeget.Az alja megvan, amire rápattanra, de amikor vettem az autót a gyári szőnyeg nem volt már meg.Lyukat hiába csinálok a szőnyegre, mert letúrja az ember a lábával. Köszönettel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem magamnak szeretnék válaszolni, hiszen nem is tudnék. Viszont eszembe jutott valami.

Úgy emlékszem, hogy amikor vezetéket húztak az autómban előlről-hátra, akkor lepattintották a belső küszöb műanyag fedelét és az ott lévő nagy lyukakon keresztül vezetékeztek. Holnap meg fogom nézni, ha jobb idő lesz.

Nincs valakinek egy fotója a "kopasz" belső küszöbről? Jobban aludnék, ha tudnám, hogy a lyukak ott vannak, és ezeken kereszül ki lehet nyomni a külső küszöb horpadását. (Fent írtam a horpadásról.)

benkoa

Megint magamnak válaszolok. Azért megírom, hátha valakit érdekel.

Leszedtem a belső küszöb műanyag borítását, és kiderült, hogy rosszul emlékeztem, nincsenek nagy lyukak (csak kis furatok), ahonnan ki lehetne egyengetni a külső küszöb horpadását. A vezetékeket a villamossági szerelők, pedig a belső küszöb és a műanyag borítás közötti hézagban vezették el. Hát ennyi!

benkoa

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Az lenne a kérdésem, van-e ötlete vkinek a szőnyeggel /gumi, kárpit mindegy/ kapcsolatban, hogy ami a gyári szőnyegen van rögzítő, olyat külön lehet-e vhol venni, mert nem tudom lerögzíteni a szőnyeget.Az alja megvan, amire rápattanra, de amikor vettem az autót a gyári szőnyeg nem volt már meg.Lyukat hiába csinálok a szőnyegre, mert letúrja az ember a lábával. Köszönettel.

Nemrég itt vettem utángyártott szövetszőnyeget: http://www.autószőnyeg.hu/ Nem kizárt, hogy helyben készülnek a szőnyegek, mert először meg kellett rendelni és pár nap múlva szóltak, hogy kész. Így elképzelhetőnek tartom, hogy csak külön rögzítő patentet is tudnak adni. Egy telefont, e-mailt megér, hátha tudnak segíteni. Vagy ha ők nem, a neten van még pár autószőnyegeket forgalmazó cég.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.