Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

nah, ma kész lett az autó :lol: kicserélték a szelepfedél tömítést végre :D eléggé rottyon volt már a régi, de most legalább új van benne. A szerelő szerint jó állapotban van a motor, nincs sehol ráégve az olaj, szóval az előéletében elkövetett olajcserék miatt nem kell aggódnom, azok rendben voltak. Ennek örülök :D

vettem még egy hátsó rendszámtábla világítás búrát is, kemény 700 Ft-ért, szép új, csilli-villi, B Corsába is ez való, ajánlom mindenkinek a cserét akinek mattabb-sárgásabb, nagyon jól mutat :D

képzeljétek, lehet csak nekem újdonság, de láttam most egy 16"os C Vectra Acélfelnit, 5*110. A Különleges benne hogy 5(!) küllös, és dísztárcsával együtt van, ami pont takarja az 5 küllőt, így az acélfelni egy az egyben úgy néz ki mintha alufelni lenne ;)

És most jön a nagy durr: Mivel 50%os akció van lemezfelnire, így dísztárcsával együtt 26.400 Ft 2db belőle, magyarul 52.800 Ft egy garnitúra (4db) 16"os acélfelni, ami megtévesztésig olyan mint az alufelni!!!! A pasas elmondta a szalonban, hogy a C Vectrák gyárilag ilyen kerékkel jönnek, mert ezek jobban bírják a haszai utakat. Tekintve, hogy 1 db (új) sima 16"os acélfelni a gumisomnál 14.000 körül van, amit idead kedvezményesen 10.000/db áron, amin még dísztárcsa sincs, így úgydöntöttem hogy nagy valószínűséggel a C Vectra lemezfelnie kerül majd rá ;)

Na itt a kép is:

vectra-c-felni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

_______

Ez picit mintha drága lenne: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 30.700km-rel volt (Opelnél szervizelt, garanált km), 2001. 11. havi, megkímélt...

2.750eft-ért.

Igaz, nekem nem volt hozzá hátsószárny és téligumi! Lehet, hogy ez a különbség oka! :lol: :lol:

az enyém meg 57 ezerrel 2.3 millióért, és volt szárny biza, és méghozzá milyen nagy :D

a vicces: enyim HJN, ez HJN, az Agressoré HJN.

Ráadásul ezt a Dark meg akarta venni, még ki is próbálta....

Link to comment
Megosztás:

Gyerekülés miatt nem fordulhat elő, hogy jól jön? esetleg...

Klassz lehetne, ha lenne benne ilyen opció!

De szerintem arra gondolt András, hogy a Coupe-kban nincs ilyen! Legalábbis én sem tudok róla! :lol:

:lol:

Ráadásul ezt a Dark meg akarta venni, még ki is próbálta....

Mikor próbálta? Mostanában vagy régebben?

Mi volt a tapasztalata? (valami nyilván nem kóser, ha nem vette meg).

Vagy csak az ár volt a gáz?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van eladó felnim. Igaz gumival, ha kell valakinek.

http://mantacustom.uniq.hu/kepek/elado_felnik.jpg

engem még mindig érdekelne ez a felni, csak nincs pízem, és ahogy látom nem is lesz ... :D

most épp lakásfelujitás van soron, és a nyaralás is elvitte a zsém nagyrészét...:D

Klassz lehetne, ha lenne benne ilyen opció!

De szerintem arra gondolt András, hogy a Coupe-kban nincs ilyen! Legalábbis én sem tudok róla! :lol:

;)

Mikor próbálta? Mostanában vagy régebben?

Mi volt a tapasztalata? (valami nyilván nem kóser, ha nem vette meg).

Vagy csak az ár volt a gáz?

nem most, hanem akkor, amikor ez a nő vette meg, olyan 2002 körül. utána vette az omegát, azt mondta, hogy a háromezer azért az háromezer, és nem egynyóc. sokáig ott állt,nehéz volt eladni...

ez amugy az Agresszoréval együtt az opel bemutató autója volt, és a régi munkahelyemen lett értékesítve. ez a piros szerintem dolgozó lány jól áll a coupénak....

Amugy nekem egy két napon belül átfordul 80.000 re az órám.

minden müszaki hiba nélkül futott idáig 22,500 km-t.

tök jó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amugy nekem egy két napon belül átfordul 80.000 re az órám.

minden müszaki hiba nélkül futott idáig 22,500 km-t.

tök jó :lol:

Bizony én is 50e km-nél járok már! :lol:

Hála Istennek nekem sem volt vele bajom egyáltalán az elmúlt 20e km-en!

Olajon kívül nem kellett cserélni semmit! :D

(na jó, egy izzót :D)

Link to comment
Megosztás:

én idáig raktam bele 2 olajcserét, 4 lengéscsillapitót, és egy termosztátot. a 4 lengéscsillapitó maradhatott volna még egy kicsit, de ugy voltam vele hogy jobb elöbb mint késöbb.

a konkrét hibám jelenleg az, hogy nyikorog az elje, most hogy bejött a hideg.

Stabilizátor szilenteket fogok cserélni, aminek az anyagára kb 2.500 forint.

szoval ez meg a termosztát szart be ebben az évben.

remélem jövőre se fog többminden.... már ha nem adom el addig. jólenne eladni asszem, mert akkor lenne egy jobbkocsikám.... :lol:

de nem is árulom, ugyhogy asszem az eladás még nemaktuális. asszem bizonytalan vagyok egy picit. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

ez a piros szerintem dolgozó lány jól áll a coupénak....

épp irni akartam, hogy milyen csunya szegénykém pirosban :lol:

Amugy nekem egy két napon belül átfordul 80.000 re az órám.

minden müszaki hiba nélkül futott idáig 22,500 km-t.

tök jó :lol:

nagy cucc a 94es 1.4ben 3 hete fordult át a 90e km :D

Link to comment
Megosztás:

én idáig raktam bele 2 olajcserét, 4 lengéscsillapitót, és egy termosztátot. a 4 lengéscsillapitó maradhatott volna még egy kicsit, de ugy voltam vele hogy jobb elöbb mint késöbb.

a konkrét hibám jelenleg az, hogy nyikorog az elje, most hogy bejött a hideg.

Stabilizátor szilenteket fogok cserélni, aminek az anyagára kb 2.500 forint.

szoval ez meg a termosztát szart be ebben az évben.

Na jó... szóval én úgy értettem, hogy a kötelező szervízen kívül nem volt dolgom vele.

Amikor megvettem megcsináltattam rajta a kötelező 4 éves nagy szervízt, valamint 15e km után egy olajcserét és a járulékos szűrőket cseréltem.

Jelenleg gyanusan viselkedik a termosztátom. Esélyesnek érzem, hogy hamarosan cserés lesz. :lol:

Erre gondoltam :lol:
:D :D
Link to comment
Megosztás:

nekem nem nyikorog... mondjuk olyan feszes hogy moccanni sem nagyon tud :lol:

sőt, aszonták a fiuk a szervizbe, hogy a hőfok miatt ne rezeljek, ha van fűtés, jó a termosztát is. Haverom, aki szintén autószerelő, azt mondta inkább a hőgombát kellene megnézni, de a szerelő opeléknál erre is azt mondta, hogy ne aggódjak, nincs ezzel baj... szal lenyugodtam :lol:

nagyon jól megy az autó és rettenet a hangja, imádom :D

mondjuk én szervizekkel nem vagyok olyan szerencsés mint ti ;) 64.000 km-rel, azóta +13.000 és a kötelezőkön felül egy turbo és egy szelepfedéltömítés cserébe fájt. Egyre inkább egyben van az autó, szóval nem aggódok, vigyázok rá, és nagyon szeretem :D

Link to comment
Megosztás:

4000 eurós Astra Coupe :lol:

nyilván nem túl tip-top állapotú, de ez a 4000 euró akkor sem pénz, ha tényleg többnyire egyben van...

Nekem kicsit gyanús... nem az ilyenekre írták, hogy sokszor vannak átverések a Mobile.de-n?

Valahol hallottam, hogy jelentősen piaci ár alatt meghirdetnek autókat, aztán átutalást kérnek és lehúzzák a vevőt. (vagy ilyesmi, de nem tudom a részleteket)

Azért fura, mert ha megnézed a mobile.de-t látod, hogy azért jellemzően 7-8000,- EUR környékén kezdődnek a QP-k...

Ezen pedig nem nagyon látni - így elsőre - ökör hibát... és a km sem sok... :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehúzás volt, már le is vették...

volt ilyen OPC is, kettő is tavaly, mikor vettem az enyém. 8000, meg 9500 euroért. kapásból gyanús volt, aztán az eladó (az én kocsimat eladó) mondta, hogy csalás, már írtak a mobile.de-nek, és tényleg, le is lett véve. nekik nem kis veszteséget okoz az ilyesmi, mert rohadt nehéz ezután 15000 euroért eladni ugyanazt. el is hiszem...

Link to comment
Megosztás:

Turbósok! Ma kőkemény 2 fokban autóztam hazafelé, és egész úton 80° alatt volt a hőfokjelző, végig kb 2500as fordulaton. Amikor beértem a városba már felment 80 felé, de addig nem, mondjuk nem igazán ingadozott, azt inkább bemelegedéskor szokta. Reggel pl felment 80-85re aztán hirtelen le 80 alá, ezt eljátszotta többször is. Fűtés van, nem is kicsi, és viszonylag hamar. Az a tipikus gatyarohasztós :lol:

kérdésem: nem lehetséges hogy ebben a nagy hidegben kicsit túlhűti a vizet és azért megy le? Opel szervizben mondták, hogy semmi gáz, de azért kicsit aggódok. Nem lehetne-e esetleg valami burkolatot tenni a hűtő elé (mint anno az ikarusokon meg ifákon lehetett látni)?

Más:az autó nagyon jól viselkedik, szép a hangja, a hidegen gőzölést leszámítva nem füstöl, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt (fél tank benzin 300 km) és nagyon megy. De azt vettem észre, néha ha odalépek neki, 2000-2500as fordulat körül ránt 2-3at, mintha fulladozna a motor, vagy nem kapna elég benyát. Azt olvastam valahol hogy a turbo gyári gumicsöve hajlamos nagyobb vákuum hatására összeszűkülni, tehát hogy fulladós turbó van az autóban, és érdemes lecserélni fém csövekre. A szelepfedéltömités csere előtt nem tapasztaltam ilyesmit, úgyhogy kiváncsian várom a véleményeteket. Hangsúlyozom, nem mindig csináljha, csak néha, mondjuk 10 esetből olyan 1-2-szer, főleg az aktuális beindítás utáni első pár meghuzatáskor... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Turbósok! Ma kőkemény 2 fokban autóztam hazafelé, és egész úton 80° alatt volt a hőfokjelző, végig kb 2500as fordulaton. Amikor beértem a városba már felment 80 felé, de addig nem, mondjuk nem igazán ingadozott, azt inkább bemelegedéskor szokta. Reggel pl felment 80-85re aztán hirtelen le 80 alá, ezt eljátszotta többször is. Fűtés van, nem is kicsi, és viszonylag hamar. Az a tipikus gatyarohasztós :D

Nekem detto. Ha nem írtad volna én is aggódnék. :lol:

Mikor frissítesz be a honlapodon? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Más:az autó nagyon jól viselkedik, szép a hangja, a hidegen gőzölést leszámítva nem füstöl, nem eszi az olajat, nagyon jól fogyaszt (fél tank benzin 300 km) és nagyon megy. De azt vettem észre, néha ha odalépek neki, 2000-2500as fordulat körül ránt 2-3at, mintha fulladozna a motor, vagy nem kapna elég benyát. Azt olvastam valahol hogy a turbo gyári gumicsöve hajlamos nagyobb vákuum hatására összeszűkülni, tehát hogy fulladós turbó van az autóban, és érdemes lecserélni fém csövekre. A szelepfedéltömités csere előtt nem tapasztaltam ilyesmit, úgyhogy kiváncsian várom a véleményeteket. Hangsúlyozom, nem mindig csináljha, csak néha, mondjuk 10 esetből olyan 1-2-szer, főleg az aktuális beindítás utáni első pár meghuzatáskor... :lol:

szia Velo!

nekem ilyen jelenség sose volt, tehát ebből kiindulva lehet, hogy van vmi alapja az aggodalmadnak, de azért nem tűnik komolynak.

nekem a szerelő a gumi csövezésre azt mondta, hogy a fémcsere főképpen pv (parasztvakítás) célokat szolgál, nekem nem lesz cserélve a Phase I.-hez sem (nem is ajánlja a csomaghoz egyik tuning cég sem, de még Phase II-höz sem). szóval én nem hinném, hogy ez lenne a jelenség okozója. de persze ki kéne próbálni, mert sose lehet tudni.

nekem egy olyan jelenségem volt, hogy a kocsi kb. 5500-nál megtorpant egy picit, de arról is kiderült, hogy a nyomatékgörbe ott esik le, és elég hirtelen a 250 nm-ről. na ez remélem, hogy megoldódott, 6000-nél még 280 nm-en lesz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.