Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Ez valóban így van...

Nekem sem elég erős ahhoz, hogy 5-ben tiltásig eljussak...ott már nagyon nagy a légellenállás is, amivel nem árt számolni...És így van meg picivel 250 felett... :unsure:

Én mentem a coupe astrával óra szerint 235öt. :blink:

Link to comment
Megosztás:

azt még elhinném,hogy 5 tiltáson 242őt mutat az óra,na de hogy 125 ló képes leforgatni...

Hát akkor el kell, hogy szomorítsalak!

Ugyanis az én QP-m is leforgatja pirosig 5.-ben!

Én óra szerint ca. 215-220 között mentem vele, ott már a piros szélén voltam. Elfogyott az 5!

Ha Need órája szerint 242-t megy, akkor bizony elég sokat csalhat! :unsure:

A cabrio nehezebb, mint a QP.

Az igazság az, hogy tiltásig nem forgattam az autót. kb. 2-3szor mentem vele óra szerinte 215-220 körül.

A letiltásig nem jutottam el, mindig vagy fékeznem kellett, vagy a barátnőm visított túl hangosan! :blink:

De a PIROS határában voltam. (GPS szerinte 209-et mentem, amikor 215-nél volt az óra)

Link to comment
Megosztás:

Látom megbolygattam a nyugalmat. Nézzétek meg az utolsó képet a stájlingon! :blink:

Egyébként még a gyári kerékkel volt, de 180-at is mentem már baseball sapiban nyitott tetővel. Akkor kezte lecsukni a huzat a szélfogót a hátam mögött és már nem volt elviselhatő a zaj. A sapka azonban nem repült el. ;)

A céges volvó 2.4-es és 250-nél tilt. Az a baj, hogy nem sok ember próbálta a végsebességét az autójának, így kételkednek, amikor ilyeneket hallanak. A 26 éves mantámmal 220ig toltam, de az más volt. Akkor már féltem. Az nem tiltott volna, mert karbis volt, de a szigetelés hiánya miatt borzalmas volt a zaj, meg az m7-es zötyögős aszfalt darabkái. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Látom megbolygattam a nyugalmat. Nézzétek meg az utolsó képet a stájlingon! :blink:

Egyébként még a gyári kerékkel volt, de 180-at is mentem már baseball sapiban nyitott tetővel. Akkor kezte lecsukni a huzat a szélfogót a hátam mögött és már nem volt elviselhatő a zaj. A sapka azonban nem repült el. ;)

A céges volvó 2.4-es és 250-nél tilt. Az a baj, hogy nem sok ember próbálta a végsebességét az autójának, így kételkednek, amikor ilyeneket hallanak. A 26 éves mantámmal 220ig toltam, de az más volt. Akkor már féltem. Az nem tiltott volna, mert karbis volt, de a szigetelés hiánya miatt borzalmas volt a zaj, meg az m7-es zötyögős aszfalt darabkái. :unsure:

Én a GSi-t próbálgattam (kicsit több paci, kicsit több Nm, kicsit kevesebb kg) de ÓRA SZERINT 230-nál tovább nemigen jutottam. Ami kb. szerintem 210 ha lehetett. Ezért gyanus csak a 240.

Link to comment
Megosztás:

Viszont szerintem sokkal jobb a légellenállása és sokkal fiatalabb a motor.Az is biztos hogy az óra szerint tutti nem 240.Ráadásul a váltó is sokat számít.

Az F Astrának sem olyan rossz a Cx-e, szerintem igazán nagy eltérés nem lehet. Bár itt a kicsi is négyzetesen érvényesül szóval... :unsure:

A motor is ok, bár szeritnem még így is több lóerő és nyomaték van benne. :blink:

A váltóban lehet a megoldás, de ott meg a 242 a gyanús, ahhoz már tényleg sok izom kell.

Link to comment
Megosztás:

Eltudom képzelni Krisztit,ahogy veri a vállad,hogy elég legyen mááááááááár! :unsure:

Te meg nyomod pókerarccal a pedált a hütőmaszkig! :blink:

;) :P

Ahogy a művelt angol mondja: "Push the pedal to the metal" ;)

A 242-t nem tudom elhinni akkor sem. Ez nem ellened szól Need... nekem Coupe által emlegetett 23x sem volt hihető. Olyan szinten vagyok ebben szkeptikus, hogy max akkor, ha én az autóban, s kezemben a GPS! ;) :lol:

Már csak azért sem, mert nyilván ugyanaz a váltó van mind2őnk gépében... és ha az enyém 220-nál pirosban van (6500rpm)... akkor 242-nél már 8000-et kéne forognia! :lol: Az pedig már erősen a tiltáson túl van! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az F Astrának sem olyan rossz a Cx-e, szerintem igazán nagy eltérés nem lehet. Bár itt a kicsi is négyzetesen érvényesül szóval... :blink:

Abban nem vagyok annyira biztos, hogy a bazi nagy lököseink meg a küszöbök tul jó aerodinamikai értékkel birnának :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Abban nem vagyok annyira biztos, hogy a bazi nagy lököseink meg a küszöbök tul jó aerodinamikai értékkel birnának :unsure:

Hát az már elég komoly drift lenne, ha a küszöb is számítana a légellenállásban.

Max az inukált ellenállás komponesben jelenik meg, de szerintem nagyon nem számottevő.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként az István ex-coupe-ja esetében hihetőbb, hogy többet ment mint az enyém, mert az ki volt nyitva elől-hátul.

Bár a váltó-áttételezést akkor sem értem.

Nem ugyanazzal a váltóval nyomják az Z18XE-ket? :unsure: :blink:

Szerintem de.

X18XE1, Z18XE: F17CR 3,74

Én csak ezt találtam, de azért a kihajtás még lehetett más is.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem de.

X18XE1, Z18XE: F17CR 3,74

Én csak ezt találtam, de azért a kihajtás még lehetett más is.

Vannak kivételek is. Itt pl egy 1.4-es G Astrába az F13 CR 3.94-nél picit hosszabb váltó/difi páros került:

2-esben 100:

2-100.jpg

5-ben 120:

5-120.jpg

Ültem benne. Gyári kerekek, gyári felszereltség, no tuning, km óra által mutatott sebesség értékek kb egyeztek az enyémmel, tehát nem a km óra csalt ennyit. Persze lomha is volt az autó ilyen hosszú áttételek mellett, de ez már más kérdés... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.