AtiZafi Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Látod, ez sajnos lehetséges. :angry: Köszi. Akkor ezt kitárgyaltuk <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
laszlocska Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 üdvözletem uraim. Van egy 2000es astra g-m y20dth motorral, nagyon úgy fest, hogy a magasnyomású pompám vacakol és nagyon megköszönném ha valaki felvilágosítana a magasnyomású pompák kompatibilitásáról, úgy értesültem miszerint motórkódonként és pompakódonként lehet variálgatni. Egyelőre nem tudom az enyém milyen pompakóddal van. Ha segítene valaki milyen típusú pompákat kezdjek el keresgélni nagyon megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Igen, van benne gumitömítés, mert más típusokba is jó, de ebben az esetben nem játszik, nem fér el, itt nem kell a peremre semmi. A régin sem volt,........... a termosztátház fedelén síkba van csak tömítve. akkor bocsika az enyém hez kell akkor pedig tisztitás bekenés tömitö pasztával és hajrá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok G astra Y17DT isuzu , P0105 hiba, MAP szenzor baj, hol található? Van egy a szívósornál, ami érzékeli a töltőnyomást, de a másik ami a külső atmoszférikus nyomást méri az hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Zotya_ Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Kedves Urak ! Adott egy G Astra Y20DTH motorral. 9 éves kb 200e km-t futott. Többen leírták már ugyanezt a problémát, de én talán nagyobbat szívok az átlagnál. Évek óta tudom, ha 2-3 napot áll a kocsi akor nem indul mert visszafolyik az üzanyag. Ez nem volt gond mert minden nap használom, ha meg többet kellett álljon akkor teletankoltam és így simán kibírt egy hetet is. 2 hete azonban már 5-6 óra állás után sem indul. Teletankkal sem. Ekkor szűrőtartály feltölt egyszer kétszer némi pumpálás és nagynehezen beröffen. Végigolvastam a fórumot, elvittem a Nyiry dízelbe. Ismerős a hiba sokat csináltak, alkatrész a polcon. Traverz csere, szűrőtartály csere résolajcsövek csere, 75 rongy. Ma reggelre ugyanez a helyzet, vagy még tán rosszabb. Azt mondták ha ez nem elég akkor adagoló tömítések. A Nyiryék Békéscsabára küldenék le az adagolót, bár ha jól láttam a Filep itt van pesten, és van gépük. A nehéz indulás után csikorgó hang jön a motorból, 100-200 méterig, nem tudom mi okozza. Menet közben van egy "élces" felhang is főleg hidegen, amit korábban nem hallottam. Nem tudom nem lehet -e, hogy szar gázolajat tankoltam ? Bár a visszafolyást ez nem indokolja. Ha beindult már megy rendesen, nincs fordulatszám ingadozás, alapjáraton se, nincs sárga lámpa sem. Beadnám az adagolót javításra, de attól félek, hogy utána sem lesz jobb, csak egy százassal rövidebb leszek. Mondjatok okosságokat pls, mert rendkívül le vagyok hangolva <_< Sziasztok! Elég régi írást találtam, de a jelenség nagyon hasonló ahhoz amit az én autóm produkál. (Ha megoldódott a fenti gond írjátok már le mi volt.) Y20DTH G Astra, vízhűtő csere utáni napon 6-7 órányi állás után beindul, de 500-as körüli fordulaton köhög, majd gázadásra magához tér és minden happy. Másnap reggel simán indul, délután ugyanaz, mint előző nap, de nem adtam rá gázt, lefulladt, utána már csak a tolás segített, de kb. 100m-t kellett tolni és sokadik indításra indult. Ezt eljátszottuk még néhány alkalommal, vissza szervíz. Cseréltek résolajcsöveket 16e-ért, másnap szintén nem indul. Éjjel lejtőn állok, reggelre semmi gond az indítással, de napközben 1-2 óra állás után már jelentkezik a probléma. Nyilván levegősödik az üa. rendszer, de nem tudom hol. Mi lehet a reális gond, vagy kihez vigyem, hogy kiderüljön? Napi használatban van az autó és nem tudom sok időre letenni. Köszi előre is! Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Nem, nem arról a belső fekete repedezett gumiról van szó, hanem ahol az ujjaddal fogod. Egyes tipusokon kívül a peremre lehet felhúzni egy gumikarimát, tehát az 50-es külső átmérő köré. Ezt adják hozzá, mert nem tudhatják milyen autóba kerül. Valahova kell, valahova nem. Az y17dt utóbbiba tartozik. az y17dt nem az utobbiba tartozik mert nekem y 17dt - m van és a gumiperemmel együtt jo a term.ugy van a háza elkészitve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 az y17dt nem az utobbiba tartozik mert nekem y 17dt - m van és a gumiperemmel együtt jo a term.ugy van a háza elkészitve. Nekem is az van, teljesen gyári (2002). Sőt, én még magamnak is cseréltem. Csak tudom mit láttam. Egy lehetőség van még: Mint oly sok minden másnál, lehet, hogy ebből is két fajta ház létezik. De ez már a probléma szempontjából lényegtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nekem is az van, teljesen gyári (2002). Sőt, én még magamnak is cseréltem. Csak tudom mit láttam. Egy lehetőség van még: Mint oly sok minden másnál, lehet, hogy ebből is két fajta ház létezik. De ez már a probléma szempontjából lényegtelen. ezt az opel már a régebbi tipusoknál is eljátszotta , nem csak ezzel a dologgal hanem mással is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totipityu Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Sziasztok srácok!!! Nemrég volt az a téma y17dt-vel kapcsolatban, hogy a szívósor és a hengerfej közötti alu lemeztömítés egyben a folytás is a szűkített nyílások miatt. Nos vásároltam az autósboltban egy ilyen tömítést, képzeljétek létezik olyan amin teljes értékű szívó nyílások vannak. Sőt, nem is tudták hogy a gyári az ilyen szűkített nyílásokkal rendelkezik! Tehát ha valaki ennek cseréjében töri a fejét, nem kell otthol reszelgetni, 2.800 forintért újat lehet venni normális nyílásokkal. Valamikor majd cserélem, és beszámolok az eredményekről!!! cső Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Sziasztok srácok!!! Nemrég volt az a téma y17dt-vel kapcsolatban, hogy a szívósor és a hengerfej közötti alu lemeztömítés egyben a folytás is a szűkített nyílások miatt. Nos vásároltam az autósboltban egy ilyen tömítést, képzeljétek létezik olyan amin teljes értékű szívó nyílások vannak. Sőt, nem is tudták hogy a gyári az ilyen szűkített nyílásokkal rendelkezik! Tehát ha valaki ennek cseréjében töri a fejét, nem kell otthol reszelgetni, 2.800 forintért újat lehet venni normális nyílásokkal. Valamikor majd cserélem, és beszámolok az eredményekről!!! cső cső az oké hogy megvetted a tömítést 2 db van a szívósoron most leírom neked kb hogy néz ki van a blokk utána a sima tömítés van egy kb 1,5cm alu öntvény na ebben kicsik a lyukak utána a fém tömítés és végül a külső levegő elosztó öntvény és valóban a tömítéseken 4db teljes értékű lyuk van Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 cső az oké hogy megvetted a tömítést 2 db van a szívósoron most leírom neked kb hogy néz ki van a blokk utána a sima tömítés van egy kb 1,5cm alu öntvény na ebben kicsik a lyukak utána a fém tömítés és végül a külső levegő elosztó öntvény és valóban a tömítéseken 4db teljes értékű lyuk van azaz 8 db teljes értékű lyuk. :-D Na de a gyári tömítés amit levakartam róla az is teljes értékű volt, hiszen nincs is értelme zártabb tömítésnek, mert a hengerfejben is teljes értékű szívócsatornák lakoznak. A probléma a 1,5 cm vastag alu öntvénnyel van. Ilyet viszont nem kapni sehol. Én ugyan kibővítettem, de senki nem tudja miért a "fojtás" talán az akkori Euro 3 miatt, talán fogyasztás miatt. Nem tudni. keverékképzésben biztosan nincs szerepe, hiszen a dízel belső keverékképzésű. A hengerek zárt terében keveredik a sűrített levegő a gázolajjal. Itt már semmi jelentősége nem lehet annak, hogy a levegő hogyan és milyen úton jutott a hengerekbe. Az viszont tény, hogy magas fordulaton 25% levegővel többet mér a légtömegmérőm........................ már csak gázolaj kellene neki :-DD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 azaz 8 db teljes értékű lyuk. :-D Na de a gyári tömítés amit levakartam róla az is teljes értékű volt, hiszen nincs is értelme zártabb tömítésnek, mert a hengerfejben is teljes értékű szívócsatornák lakoznak. A probléma a 1,5 cm vastag alu öntvénnyel van. Ilyet viszont nem kapni sehol. Én ugyan kibővítettem, de senki nem tudja miért a "fojtás" talán az akkori Euro 3 miatt, talán fogyasztás miatt. Nem tudni. keverékképzésben biztosan nincs szerepe, hiszen a dízel belső keverékképzésű. A hengerek zárt terében keveredik a sűrített levegő a gázolajjal. Itt már semmi jelentősége nem lehet annak, hogy a levegő hogyan és milyen úton jutott a hengerekbe. Az viszont tény, hogy magas fordulaton 25% levegővel többet mér a légtömegmérőm........................ már csak gázolaj kellene neki :-DD Csavard oda neki! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Április10, 2011 Megoszt Elküldve Április10, 2011 Sziasztok! A múlt héten többször is felvillant a villáskulcs, de néhány mp után mindig elaludt. Kivillogtattam: P0335=Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség Visszaolvasva a fórumon úgy tűnik nem érdemes várni a cserével, mert ha végleg bedöglik a szenzor, az autó teljes leállását eredményezi. Miden nap a régi M0-on megyek, ott egy leállás igen kellemetlen…. Pontosan hol található az érzékelő, szerelőaknából cserélhető-e? Csak a pontosság kedvéért ez az?[url="http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladokkapcsolokoninditogenerator/kategoria/fotengely-impulzus-jelado/marka/astra+g/tipus/14182/ A másik dilemmám: kb egy hónapja észrevettem, hogy ereszt a TCV szelepem. Az ECU elektromos csatiját kitakarítottam. Levettem a hátulját, az elektronikát borító zselés anyag a csatinál egy picit el volt színeződve. Visszazártam, azóta hetente nézem a csatit, minden alkalommal ki is tisztítom. Eddig nem volt keret az új TCV-re… Gondolom ezt sem lehet a végtelenségig húzni… A segítséget előre is köszönöm:Jantek Ja és Y17DT.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Sziasztok! A múlt héten többször is felvillant a villáskulcs, de néhány mp után mindig elaludt. Kivillogtattam: P0335=Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség Visszaolvasva a fórumon úgy tűnik nem érdemes várni a cserével, mert ha végleg bedöglik a szenzor, az autó teljes leállását eredményezi. Miden nap a régi M0-on megyek, ott egy leállás igen kellemetlen…. Pontosan hol található az érzékelő, szerelőaknából cserélhető-e? Csak a pontosság kedvéért ez az?[url="http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladokkapcsolokoninditogenerator/kategoria/fotengely-impulzus-jelado/marka/astra+g/tipus/14182/ A másik dilemmám: kb egy hónapja észrevettem, hogy ereszt a TCV szelepem. Az ECU elektromos csatiját kitakarítottam. Levettem a hátulját, az elektronikát borító zselés anyag a csatinál egy picit el volt színeződve. Visszazártam, azóta hetente nézem a csatit, minden alkalommal ki is tisztítom. Eddig nem volt keret az új TCV-re… Gondolom ezt sem lehet a végtelenségig húzni… A segítséget előre is köszönöm:Jantek Ja és Y17DT.... szia .melyik az ECU? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 szia .melyik az ECU? enige control unit-motorvezérlő elektronika Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 szia .melyik az ECU? Üdv!A motor tetején csücsül,két csatlakozó megy rá.Az alsóba szokott beköszönni a gázolaj(a lassan 400forintos!!!). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 Üdv!A motor tetején csücsül,két csatlakozó megy rá.Az alsóba szokott beköszönni a gázolaj(a lassan 400forintos!!!). Kevered a szezont a fazonnal, az ECU-t az EDU-val, a motorvezérlő elektronikát az adagolóvezérlő elektronikával! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 Kevered a szezont a fazonnal, az ECU-t az EDU-val, a motorvezérlő elektronikát az adagolóvezérlő elektronikával! B) nem keveri ő mert tényleg az alsó csatiba szokott beszivárogni...így értette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 Kevered a szezont a fazonnal, az ECU-t az EDU-val, a motorvezérlő elektronikát az adagolóvezérlő elektronikával! B) Szerintem nem keverem!Az EDU-m már kétszer is volt szerencsém javítani....Az ECU-m meg dobhatom a szemétbe,ha hamarosan nem cserélem a TCV-t... A főtengely jeladót már megrendeltem,holnap csere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 Szerintem nem keverem!Az EDU-m már kétszer is volt szerencsém javítani....Az ECU-m meg dobhatom a szemétbe,ha hamarosan nem cserélem a TCV-t... A főtengely jeladót már megrendeltem,holnap csere... Milyet? Gyárit? Mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április12, 2011 Megoszt Elküldve Április12, 2011 verjem bele nálam is ez lehet de jó! eddig egyszer volt genyós az alsó csati. meg egy kicsit g olaj szagú néha a motorom. na figyelhetek rá amíg nincs rá keret. max motormosás minden héten most volt generátor javításom sosbe vidéken 28 papír. menet közben elszállt a dióda sor meg lecserélték a gyári csapágyakat 200.000km volt bennük de ránézésre szerintem nem volt különösebb bajuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 Milyet? Gyárit? Mennyiért? Facet gyártmány és 14ezer... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jantek Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Facet gyártmány és 14ezer... Sziasztok! Tegnap délután kicseréltem a főtengely jeladót. Ma mentem vele több mint 100km-t, nem villant be a kulcs… Remélem jó lett…. Maga a jeladó a jobb féltengely tövében, felette van. Eléggé elvan dugva, nehézkes a hozzáférés. Tizes kiscrova kell hozzá… Egyúttal leszedtem az alsó motortér borításról a szivacsot…Ezúton köszönöm a fórumozóknak, hogy felhívták rá a figyelmet. Már kezdett rozsdásodni felette… A jeladó sikeres cseréje felett érzett örömöm elrontotta, hogy észrevettem folyik a vízpumpám.. Végül is 260e km van benne, nem lehet okom panaszra….Kíváncsi leszek az utángyártott meddig bírja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 tiszteletem uraim .az után érdeklödnék hogy nincs-e valakinek a kulcsba valo ki-be kapcsolopanelja mert az enyém leeset a földre és 1 koll. ráment kocsival és elromlott az inditásgátlo az jo mükxik de nem tudom az ajtot nyitni csak kulccsal . wessz szerint bármelyik panelt lehet hozzá idomitani. ki be gomb és a másik oldalon 5ft nagyságu gombakksi +piros led.köszi elöre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 tiszteletem uraim .az után érdeklödnék hogy nincs-e valakinek a kulcsba valo ki-be kapcsolopanelja mert az enyém leeset a földre és 1 koll. ráment kocsival és elromlott az inditásgátlo az jo mükxik de nem tudom az ajtot nyitni csak kulccsal . wessz szerint bármelyik panelt lehet hozzá idomitani. ki be gomb és a másik oldalon 5ft nagyságu gombakksi +piros led.köszi elöre is. B) A billentyűzeten is áthajtott valaki? Már-már Livi szintű lett a hozzászólásod! :D Távirányító elektronika Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts