Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Még egy kérdés: A szivócsonk eléggé olajos mitől lehet? A turbóra gyanakszom....

Ha a turbo és az AGR közt, akkor turbó. Kevés olaj nem számít, a legjobb motoron is olajpárás a cső. Mivel szűrt levegő van a csövekben ezért a legvékonyabb olajfilm is csillog a csövek belsejében, viszont ha fogy is a motorolaj keményen az már gáz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tudnátok vmi közelebbit mondani az 1,7 CDTI motoros Astráról? Megbízhatóság miegymás? előny, hátrány?

Köszönöm

Igazából semmi rosszat nem tudok róla mondani, nagyon megbízható az ISUZU motor. Hirtelen gyorsításnál észrevenni hogy bizony nem egy f1-es autó, de ettől függetlenül biztonságban lehet vele előzgetni. Az elmúlt 5 év alatt semmi műszaki probléma nem volt vele, vigyázni kell rá, éves szerviz stb. Gázolajszűrőt fél-egy évente szoktunk cserélni, utána mindig érezni hogy jobban húz a motor, úgyhogy azt érdemes min. évente. Ja meg nem kitaposni a lelkét, dízel nem arra való, szerintem. Fogyasztását nem mértük mostanában, de anno megjártuk vele Olaszországot 3-3.5 literrel, úgyhogy bőven 5 liter alatt eszik vegyes használaton is.

Link to comment
Megosztás:

megjártuk vele Olaszországot 3-3.5 literrel

És még az egyik kerék defektes is volt ! A gyár is szokott kamuzni, de ekkorát nem. :lol:

4,5-ig elhiszem az alá nemigen, kivéve ha végig lejtett az út.

Viccet félretéve..........a gázbefecskendezésű dual üzeműek esznek ennyit a gázolajból, de ugye ott van + LPG.

Vagy 50-60-al mentél végig 5.-ben?

Link to comment
Megosztás:

És még az egyik kerék defektes is volt ! A gyár is szokott kamuzni, de ekkorát nem. :lol:

4,5-ig elhiszem az alá nemigen, kivéve ha végig lejtett az út.

Viccet félretéve..........a gázbefecskendezésű dual üzeműek esznek ennyit a gázolajból, de ugye ott van + LPG.

Vagy 50-60-al mentél végig 5.-ben?

Végig autópálya, 110-120, akkor volt talán másfél éves. De mindegy is ha kamuzok, még jóapám számolta, nem kértem hogy hitelesítsd. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget, ötletet szeretnék kérni.

Vettem májusban egy 2005-ös G Astrát, 1.7 cdti motorral, Z17dtl motorkóddal. A kocsit elvittem Opel szalonba átnézetni, azt mondták, rendben van az autó.

Júniusban megállt, azt találták, hogy halott mind a 4 porlasztóm és felújítani sem lehet őket, mert már volt felújítva. Fényképeket is küldtek róla, vettem 4 új porlasztót, volt összesen 500.000 ft a javítás. (A dolog itt kétfelé ágazik, egyrészt én azt érzem, hogy az eladónak kellene valami szavatosságot vállalni erre, bár azóta beszéltem ügyvéddel és ig. szakértővel, akik meggyőztek, hogy nem érdemes beperelni, mert nem tudom bizonyítani, hogy a porlasztó már rossz volt az eladáskor és nem az utána megtett kb. 2000 km-en halt meg. Plusz ajándék, hogy az első lökhárító fém része rá van nyomódva a klímaventillátorra, így nagy melegben nem működik a klíma. Ha nincs nagyon meleg, a nagy klímahűtő ventilátor nem indul el, ezért nem tűnt fel korábban. Erre azt mondták, hogy mivel az Opel szalonban nem látták, ezért ezt sem tudom bizonyítani, hogy nem én csináltam...)

A javítással elkészültek valamikor júliusban a szervízben. (Új porlasztókat kértem, mondván, hogy én egy megbízható autót szeretnék, nem akarom azt várni, hogy valami felújított porlasztó mikor adja be ismét a kulcsot)

Kb. két hete megint megállt az autó. Azt mondják, hogy megint meghalt két porlasztóm, bevizsgáltatták és ki sem akarják cseréltetni garanciában, mondván, hogy az autó teszi tönkre és nem gyártási hiba okozta. Most azt mondták elviszik még bevizsgálni az adagolót további kb. 30 ezer forintért, és ha azt találják ki, hogy az jó, akkor lehet ütni az asztalt, hogy cseréljék ki a porlasztót, ha nem, akkor pedig nem tudom.

Mi ilyenkor szerintetek a teendő? Tönkretehet bármi egy elméletileg új porlasztót 1 hónap (kb. 1600 km) alatt? Normális hogy azt akarják, hogy vegyek még két porlasztót? Meg az, hogy az autót vettem 1.400.000 Ft-ért, és ott tartok, hogy eddig van benne kb. 700.000 ft-om és most van megint két halott porlasztóm?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget, ötletet szeretnék kérni.

Vettem májusban egy 2005-ös G Astrát, 1.7 cdti motorral, Z17dtl motorkóddal. A kocsit elvittem Opel szalonba átnézetni, azt mondták, rendben van az autó.

Júniusban megállt, azt találták, hogy halott mind a 4 porlasztóm és felújítani sem lehet őket, mert már volt felújítva. Fényképeket is küldtek róla, vettem 4 új porlasztót, volt összesen 500.000 ft a javítás. (A dolog itt kétfelé ágazik, egyrészt én azt érzem, hogy az eladónak kellene valami szavatosságot vállalni erre, bár azóta beszéltem ügyvéddel és ig. szakértővel, akik meggyőztek, hogy nem érdemes beperelni, mert nem tudom bizonyítani, hogy a porlasztó már rossz volt az eladáskor és nem az utána megtett kb. 2000 km-en halt meg. Plusz ajándék, hogy az első lökhárító fém része rá van nyomódva a klímaventillátorra, így nagy melegben nem működik a klíma. Ha nincs nagyon meleg, a nagy klímahűtő ventilátor nem indul el, ezért nem tűnt fel korábban. Erre azt mondták, hogy mivel az Opel szalonban nem látták, ezért ezt sem tudom bizonyítani, hogy nem én csináltam...)

A javítással elkészültek valamikor júliusban a szervízben. (Új porlasztókat kértem, mondván, hogy én egy megbízható autót szeretnék, nem akarom azt várni, hogy valami felújított porlasztó mikor adja be ismét a kulcsot)

Kb. két hete megint megállt az autó. Azt mondják, hogy megint meghalt két porlasztóm, bevizsgáltatták és ki sem akarják cseréltetni garanciában, mondván, hogy az autó teszi tönkre és nem gyártási hiba okozta. Most azt mondták elviszik még bevizsgálni az adagolót további kb. 30 ezer forintért, és ha azt találják ki, hogy az jó, akkor lehet ütni az asztalt, hogy cseréljék ki a porlasztót, ha nem, akkor pedig nem tudom.

Mi ilyenkor szerintetek a teendő? Tönkretehet bármi egy elméletileg új porlasztót 1 hónap (kb. 1600 km) alatt? Normális hogy azt akarják, hogy vegyek még két porlasztót? Meg az, hogy az autót vettem 1.400.000 Ft-ért, és ott tartok, hogy eddig van benne kb. 700.000 ft-om és most van megint két halott porlasztóm?

azokat a porlasztókat ki sem cserélték...........

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget, ötletet szeretnék kérni.

Respekt a higgadtságodért (legalábbis írásban nem jön le, hogy a gutaütés keringetne). Én tutira marha ideges lennék egyfelől.

Másfelől alap, hogy nem hagynám annyiban a dolgot, ez már olyan összeg, amiért akár perre is mennék. Nem az előző tulajjal, azt én is

úgy gondolnám, hogy hiába próbálnád, hiszen magánember nem köteles garanciát vállalni, az autót a megtekintett állapotban vetted át, kész pasz, benne van a lehetősége,

hogy elhajtasz az eladó házától és megáll a kocsi....

Szóval szerintem az első porlasztócserés összeget visszakapni nehéz lesz.

DE: az opel ugye átvizsgálta a vétel előtt és erről gondolom papírt is adtak, ami

nyilván megvan. Abban mi szerepel tételesen? Teljes átvizsgálás? Motorral együtt? El nem tudom képzelni, hogy a motor átvizsgálása után 2000 km-rel 4

porlasztócsúcs egyszerre tönkremegy és amiatt ne lennének felelősségre vonhatók.

Persze, ha nem néztek bele a motorba, csak mondjuk az alvázat nézték, az más ügy, akkor gondolom nem övék a felelősség.

Ami utána történt, az hab a tortán, azt már tuti nem nyelném be, hogy a 2+ porlcsúcsot is rám verjék.

Biztos, hogy van valami lehetőség a műszaki felülvizsgálatra, nem? Nem értek a joghoz, de ennek utánamennék, az autó árának az 50%-a nekem érne ennyit.

Szerk:

lehet, hogy hülyeség, de itt is próbálkoznék esetleg:

http://www.fvf.hu/

fogyasztóvédelmi fórum, ki tudja, talán kapsz segítséget a jogi úthoz (esetleg, hogy bele se kezdj, mert reménytelen....)

Nem, tudom, jó ötlet-e, csak eszembe jutott, hogy esetleg...

Link to comment
Megosztás:

Respekt a higgadtságodért (legalábbis írásban nem jön le, hogy a gutaütés keringetne). Én tutira marha ideges lennék egyfelől.

Másfelől alap, hogy nem hagynám annyiban a dolgot, ez már olyan összeg, amiért akár perre is mennék. Nem az előző tulajjal, azt én is

úgy gondolnám, hogy hiába próbálnád, hiszen magánember nem köteles garanciát vállalni, az autót a megtekintett állapotban vetted át, kész pasz, benne van a lehetősége,

hogy elhajtasz az eladó házától és megáll a kocsi....

Szóval szerintem az első porlasztócserés összeget visszakapni nehéz lesz.

DE: az opel ugye átvizsgálta a vétel előtt és erről gondolom papírt is adtak, ami

nyilván megvan. Abban mi szerepel tételesen? Teljes átvizsgálás? Motorral együtt? El nem tudom képzelni, hogy a motor átvizsgálása után 2000 km-rel 4

porlasztócsúcs egyszerre tönkremegy és amiatt ne lennének felelősségre vonhatók.

Persze, ha nem néztek bele a motorba, csak mondjuk az alvázat nézték, az más ügy, akkor gondolom nem övék a felelősség.

Ami utána történt, az hab a tortán, azt már tuti nem nyelném be, hogy a 2+ porlcsúcsot is rám verjék.

Biztos, hogy van valami lehetőség a műszaki felülvizsgálatra, nem? Nem értek a joghoz, de ennek utánamennék, az autó árának az 50%-a nekem érne ennyit.

Szerk:

lehet, hogy hülyeség, de itt is próbálkoznék esetleg:

http://www.fvf.hu/

fogyasztóvédelmi fórum, ki tudja, talán kapsz segítséget a jogi úthoz (esetleg, hogy bele se kezdj, mert reménytelen....)

Nem, tudom, jó ötlet-e, csak eszembe jutott, hogy esetleg...

Elvileg a beszelet alkatrészekre kell adni garanciát, mivel szakműhely. Az meg jó vicc, hogy az adagoló teszi tönkre. Akkor miért nem vizsgálták meg azt a lehetőséget? Szóval szerintem mindenképp ingyen kellene cserélniük, mivel akkor is ők hibáztak ha nem vizsgálták meg azt a lehetőséget. Megemlíti nekik a fogyasztóvédelmet, és nem hiszem el, hogy tovább játszanak vele. Ilyen nincs hogy nem cseréli ki garanciába...

Amúgy ilyen drága egy porlasztó a dieselbe??? Uhuhu a benzinesbe 20e-re mondta...nane már, hogy 5x-e.

Ez olyan mint az én motorvédő lemezem, Opel szerviz 1. helyen 136e, 2. helyen 110e, cromax gyári GM 25e.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget, ötletet szeretnék kérni.

Vettem májusban egy 2005-ös G Astrát, 1.7 cdti motorral, Z17dtl motorkóddal. A kocsit elvittem Opel szalonba átnézetni, azt mondták, rendben van az autó.

Júniusban megállt, azt találták, hogy halott mind a 4 porlasztóm és felújítani sem lehet őket, mert már volt felújítva. Fényképeket is küldtek róla, vettem 4 új porlasztót, volt összesen 500.000 ft a javítás. (A dolog itt kétfelé ágazik, egyrészt én azt érzem, hogy az eladónak kellene valami szavatosságot vállalni erre, bár azóta beszéltem ügyvéddel és ig. szakértővel, akik meggyőztek, hogy nem érdemes beperelni, mert nem tudom bizonyítani, hogy a porlasztó már rossz volt az eladáskor és nem az utána megtett kb. 2000 km-en halt meg. Plusz ajándék, hogy az első lökhárító fém része rá van nyomódva a klímaventillátorra, így nagy melegben nem működik a klíma. Ha nincs nagyon meleg, a nagy klímahűtő ventilátor nem indul el, ezért nem tűnt fel korábban. Erre azt mondták, hogy mivel az Opel szalonban nem látták, ezért ezt sem tudom bizonyítani, hogy nem én csináltam...)

A javítással elkészültek valamikor júliusban a szervízben. (Új porlasztókat kértem, mondván, hogy én egy megbízható autót szeretnék, nem akarom azt várni, hogy valami felújított porlasztó mikor adja be ismét a kulcsot)

Kb. két hete megint megállt az autó. Azt mondják, hogy megint meghalt két porlasztóm, bevizsgáltatták és ki sem akarják cseréltetni garanciában, mondván, hogy az autó teszi tönkre és nem gyártási hiba okozta. Most azt mondták elviszik még bevizsgálni az adagolót további kb. 30 ezer forintért, és ha azt találják ki, hogy az jó, akkor lehet ütni az asztalt, hogy cseréljék ki a porlasztót, ha nem, akkor pedig nem tudom.

Mi ilyenkor szerintetek a teendő? Tönkretehet bármi egy elméletileg új porlasztót 1 hónap (kb. 1600 km) alatt? Normális hogy azt akarják, hogy vegyek még két porlasztót? Meg az, hogy az autót vettem 1.400.000 Ft-ért, és ott tartok, hogy eddig van benne kb. 700.000 ft-om és most van megint két halott porlasztóm?

A motorkódod alapján a te autód közös nyomócsöves rendszerrel van szerelve, így nincs benne adagoló, úgyhogy kérdezz rá, mit is akarnak bevizsgáltatni pontosan.

Link to comment
Megosztás:

És még az egyik kerék defektes is volt ! A gyár is szokott kamuzni, de ekkorát nem. :lol:

4,5-ig elhiszem az alá nemigen, kivéve ha végig lejtett az út.

Viccet félretéve..........a gázbefecskendezésű dual üzeműek esznek ennyit a gázolajból, de ugye ott van + LPG.

Vagy 50-60-al mentél végig 5.-ben?

én mikor megvettem 3éve anélkül hogy valamit csináltattam volna rajta megjártuk horvátországot átlag. 3.8-4.2 vel 7 éves a drága és y17dti caraván 140-150km végig gond nélkül, ugyhogy nem kamu a koll. fogyija.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!!!

Segítséget szeretnék kérni. Sokat olvasgattam a fórumokat és hozzászólásokat, de olyan problémát, mint ami nekem van nem találtam vagy esetleg elkerülte a figyelmemet.

Novemberben lesz 2-éve hogy megvettük az autót (mert a másikra nem volt szükségünk egyes emberek szerint.)(Ellopták, az egy Seat Alhambra volt ) De nem kesergünk a múlton előre nézünk a Biztosítóval történt küzdelem után.

Szóval megvettük az új családtagot egy (2003.02.15.Opel Zafira 2.0 DTI (Y 20 DTH )

Nem is volt semmi gond egy darabig aztán jöttek a gondok emelkedőnél mintha a ménes kiment volna belőle, na, semmi gond utánaolvasás ….probléma ERG szelep. Na jó, kiszed , megtisztít , vissza …semmi baj …megy. De azért kicsit szemfüles maradok, mert úgy hallom és olvasásom, hogy ez még máskor is elő jöhet.

Elő is jött… megint tisztítás, de nem sokat használt.

Kódot kiolvasattam…. csak az lett a vége, hogy csere. Magyarországon legolcsóbb úgy 95-ezer lett volna 1-év garival. Netnézés, baráti segítség , végül Németország 80-ezer 2-év garival, de ebben benne van a postaköltség is. Hurrá, de jó!... megy az autó…. mehetünk neki a nyárnak .

Testvérem megajándékozott egy olajcserével.(levegőszűrő csere is történt)

És itt kezdődik a mostani kálváriám és hiba leírásom és ebben szeretném kérni a segítséget.

Pestről jöttek le, mert ott csinálták az olajcserét, de mivel siettek nem tankoltak. Fehérváron, mire benzinkútra értek, olyan szintig kiürült a tank, amelyre eddig még nem volt példa. (a jelző villogott)

Utána még 30 km-t tettünk vele, este leállítottam….semmi baj . Mondhatni ezen az úton, a szokottnál csendesebben is járt a motor.

Szombat reggel már az első indítás után lefulladt, majd második indításra minden oké. Na, semmi baj, lehet valamit felkapott a tankba és az szórakozott. Délután simán indult.

Következő nap reggel, kulcs elfordít, indul a kocsi, igen ám de kb: 10mp és leáll, szintén a második indításra tudtunk vele elindulni. Ezt csinálta egy darabig…közben megtudtam, hogy gázolajszűrő nem lett cserélve! …Semmi baj, kicseréltetem és majd megszűnik(esetleg ott van valami kosz). Kicserélték, megjött a rendes nyomás , azonban a résolaj csöveknél spriccelt a gázolaj. Ismét azt hittük, hogy megtaláltuk a bibit…. Merthogy biztosan innen kapott levegőt…és emiatt nem indult. (kicseréltük a résolajcsöveket).

Pár napig rendesen indult, semmi baj nem volt, aztán 3 napig nem használtuk, de simán indult.

Aztán megint ugyanaz a gond jött elő…..első indítás kb:10mp-et jár aztán megáll újra indítás….kb. kétszer 15-20mp és indul….. megy hegyen-völgyön olyan erővel, hogy szakít (..ó csak vicc a 101 paci ) …de semmi megtorpanás vagy valami. Emiatt nem gondolnám, hogy adagoló, bár már kezdenek „vigasztalni”, hogy csak az lesz. Nem füstöl, csak mikor elindul ….akkor egy nagyobb fehéres füst jelenik meg, de utána semmi. Ma már rövid leállítás után sem indult, csak hosszas köszörülgetések után. Máskor azért hosszabb állás kellett a hiba megjelenéséhez.

Tudom, hosszú volt és köszönöm annak, aki végigolvasta és ki tudott valamit belőle hámozni. Aki találkozott vagy hallott hasonlóról (Zafirás vagy Vectrás), írja meg nekem, mi lehet a baj…Köszönöm…. egy Zafirás

Link to comment
Megosztás:

Kösz a bátorító szavakat :lol:

Respekt a higgadtságodért (legalábbis írásban nem jön le, hogy a gutaütés keringetne). Én tutira marha ideges lennék egyfelől.

A helyzet nem ennyire jó, elég idegbeteg vagyok mostanában, de igyekszem azért kordában tartani. De azért azóta kezdem megérteni, hogyan lesznek az ámokfutó sorozatgyilkosok...

Az Opelnél átnézték, de a motorba nem néztek bele. Kérdeztem őket, hogy motor milyen állapotban van, azt mondták, azt nem szedik szét és nem is mernek semmit mondani róla. Hibakódot tudnak olvasni, az nem volt. De nem vették észre azt sem, hogy a lökhárító rá van nyomva a klímahűtő ventire. Egyébként akkor jól nézett ki, kb. az első mosásnál fittyedt le a lökhárító, amikor meg megnézték a szervízben, hogy miért dob a klíma hibakódot, feltűnt egyből.

Egyébként a helyzet fura iróniája az, hogy az ig.szakértő szerint, akivel beszéltem, mivel volt az Opelben, (amiért ugye én fizettem) ezért nem támadhatom az embert még a lökhárító + klíma miatt sem, mert azt mondják, hogy azóta én csináltam, mert az Opelnél jónak látták. Kicsit irónikus...

Amúgy ilyen drága egy porlasztó a dieselbe??? Uhuhu a benzinesbe 20e-re mondta...nane már, hogy 5x-e.

Elég drága, a unixnál és a bárdinál a webshopban is ilyesmi áron van. Valamelyikben kb. 180e. Bár abból ugye le tud jönni kb. 40%.

Bár, a porlasztókat sem értem teljesen, mert utolsó beszélgetésünknél azt mondták, hogy a porlasztó sem original új porlasztó, hanem gyári felújított, ami valami olyasmit jelent, hogy visszamegy a Bosch-hoz, és ott kicserélnek benne mindent, amit ki kell. Ezért aztán a régi porlasztóimat nem is kaptam vissza, azt elvitték. De ez még reálisnak tűnt.

De így hogy steve78 említette, hogy a kocsiban nincs adagoló, nekem meg azt mondták, azt vizsgálják, így már érdekesebb a dolog.

Kösz az eddigi tanácsokat.

Link to comment
Megosztás:

Kösz a bátorító szavakat :lol:

A helyzet nem ennyire jó, elég idegbeteg vagyok mostanában, de igyekszem azért kordában tartani. De azért azóta kezdem megérteni, hogyan lesznek az ámokfutó sorozatgyilkosok...

Az Opelnél átnézték, de a motorba nem néztek bele. Kérdeztem őket, hogy motor milyen állapotban van, azt mondták, azt nem szedik szét és nem is mernek semmit mondani róla. Hibakódot tudnak olvasni, az nem volt. De nem vették észre azt sem, hogy a lökhárító rá van nyomva a klímahűtő ventire. Egyébként akkor jól nézett ki, kb. az első mosásnál fittyedt le a lökhárító, amikor meg megnézték a szervízben, hogy miért dob a klíma hibakódot, feltűnt egyből.

Egyébként a helyzet fura iróniája az, hogy az ig.szakértő szerint, akivel beszéltem, mivel volt az Opelben, (amiért ugye én fizettem) ezért nem támadhatom az embert még a lökhárító + klíma miatt sem, mert azt mondják, hogy azóta én csináltam, mert az Opelnél jónak látták. Kicsit irónikus...

Elég drága, a unixnál és a bárdinál a webshopban is ilyesmi áron van. Valamelyikben kb. 180e. Bár abból ugye le tud jönni kb. 40%.

Bár, a porlasztókat sem értem teljesen, mert utolsó beszélgetésünknél azt mondták, hogy a porlasztó sem original új porlasztó, hanem gyári felújított, ami valami olyasmit jelent, hogy visszamegy a Bosch-hoz, és ott kicserélnek benne mindent, amit ki kell. Ezért aztán a régi porlasztóimat nem is kaptam vissza, azt elvitték. De ez még reálisnak tűnt.

De így hogy steve78 említette, hogy a kocsiban nincs adagoló, nekem meg azt mondták, azt vizsgálják, így már érdekesebb a dolog.

Kösz az eddigi tanácsokat.

ennyit az ismerösökről............

gyári felújított nem egyenlő a gyárival........

én sem veszek gyári felújítottat.............

kérdés felépül a nyomás vagy nem.........

Link to comment
Megosztás:

ennyit az ismerösökről............

gyári felújított nem egyenlő a gyárival........

én sem veszek gyári felújítottat.............

kérdés felépül a nyomás vagy nem.........

Jól érzem, hogy a 0445 110 118 a gyári original porlasztó típusszáma, a 0 986 435 082 pedig ennek a gyári felújítottnak? Tudnátok mondani egy árat, hogy mennyiért lehet ezeket beszerezni? Egyáltalán mióta létezik ilyen fogalom, hogy gyári felújított?

Viszont én azt gondoltam - úgy tudtam, hogy gyári újat kapok, azért fizetek ki egy rakat pénzt. Erre most kiderül, hogy az új az nem olyan új...

Ilyenkor mi van???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Wess Romániábol lenne hozzád egy kérdésem,egy zafiraán kicsrréltem a traverzgyürüket,lehetséges,hogy szarul huztam le,mert nagyon ugy tünik,hogy valami nem tuti,ugy csináltam,hogy kézzel amenyit megy a csavar aztán egy teljes kört még ráhuztam kulcsal......

de hogy cserélted ki? kivetted a veztengelyt?

Link to comment
Megosztás:

Jól érzem, hogy a 0445 110 118 a gyári original porlasztó típusszáma, a 0 986 435 082 pedig ennek a gyári felújítottnak? Tudnátok mondani egy árat, hogy mennyiért lehet ezeket beszerezni? Egyáltalán mióta létezik ilyen fogalom, hogy gyári felújított?

Viszont én azt gondoltam - úgy tudtam, hogy gyári újat kapok, azért fizetek ki egy rakat pénzt. Erre most kiderül, hogy az új az nem olyan új...

Ilyenkor mi van???

107 e az új

68 e a felújított

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.